سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

ثبت نام از متقاضیان طرح قرآنی نور الهدی در اردکان

طرح قرآنی نور الهدی همزمان با سراسر کشور از ابتدای ماه مبارک آغاز شده است و مسابقات این طرح در آذر ماه برگزار می شود.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و همزمان با سراسر کشور تبلیغات میدانی به منظور جذب متقاضیان به شرکت در طرح قرآنی نور الهدی آغاز شده است.

طرح قرآنی نور الهدی در راستای طرح سراسری همایش ، آموزش و سنجش و شامل آموزش و مسابقه از تفسیر و مفاهیم 3 جزء 9و10و11 قرآن کریم وجزء نهم به صورت مجزا  خواهد بود که جلسات آموزشی آن به صورت جلسات آموزش حضوری در جلسات قرآنی و جلسات آموزشی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی می باشد .

ثبت نام از متقاضیان شرکت در مسابقات پایانی این طرح در شهرستان اردکان آغاز شده است . قرار است مسابقه این طرح در پایان آبان ماه برگزار شود.

 

 

برگزاری جلسات هماهنگی طرح بینات 13 دراردکان

جلسه برنامه ریزی اجرای طرح بینات 13 با حضور مسئولین و امام جمعه اردکان برگزار شد.

بنا به دعوت اداره تبلیغات اسلامی و دفتر امام جمعه اردکان در روز دوشنبه جلسه ای در محل دفتر امام جمعه اردکان برگزار شد که در این جلسه کلیات برگزاری طرح بزرگ بینات 13 در ماه مبارک رمضان به تصویب رسید.

طرح بینات 13 شامل برگزاری جلسات آموزشی تفسیر سوره مبارکه شوری در هر روز از ماه مبارک رمضان 1 ساعت مانده به اذان مغرب در کلیه مساجد اردکان به همراه برگزاری مسابقه بزرگ بینات می باشد که در این طرح مشارکت کلیه ارگانهای فرهنگی لازم می باشد.

در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن بیان اهمیت پرداختن به موضوع تفسیر و مبانی عالیه قرآن کریم برگزاری جلسات قرآنی را از اهم برنامه های موسسه قرآنی بینات وابسته به این اداره اعلام نمود.

در این جلسه امام جمعه اردکان حجت الاسلام دیداری بر لزوم بسط فعالیتهای قرآنی در زمینه تفسیر و مفاهیم تاکید کرد و ابراز امید واری نمود این حرکت عظیم در سطح شهر در ایام ماه مبارک رمضان مقدمه ای باشد برای آشنایی همشهریان با دستورات قرآن کریم و به کاربستن آن.

قرار است در ماه مبارک رمضان امسال بیش از 20 دوره کلاس آموزشی تفسیر طرح بینات برگزار شود.

موسسه قرآنی بینات اردکان مجری برگزاری این طرح می باشد.

 

گردهمایی اساتید دوره های طرح بینات 13 در اردکان

اساتید کلاسهای طرح بینات صبح روز یکشنبه در جلسه ای به بررسی جوانب اجرایی این طرح پرداختند.

از سوی موسسه قرآنی بینات اردکان و با همکاری  کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان صبح روز یکشنبه 17 مرداد ماه جلسه ای با حضور جمعی از روحانیون و اساتید تفسیر قرآن کریم در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

در این جلسه مسئول موسسه قرآنی بینات ضمن شرح و توضیح مقدمات اجرایی طرح بینات 13 خواستار هماهنگی بیشتر اساتید در اجرای این طرح به صورت همزمان در سطح شهرستان شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این جلسه ضمن اعلام این موضوع که دینداری و افکار عمومی مردم در دست روحانیت می باشد تاکید کرد : روحانیون می توانند با جا انداختن مباحث تفسیر در ماه مبارک رمضان مومنین و روزه داران را به دستورات قرآن کریم آشنا نمایند.

در این جلسه کلیات اجرایی این طرح اعلام و بنا شد در اسرع وقت نسبت به ثبت نام از متقاضیان در هر منطقه اقدام گردد.

