سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

 

تبلیغات میدانی محفل قرآنی نور در اردکان

نصب بنر و پوستر های تبلیغی , توزیع دعوتنامه , قرائت اطلاعیه و ارسال پیامک تبلیغی از برنامه های تبلیغی محفل قرآنی دهه فجر در اردکان است.

یکی از برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان اجرای محفل قرآنی نور است که  در روز پنجشنبه 20 بهمن ماه در محل  مصلای اردکان برگزار می شود،  در این راستا از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان تبلیغات میدانی این محفل نورانی آغاز شده است. 

ارسال ویژه نامه دهه فجر به همراه مسابقه و دعوت نامه از اقشار مختلف به ویژه اساتید و مربیان قرآنی و مسئولین , قرائت اطلاعیه برگزاری این مراسم در جلسات قرآن , مساجد و مراکز دینی و آموزشی و جشن های انقلاب , نصب پوستر و بنر های تبلغی در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در این راستا در حال اجراست.

 

 

محفل انس باقرآن کریم در بخش عقدا ازتوابع اردکان

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع عقدا برگزار شد.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سی وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان مراسم شبی با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم در مسجد جامع عقدا برگزار شد .

این مراسم نورانی مزین به تلاوت قرآن کریم از سوی قاریان ممتاز منطقه عقدا و اردکان بود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این محفل قرآنی با اشاره به موفقیت های قرآنی در دوران انقلاب اسلامی بر قرآنی بودن انقلاب ما اشاره نمود.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ابتدای این مراسم با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ، گسترش قرآن و ترویج قرآن کریم را از نمونه برکات این انقلاب دانست .

اجرای برنامه های متنوع قرآنی توسط گروه تواشیح مبین اردکان ، پخش کلیپ های تصویری در موضوع انقلاب اسلامی و ولایت و قرآن ، اجرای مسابقه فرهنگی قرآنی فجر از جمله برنامه های این محقل نورانی بود. این برنامه جمعه شب 14 بهمن ماه برگزار شد.

در این جلسه مسابقه حضوری قرآنی نیز اجراشد و به 20 نفر از ممتازین جوایزی اهدا گردید.

                                

 

 

اجرای تواشیح توسط گروه قرآنی مبین اردکان در مسجد روح الله

گروه تواشیح مبین اردکان که تنها گروه قرآنی اردکان می باشد در برنامه فرهنگی شب جمعه 13 بهمن ماه در محل مسجد روح الله به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای تواشیح فارسی و عربی به مناسبت سالروز آغاز امامت و زعامت حضرت حجت (عج) و اجرای سرود شهدا از برنامه های اجرا شده این گروه بود.

قابل ذکر است در این برنامه که به همت واحد فرهنگی مسجد روح الله برگزار شده بود ، دکتر صفار هرندی وزیر سابقه ارشاد اسلامی در سخنانی به تببین بیداری اسلامی و شباهتهای  آن با انقلاب اسلامی ایران اشاراتی داشت.

گروه تواشیح مبین وابسته به موسسه بینات قرآنی بینات اردکان می باشد که تحت نظارت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان فعالیت می نماید.

 

توزیع ویژه نامه فجر 90 در اردکان

ویزه نامه فجر 90 کاری از کمیته قرآن و مراسم ستاد دهه فجر اردکان درحال توزیع در سطح شهرستان می باشد.

اولین مرحله توزیع این ویژه نامه در نماز جمعه روز گذشته صورت گرفت . این ویژه نامه شامل معرفی انقلاب اسلامی ، اسیب های انقلاب اسلامی ، روزشمار انقلاب در سال 57 اردکان ، خاطرات شهید انقلاب اردکان ، مسابقه فجر 90 ، دعوتنامه جشن بزرگ انفلاب در اردکان می باشد.

قرار است این ویژه نامه در تمامی ادارات و ارگانها، مراکز آموز عالی ، مدارس و مساجد واماکن مذهبی و قرآنی شهرستان اردکان توزیع شود.

این ویژه نامه به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و همکاری کمیته قرآن و مراسم ستاد دهه قجر انقلاب اسلامی تهیه و توزیع می شود.

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.