سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

در سال جدید  در اردکان  1 خانه عالم به بهره برداری می رسد و 3 خانه عالم دیگر توسعه و تجهیز می شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان  از روند توسعه خانه های عالم روستاهای این شهرستان بازدید کرد.

ایشان در بازدید از خانه عالم روستای هفتادر  در 35 کیلومتری  شهر اردکان  و در جمع اهالی این روستا با اشاره به لزوم فرآهم سازی ابزار و مقدمات امور تبلیغی برای استقرار روحانی در یک منطقه به پیشرفت 70 درصدی خانه عالم این روستا اشاره نمودو ابراز امیدواری کرد که به زودی این روستا نیز از نعمت روحانی دائمی بهره مند خواهد شد.

در ادامه این  برنامه  از خانه های عالم عقدا و شمس آباد نیز بازدید  شد.


به مناسبت 5 اردیبهشت سالروز حمله مفتضحانه آمریکا  در صحرای طبس مقالاتی جهت قرائت در برنامه های ویژه این روز در مدارس ارسال شد.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان  و به منظور گرامی داشت 5 اردیبهشت سالروز حمله مفتضحانه آمریکا  در صحرای طبس تعدادی مقالات در خصوص  شرح واقعه این روز تاریخی به مدارس اردکان ارسال شد.

در بخشهایی از این مقالات  به توجهات ویژه خداوند سبحان به حفظ نظام انقلاب اسلامی اشاره شده  است که در آن لشکریان  خداوند مستکبرین را در هم می کوبند و موجبات  خشنودی مومنان را فراهم می آورند.

قرار است این مقالات در مراسم  گرامی داشت این روز که در مدارس سطح شهرستان اردکان اجرا می شود قرائت گردد.


طلاب و روحانیون اردکانی در جلسه ای  به طرح مباحث مربوط به امور دینی و تبلیغی شهرستان پرداختند.

 

به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان جلسه بحث آزاد  با حضور طلاب و روحانیون و ائمه جماعات   شب پنجشنبه  2/2/88  در محل سالن امام علی(ع) اردکان برگزار شد.

 در این جلسه که امام جمعه  , امام جمعه موقت , مسئولین حوزه های علمیه خواهران و برادران و رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان حضور داشتند چند تن از طلاب  و روحانیون جوان به طرح دیدگاهها و انتظارات خود در زمینه های فرهنگی و تبلیغی پرداختند.

مطالبات علمی و تخصصی طلاب , فراهم نمودن زمینه های تعامل دستگاههای فرهنگی با حوزه علمیه , تامین منابع تحقیقی  جهت طلاب , بهره مندی ائمه جماعات از  ابزار تبلیغی در مناسبتهای ملی و مذهبی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه هر یک از طلاب بدون هماهنگی قبلی و تنها با درخواست حضوری به ارائه مباحث خود پرداختند که این امر با استقبال بسیار خوبی از سوی حضار روبرو شد.


300 نفر اردکانی در مسابقه فرهنگی دینی نسیم معرفت شرکت نمودند.

 

مسابقه نسیم معرفت از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و در سراسر استان برگزار شده است که 300 نفر اردکانی در این مسابقه شرکت نمودند.

برگه های پاسخنامه مسابقه نسیم معرفت از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان تحویل اداره کل گردید .

جزوات این مسابقه در طول ماه فروردین سال جاری در بین علاقمندان توزیع شد .


یکدوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری در اردکان برگزار می شود.

 

در آستانه فرارسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد متفکر شهید مرتضی مطهری  تبلیغات اولیه و ثبت نامه جهت برگزاری مسابقه اندیشه سبز در اردکان آغاز گردید.

این مسابقه از متن کتاب انسان و ایمان استاد شهید مرتضی مطهری برگزار خواهد شد . گفتنی است کتاب ویژه این مسابقه با 40 درصد تخفیف در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرد.

این مسابقه 15 اردیبهشت ماه  در محل مصلای اردکان  برگزار می شود.

مرکز مطالعاتی شهید مطهری اردکان با همکاری دستگاههای فرهنگی و تبلیغی برگزار کننده این مسابقه می باشند.


ویزه نامه توفان شن  به مناسبت 5 اردیبهشت در مساجد سطح شهر اردکان توزیع شد.

 

همزمان با  5 اردیبهشت سالروز حمله شکست  نظامی امریکا در طبس ویژه نامه توفان شن با محتوای معرفی این روز بزرگ تاریخی در مساجد شهرستان اردکان توزیع شد.

