سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

همایش قرآنی نسل مطهره دراردکان

از بانوان نخبه قرآنی اردکان در همایشی که عصر روز شنبه 26 تیرماه در محل کانون شهید مدرس اردکان برگزار شد ، تجلیل به عمل آمد.

عصر روز شنبه 26 خرداد ماه از سوی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) و کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان همایشی تحت عنوان ( نسل مطهره ) برگزار شد که در این همایش از بانوان نخبه قرآنی شهرستان تجلیل به عمل آمد.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ابتدای این همایش ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای قرآنی مراکز وموسسات مردمی گوشه ای از برنامه های آموزشی قرآن کریم این موسسات را تشریح کرد.

در ادامه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وبا اشاره حدیث ثقلین گرامی داشت قرآن و عترت را لازمه دینداری و ایمان واقعی دانست.

در این همایش که همراه با اجرای برنامه های متنوع قرآنی ازسوی گروههای قرآنی موسسات قرآنی اردکان بود گواهینامه قبولی 220 نفر از ممتازین دوره های آموزشی قرآن کریم به آنها اعطا شد.

در این همایش بیش از 300 نفر از نخبگان قرآنی دوره های مختلف قرآنی حضور داشتند.

در این همایش به ده نفر از مربیان نمونه قرآنی ازسوی فرماندار اردکان لوح تقدیر و جوایزی اعطا شد.

قابل ذکر است موسسات قرآنی وابسته به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در شش ماهه جاری امسال با بیش از 80 دوره آموزشی در زمینه های مختلف قرآنی برگزار نموده اند.

 

 

در مراسمی از خیرین قرآنی اردکانی تجلیل به عمل آمد

موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان از خیرین قرآنی تجلیل به عمل آورد.

از سوی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) و با همکاری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در روز شنبه 26تیر ماه مراسمی برگزار شد که در این مراسم به 7 نفر از خیرین قرآنی که در امور پشتیبانی با این موسسه همکاری داشتند لوح تقدیر و یک جلد کلام الله مجید اعطا گردید.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این مراسم ضمن اشاره به موضوع واگذاری طرح های قرآنی به موسسات مردمی ، بر رونق گرفتن امور قرآنی از سوی موسسات تاکید نمود و با اشاره به اینکه در حال حاظر 2 موسسه فعال و7 خانه قرآن و 3 مرکز قرآنی بدون مجوز در شهرستان اردکان در حال فعالیت هستند افزود : موسسات ومراکز قرآنی تحت اشراف اتحادیه تشکلهای قرآنی استان دارای برنامه های قرآنی مدون و از قبل پیش بینی شده هستند که می توان بر اساس آن چشم انداز قرآنی استان و شهرستان را تعیین نمود.

حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز در سخنانی با تاکید بر اهمیت رونق بخشیدن به فعالیتهای قرآنی ، مشارکت در برنامه های قرآنی را توفیق الهی وبرکت زندگی عنوان نمود.

در پایان این مراسم شمن اعطای لوح تقدیر به 7 نفر از خیرین قرآنی لوح تقدیر بر ادامه مشارکت این عزیزان در امور قرآنی تاکید شد.

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.