سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

بیانیه اداره تبلیغات اسلامی اردکان در خصوص هتک حرمت عاشورای حسینی و اهانت به قرآن کریم  

اداره تبلیغات اسلامی اردکان  ضمن محکوم کردن این اقدام ذلیلانه توسط برخی از منافقین آروزی ریشه کنی این فتنه را از درگاه خداوند سبحان داشته و تمامی فتنه جویان را به بازگشت به دامن پرعطوفت ملت مسلمان و نظام اسلامی ایران دعوت می نماید.

بسمه تعالی 
من شبّ نار الفتنه کان و قودا لها
کسی که بیفروزد آتش فتنه و آشوب را، خود هیزم و هیمه آن خواهد بود.
امام علی علیه السلام-غرر الحکم،ح7782

پس از گذشت سه دهه از انقلاب اسلامی ایران با رهبری حکیمانه امام خمینی (ره) و حضرت آیت ا... العظمی  خامنه ای ، جریان معاند و منافقی که در انتخابات و حوادث بعد از آن و تا به امروز در هم سویی آشکار با کج اندیشان و دشمنان امام خمینی (ره) ، اسلام و انقلاب ، دست به اعمال ننگین بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زده تا شاید بتواند پایه های انقلاب را متزلزل سازد ، ماهیت خود را هویدا ساخته است و دیگر فضای غبار آلودی را که بوجود آورده بود، در اطرافش نمی بیند.

 آری همانند سی سال گذشته ناکام خواهد ماند و حقارت و ذلالت را بر جان خواهد خرید و نظام اسلامی با اقتدار روز افزون و همیشگی خود و به پشتوانه خداوند منان و امام زمان (عج) و با درایت و رهبری مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا... العظمی  خامنه ای و به یاری ملت مسلمان ایران فتنه‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر خواهد گذاشت . 

کار این قوم به هتک حرمت عاشورا رسید
چندی پیش در برخی از دانشگاه های ما ، در روز 16 آذر ، روزی که نماد استکبارستیزی دانشجویان و دانشگاهیان بود ، عده‌ای بسیار اندک در لباس به ظاهر دانشجو با هتک حرمت نسبت به بزرگ پرچمدار مبارزه با استکبار جهانی ، یعنی مرجع و رهبر عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خمینی‌(ره) دل مردم عزیز ایران و علاقه‌مندان به ایران اسلامی را در سرتاسر جهان به درد آوردند . 
و اکنون ، در روز عاشورا ، روزی که ملت ایران در سوگ از دست دادن سرورشان حسین بن علی (ع) خون می گریستند ، جمعی از هتاکان اسلام و یزیدیان زمان ، فرصت را غنیمیت شمرده و با هدف قرار دادن عاشورای حسینی کینه ی دیرینه ی خود را نسبت به  قرآن و اسلام و ولایت ائمه اطهار (ع) و ولایت فقیه به نمایش گذارده ، تا همگان بدانند ، ایمان سران فتنه در زمان انقلاب دور از قیاس با ایمان ابوسفیان ها و معاویه ها در هنگام فتح مکه نبوده و اینان قصدی به جز ذبح اسلام و ولایت فقیه و نظام مقدس ایران اسلامی  را در راستای خواسته های مادی و حیوانی خود نداشته و ندارند ، اما دریغ از آنکه مردم همیشه آگاه ایران از گذشته و از قیام سرور آزادگان جهان سید الشهدا درس گرفته و دستان امویان زمان را خرد کرده و مانع از پیشرویشان خواهند شد . 


ملت ایران چگونه تاب این رفتارهای مخالف و بادی به هر سو را برآورند؟
ملت ایران تا به کی قداست شکنی علیه ولایت فقیه و امام امت را از سوی منافقین رخنه کرده در نظام ، تاب آورند ؟
اداره تبلیغات اسلامی اردکان  ضمن محکوم کردن این اقدام ذلیلانه توسط برخی از منافقین آروزی ریشه کنی این فتنه را از درگاه خداوند سبحان داشته و تمامی فتنه جویان را به بازگشت به دامن پرعطوفت ملت مسلمان و نظام اسلامی ایران دعوت می نماید.
والسلام علی عبادا... الصالحین

اداره تبلیغات اسلامی اردکان

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.