در این ویژه نامه به معرفی کامل واقعه صحرای طبس پرداخته شده است .

معرفی شهید منتظر قائم , مصاحبه با شاهدین این واقعه و پیام امام جمعه استان و استاندار یزد از  مطالبی است که در این ویژه نامه درج شده است.

بیش از 200 نسخه از این  ویژه نامه در سطح مساجد و مراکز اداری اردکان توزیع شد.


عصر جمعه 4 اردیبهشت ماه  همایش گفتمان دینی با موضوع مهارتهای زندگی در محل مسجد انقلاب شهرک علوی شهرستان اردکان برگزار شد.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان همایش گفتمان دینی با موضوع مهارتهای زندگی از دیدگاه قرآن با  حضور جمعی از بانوان شهرک انقلاب اسلامی اردکان برگزار شد.

در این همایش  حجت الاسلام کوثری به شیوه های اسلامی زیستن اشاراتی داشت و  راههای کسب معنویت در زندگی را برشمرد.

ایشان بهره مندی از فرامین قرآن در رسیدن به قله های رفیع رستگاری در زندگی را از اساسی ترین لازمه های انسان کامل دانست و انسان پویا را انسانی معرفی کرد که در حال پیشرفت و تعالی به سوی معبود است.

حکمت در گفتار ایشان پلکان ترقی انسان به سوی کامل شدن بیان شد و راههای به دست آوردن حکمت جز تلاش و همت و اراده نخواهد بود.

در ادامه این همایش استاد جلسه به پرسش های مطرح شده پاسخ گفتند.


فعالین قرآنی ترک آباد در یک کارگاه آموزشی گفتمان دینی  به بررسی ابعاد مختلف اعجاز قرآن کریم پرداختند.

 

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان یک دوره کارگاه آموزشی  گفتمان دینی با موضوع اعجاز قرآن با  حضور جمعی از  فعالین قرآن خانه قرآن روستای ترک آباد  اردکان برگزار شد.

در این کارگآه آموزشی یکی از اساتید قرآنی به تشریح ابعاد اعجاز قرآن کریم  پرداخت . اعجاز عددی قرآن کریم , پیشگویی های قرآنی , اعجاز علمی قرآن کریم و ... از جمله مواردی بود که مورد بررسی قرار گرفت.

ایشان در ادامه سخنانش افزود پیشرفت علم و تکنولوژی هر روز دریچه ای تازه به روی ما می گشاید که شاهد اعجاز قرآن در ابعاد جدید تری خواهیم بود.

در این جلسه هر یک از شرکت کنندگان مباحثی پیرامون اعجاز قرآن کریم بیان نمودند.

این برنامه صبح جمعه 4 اردیبهشت ماه در محل خانه قرآن ترک آباد از توابع اردکان و با حضور 30 تن از فعالین قرآن این روستا  برگزار شد.


نمایشگاه زمین پاک با ارائه پوسترهایی  با محتوای آیات و روایات در این زمینه در اردکان برپا گردید.

 

به همت جمعی از دانشجویان شهرستان اردکان نمایشگاهی با موضوع زمین پاک از روز شنبه 5 اردیبهشت ماه  آغاز به کار کرد.

اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز با ارائه پوسترهایی  با محتوای آیات قرآنی  در موضوع زمین و طبیعت و همچنین روایاتی از ائمه معصومین در موضوع بهره مندی از مواهب طبیعی در این نمایشگاه همکاری داشته است.

این نمایشگاه به مدت یک هفته  پذیرای بازدید کنندگان خواهد بود.


در مراسمی از زحمات و تلاش دست اندرکاران مسابقه بزرگ عیدانه قدر دانی شد.

 

به دنبال برگزاری مسابقه عیدانه و معرفی برندگان این مسابقه در مراسمی شب 2 اردیبهشت ماه در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد از روحانیون  همکار در این مسابقه تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان با اشاره به شرکت بیش از 800 نفر از جوانان تحصیلکرده در این مسابقه حضوری ارتقاء معلومات دینی و قرآنی شرکت کنندگان را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد.

در این مراسم 7 تن از روحانیون و ائمه جماعات مساجد که در برگزاری این مسابقه همکاری داشتند مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند و به هر یک از آنها هدایای اهدا شد.


   1   2   3   4   5      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.