سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

باسمه تعالی

 بیانیه اداره تبلیغات اسلامی اردکان به مناسبت روز 13 آبان ( روز ملی مبارزه با استکبار جهانی)

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم ‌ا... 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان ، فتوت ، از خود گذشتگی و دشمن‌ستیزی تجلی پیدا کرد .

دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ایران  حضرت امام خمینی(ره) در پی به تصویب رساندن طوق بندگی کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت ، شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز ضد استکباری در سال 1357 و تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358 که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم و به مراتب بزرگتر از انقلاب نخست نامیدند, از حوادث مهم این روز است .

در حوادث سی سال انقلاب اسلامی , رهبری حضرت امام و استمرار آن توسط حضرت آیت الله العظمی خامنه ای , جایگاه رفیع و منیع  ولایت فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت مثال زدنی مردم انقلابی و رشید ایران، نه تنها نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها و توطئه‌های سهمگین استکباری حفظ کرده است بلکه آن را به موتور محرکه و الگوی نافذ و جامعی برای شکل‌گیری فرایند‌ بیداری جهانی و فراگیر شدن امواج ظلم ستیزی و عدالت خواهی در جای جای عالم کفرزده و تحت سلطه و ستم امروز مبدل ساخته است؛ دستاوردی سترگ و حقیقتی انکارناپذیر که بگونه‌ای برجسته و ملموس فراروی وجدان‌های بیدار و تشنة عدالت و آزادی قرار گرفته است.

در این روز , اقشار مختلف ملت ایران، بویژه نسل بالنده، شاداب و آینده‌ساز جوان کشور، با حضور پرشور و گسترده در آئین‌ها و مراسم گرامیداشت 13 آبانماه و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  با عزمی راسخ  با آرمانهای امام (ره)  تجدید میثاق نموده و بیعت خود را   با ولایت فقیه و رهبر حکیم وفرزانه انقلاب اسلامی  مستحکم تر خواهند نمود.

 

ملت عظیم الشان ایران اسلامی، آمریکا و شیطان بزرگ را عامل اصلی گرفتاری‌های جهان اسلام و منشاء فتنه و توطئه علیه نظام‌و انقلاب اسلامی می‌داند و در میدان نبرد جدیدی که قدرت‌های خیره سر و زورگو، تحت سیطره و راهبری آمریکا برای جنگ نرم علیه ایران گشوده‌اند، با حضور عالمانه و فداکارانه خود همانند هشت سال دفاع مقدس در عرصة جنگ سخت نظامی، شکست سختی را به دشمنان نادان و ناتوان خود تحمیل خواهد کرد و در این راستا به هیچ جریانی اجازه نخواهد داد با طرح شعارها و مسایل انحرافی و دروغین به اراده راسخ و عزم پولادین آنان خدشه‌‌ای وارد سازد.

جریان سازنده و بالنده دانش آموزی و دانشجویی کشور عزیز ایران اسلامی , استوار و پا برجا , همچنان خود را در ادامه مسیر تابناک امام خویش حضرت روح الله (ره) دانسته و هرگونه کج روی و انحراف از مسیر امام و شهیدان راهش به خصوص شهدای دانش آموزی که در راه مبارزه با استکبار جهانی امریکا و اسراییل به خاک و خون کشیده شدند , خیانت به آرمانهای بلند اسلامی و انقلاب اسلامی می داند .

به امید اینکه این حرکت عظیم دانش آموزان آگاه ما خواب غفلت از دیدگان مدعیان بی بصیرت و نا آگاه زدوده و چهره پنهان مزدوران استکبار در مقام و مکان را بیش از پیش رسوا نماید... انشاء الله .

 

اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان

12/8/1388

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.