سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

 با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه دوم ، برنامه های ویژه این ایام از سوی هیئت های مذهبی اجرا خواهد شد ، انشاء الله جزییات برنامه های فاطمیه دراسرع وقت اعلام می گردد.

به منظور اطلاع و آگاهی همشهریان عزیز در خصوص فعالیتهای فرهنگی و قرآنی که در چند هفته آینده قرار است برگزارشود ، تیتر برخی از  فعالیتها به شرح زیر می آید:

برگزاری همایش بزرگ قرآنی در تجلیل از مقام معلم با حضور نابغه قرآنی قرن در اردکان 

برگزاری همایش بزرگ قرآنی به مناسبت گرامی داشت ایام شهادت استاد شهید مطهری و گرامی داشت مقام شامخ معلم همراه با تجلیل از پیشکسوان امر آموزش قرآن کریم در شهرستان و تجلیل از معلمین قرآنی نمونه شهرستان اردکان . این برنامه انشاءالله با حضور نابغه قرآنی قرآن " محمد تقی خان " در محل مصلای اردکان برگزار خواهد شد . جزییات برگزاری این همایش بزرگ قرآنی در تجلیل از مقام معلم متعاقبا اعلام می گردد.

انجمن اسلامی بازار اردکان تشکیل می شود

 انجمن اسلامی بازار اردکان به زودی راه اندازی خواهد شد . این انجمن اسلامی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در موضوعات : بازاراسلامی دراردکان - اخلاق حسنه در اصناف - مشتری مداری از نگاه اسلام - ترویج نمازاول وقت در بین اصناف و بازاریان و اجرای فعالیتهای فرهنگی دینی برای اصناف و بازاریان راه اندازی می شود. برگزاری دوره های آموزشی دینی و قرآنی برای اصناف نیز از برنامه های این انجمن خواهد بود.

جشنواره بزرگ قرآنی خانواده در اردکان

بر اساس طرح  ترویج قرآن در خانواده های اردکانی قرار است جشنواره بزرگ قرآنی خانواده با محوریت شرکت اعضای خانواده ها در این طرح و با موضوعات قرائت - حفظ - ترجمه - تفسیر قرآن کریم در جمع اعضای خانواده در سطح شهراردکان برگزار  شود.

جزییات این طرح را می توانید از واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جویا شوید.

علمیات ساختمانی شعبه امام حسن مجتبی (ع) موسسه قرآنی نورالزهرا(س) آغاز شد

 علمیات اجرایی ساخت بنای شعبه امام حسن مجتبی (ع) موسسه قرآنی نورالزهرا(س) وابسته به اداره تبلیغات اسلامی اردکان آغاز شده است . این موسسه طی اطلاعیه ای  از همشهریان گرانقدر در خواست نموده است درصورت تمایل به مشارکت دراین امر خیر می توانند کمک های نقدی خود را به حساب جام شماره 1578135596 واریز دارند. ساخت شعبه این موسسه در جوار مسجد امام حسن مجتبی (ع) شروع شده است. مکان فعلی موسسه واقع در خیابان امام خامنه ای روبروی حسینیه بازارنو می باشد.

دوره های تخصصی معارف اسلامی و قرآن کریم ویزهمسئولین و اعضای فعال هیئات مذهبی اردکان

مسئولین و اعضای فعال هیئات مذهبی اردکان دردوره های تخصصی معارف اسلامی و قرآن کریم شرکت خواهند کرد. در طرحی فرهنگی آموزشی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان به اجرا در خواهدآمد ، قرار است مسئولین هیئات مذهبی و 4 نفر از جوانان فعال از هر هئیت در این طرج شرکت نموده و از آموزشهای معارف اسلامی و آموزشهای تخصصی قرآن کریم بهره مند گردند. برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن .کریم در بین فعالین هیئات مذهبی نیز از دیگر برنامه های این طرح می باشد.

آموزش  غیر حضوری اساتید و مسئولین جلسات سنتی قرآن کریم شهرستان اردکان 

کلیات طرح آموزش  غیر حضوری اساتید و مسئولین جلسات سنتی قرآن کریم شهرستان اردکان از سوی واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان تهیه و آماده اجرا می باشد.

در این طرح برنامه آموزش مسئولین و اساتید تجربی جلسات قرآنی سنتی اعم از جلسات خانگی ، هیئات ، مساجد و مراکز عمومی در زمینه شیوه های آموزش قرآن کریم ، شیوه های کلاسداری و جلسه گردانی ، شیوه های جذب مخاطب ، روانشناسی مخاطب ، شیوه های جذاب سازی آموزش قرآن کریم و روش های نوین تدریس قرآن کریم در دستور کار قرارخواهد گرفت.  در حال حاضر در بانک اطلاعاتی فعالین قرآنی شهرستان اردکان نام 98 نفر از اساتید تجربی قرآن کریم ثبت شده و مشخصات 147 جلسه قرآنی دراردکان نیز درج گردیده است.

دوره آموزش های تخصصی تجوید قرآن کریم ویژه معلمین قرآنی موسسات قرآنی اردکان

 دوره آموزش های تخصصی تجوید قرآن کریم ویژه معلمین قرآنی موسسات قرآنی اردکاناز اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد. در این طرح معلمین قرآنی موسسات قرآنی اردکان دردوره ای فشرده با مبانی  تئوری و کاربردی تجوید سطح 3 و 4 آشنا خواهد شد. این کلاس قرار است از 15 اردیبهشت ماه در محل موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان برگزار شود.

دوره آموزشهای تخصصی مهارتهای ده گانه زندگی بر اساس موازین دینی و قرآنی در اردکان 

دوره تخصصی مهارتهای 10 گانه زندگی از سوی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان با همکاری شبکه فعالین ازدواج برگزار خواهد شد.

طبق اعلام موسسه قرآنی ، متقاضیان شرکت در این دوره تخصصی می بایست تا 20 اردیبهشت ماه با مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این دوره در مرحله اول ویژه بانوان خانه دار بین 18 تا 40 ساله برگزار خواهد شد .

آموزشهای تخصصی مهارتهای ده گانه زندگی بر اساس موازین دینی و قرآنی در دستور کار این دوره قرار دارد.

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.