سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

گفتمان دینی با موضوع زندگی دینی در اردکان

دانش آموزان مدرسه راهنمایی مهدیه در گفتمان دینی مسائل و سئوالات خود رادر موضوع زندگی دینی مطرح نمودند.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و در راستای برگزاری گفتمان های دینی مدارس صبح امروز چهارشنبه 18 فروردین ماه کارگاه گفتمان دینی با موضوع (( زندگی چیست ؟)) درمحل سالن نمازخانه مدرسه راهنمایی مهدیه اردکان برگزار شد.

دراین برنامه یکی از طلاب علوم دینی و ازاستاتید حوزه و دانشگاه کلیاتی پیرامون زندگی دینی و راههای رسیدن به زندگی سالم و با آرامش بیان نمود.

حسین صحرایی دراین گفتمان به سئوالات دانش آموزان در موضوعات نحوه های کاهش اضطراب در زندگی ، دوستیابی ازنظر اسلام و دین ، راههای مقابله با بحرانهای اخلاقی ، طرق رسیدن به آرامش از نگاه دین پاسخ گفت.

در این گفتمان دینی بیش از 75 نفر ازدانش آموزان این آموزشگاه شرکت داشتند.

در این برنامه به 5 نفر از کسانی که به سئوالات مطرح شده ازسوی استاد گفتمان پاس گفتند جوایزی اعطا شد.

آقای قانعی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و مسئول برگزاری گفتمانهای دینی بااعلام خبر فوق افزود : قراراست در 3 ماهه اول امسال 20 گفتمان دینی در موضوعات اعتقادی و اخلاقی در سطح مدارس ، مساجد و دانشگاههای اردکان برگزارشود.

 

جلسات توجیهی اساتید گفتمانها ی دینی در اردکان

اساتید گفتمانهای دینی به منظور هماهنگی و آمادگی بیشتربرای برگزاری گفتمانها در جلسه ای در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان حضور یافتند.

روز گذشته سه شنبه 17 فروردین ماه جلسه ای با حضور اساتید گفتمانهای دینی در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

درابتدای این جلسه حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره به بیان اهداف برگزاری گفتمانهای دینی اشاره   نمود و طرح گفتمانهای دینی را ازطرح موفق و موثر این اداره برشمرد.

درادامه آقای قانعی مسئول برگزاری گفتمانها به تشریح شرایط برگزاری یک گفتمان پرداخت و توضیحات لازم در خصوص نحوه تعیین مکانهای برگزاری و موضوعات گفتمانها را ارائه نمود.

ایشان با بیان این موضوع که در سه ماهه اول سال جاری قرار است 20 مورد گفتمان دینی در مساجد ، مدارس و دانشگاهها برگزار شود ازاساتید حاضر خواست تا با مطالعه دقیق و عمیق تر آمادگی کامل برای حضور درجلسات گفتمان راداشته باشند.

دراین جلسه مسئولین فرهنگی تعدادی از مراکز آموزش عالی نیزحضورداشتند که هماهنگی لازم برای برگزاری گفتمان دینی دردانشگاههای منابع طبیعی و پیام نور و آموزشکده فنی اردکان به عمل آمد.

 

 

آغاز کار ساخت محل جدید اداره تبلیغات اسلامی اردکان

کار ساخت محل جدید اداره تبلیغات اسلامی اردکان آغاز شد.

به دنبال کلنگ زنی محل جدید اداره تبلیغات اسلامی اردکان در دهه فجر سال 1388 کار ساخت بنای این اداره ازابتدای سال جاری آغاز گردید.

هم اکنون 10 درصد از کار ساخت این اداره پیشرفت داشته است انتظار می رود قبل از دهه فجر سال جاری کار ساخت آن به اتمام رسیده و مورد بهره برداری قرارگیرد.

ساختمان جدید اداره تبلیغات اسلامی اردکان در مجتمع ادارات اردکان واقع است که در دو طبقه با زیر بنای 450 متر مربع در حال ساخت می باشد.

 

مهلت دریافت مسابقه عیدانه اردکان تا 5 اردیبهشت ماه تمدید شد

علاقمندان به شرکت در مسابقه عیدانه اردکان می توانند جواب مسابقه را تا 5 اردیبهشت ماه تحویل دهند.

به دنبال برگزاری و توزیع سئوالات مسابقه عیدانه ا ز سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان  در ایام نوروز امسال و با توجه به استقبال شایسته مردم اردکان و مسافرین نوروزی ازاین مسابقه ، مهلت ارسال جواب این مسابقه بهصورت کتبی تا 5 اردیبهشت ماه تمدید شد.

مسابقه عیدانه شامل سئوالاتی ازمتن جزوه عیدانه 89 میباشد که علاقمندان می توانند به صورتهای مختلف تلفنی ، پیامکی و کتبی در این مسابقه شرکت نمایند.

 

آغاز دوره های قرآنی ترم بهار موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان

دوره های آموزش قرآن کریم ویژه ترم بهاره موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان از 15 فروردینماه سال جاری آغاز شد.

بنا به اعلام کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان کلاسهای آموزش قرآن کریم در قالب ترم بهاره ازسوی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) آغاز گردید.

در حال حاضر در روزهای 1 و 3 شنبه صبح و عصر کلاسهای آموزش قرائت سطح 1 و 2 و کلاسهای آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم و کلاسهای مفاهیم قرآنی و احکام و مسائل شرعی در محل این موسسه واقع در خیابان باهنر بعد از دبیرستان نمونه برگزار می شود.

موسسه قرآنی نور الزهرا(س) طی اطلاعیه ای آمادگی خود را برای ثبت نام از متقاضیان کلاسهای مختلف قرآن کریم اعلام نموده است.

گفتنی است در سال گذشته بیش از 45 کلاس آموزش قرآن در رشته های عمومی و تخصصی از سوی این موسسه برگزارشده است.

 

 

25 مورد محفل انس با قرآن در سال گذشته دراردکان

سال گذشته 25 مورد محفل انس با قرآن و شبی با قرآن در مساجد اردکان برگزار شده است.

آقای قانعی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن اعلام این خبر افزود : در راستای فعالیتهای ترویجی و تبلیغی قرآن کریم در سال 1388 به ویژه درمناسبتهای هفته ولایت ، ماه مبارک رمضان و دهه فجر انقلاب اسلامی جمعا 25 مورد محفل انس با قرآن کریم در مساجد و مراکز دینی اردکان برگزار شده است که در دو مورد از این مراسم از قاریان مشهور قرآن کشوری و استانی استفاده شده .

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری 80 درصد از این برنامه ها از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان از مشارکت مراکز و موسسات قرآنی مردمی شهرستان و پادگان ولیعصر (عج) ، فرمانداری ، شهرداری اردکان در راستای برگزاری این برنامه ها تشکر و قدر دانی نمود.

 

 

 

 

 

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.