 

 

گردهمایی طلاب و مبلغین دینی اردکان

دوشنبه شب 18 مرداد 89 در جلسه ای با حضور روحانیون ، طلاب و مبلغین دینی اردکان ، برنامه های ماه مبارک رمضان را تشریح شد.

بنا به دعوت اداره تبلیغات اسلامی اردکان روحانیون ومبلغین دینی دوشنبه شب در محل سالن امام علی(ع) این اداره گرد هم آمدند و برنامه های تبلیغی ماه مبارک رمضان در این جلسه تشریح شد.

در این گردهمایی حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن اعلام برنامه های ماه مبارک رمضان بهره گیری از معلومات به روز و جدید را لازمه مبلغین دینی دانست و جذب حداکثری جوانان را خواستار شد.

حضور مبلغین در جلسات دینی و قرآنی ، اجرای برنامه های آموزشی تفسیر و مفاهیم قرآن کریم ، رعایت اوقات شرعی به افق اردکان ، بسط فعالیتهای فرهنگی برای جذب قشر جوان در مساجد ، بیان احکام شرعی و فقهی از جمله مواردی بود که ایشان بر آنها تاکید نمود.

در این جلسه سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) اردکان نیز به بیان بخشی از مشکلات اقتصادی همشهریان پرداخت و راهکارهای جلوگیری از فقر را بیان نموده و خواستار تبلیغ انفاق و صدقه از سوی روحانیون شد.

 

 

 

 

 

تجلیل از نخبگان هسته های فرهنگی جوان اردکان

نخبگان هسته های فرهنگی جوان شناسایی و مورد تشویق قرار گرفتند.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان ممتازین و نخبگان جوان شرکت کننده در طرح هسته های فرهنگی جوان شناسایی و در مراسمی از این عزیزان تجلیل به عمل آمد.

حجت الاسلام حاجی اسماعیلی مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این مراسم ضمن اشاره به اجرای موفق بیش از 12 هسته فرهنگی جوان در تابستان 89 به ارائه گزارشی مختصر در خصوص برنامه های این هسته ها پرداخت.

برگزاری نشستهای علمی و فرهنگی با حضور جوانان ، اردوهای تفریحی قم و جمکران ، اردوهای درون استانی ، جشنواره نشریه فرهنگی هسته جوان ، ... از جمله برنامه هایی بود که در تابستان از سوی هسته های فرهنگی جوان اجرا گردیده است.

 

معرفی نخبگان جشنواره نشریات هسته های فرهنگی اردکان

برترین نشریات جشنواره هسته های فرهنگی جوان اردکان معرفی شدند.

به دنبال برگزاری طرح هسته های فرهنگی جوان و برپایی جشنواره نشریات هسته های فرهنگی ، ممتازین این جشنواره از بین نشریات ارسال شده به این سری از مسابقات معرفی شدند.

نشریه ارسالی از سوی هسته های فرهنگی مسجد حضرت زینب(س) – مسجد صاحب الزمان(عج) و فاطمیه ترک آباد به عنوان ممتازین این جشنواره اعلام گردید.

قرار است نشریات ممتاز در مسابقات استانی شرکت داده شود .

 

 

برگزاری آزمون های قرآنی در مسجد شهدای اردکان

آزمونهای پایانی کلاسهای قرآنی مسجد شهدای اردکان با شرکت 60 نفر از برگزیدگان کلاسهای قرآنی این مسجد برگزار شد.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان آزمونهای نهایی کلاسهای قرآنی مسجد شهدا برگزار شد .

به دنبال برگزاری کلاسهای قرآن کریم در قالب طرح نهضت قرآن آموزی در محل مسجد شهدا و به منظور ارزیابی از این کلاسها آزمونهای پایانی دوره های مختلف قرآنی شامل قرائت 1 و 2 و مفاهیم 1 و حفظ قرآن کریم در محل این مسجد برگزار شد.

در این ازمونها بیش از 40 نفر از قرآن آموزان کلاسهای قرآنی شرکت داشتند. قرار است از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان به قبولشدگان این آزمونها گواهینامه قرآنی اعطا شود.

 

 

اتمام دوره آموزشی اندیشه های سیاسی اسلام  درندامتگاه اردکان

یک دوره آموزشضمن خدمت کارکنان دولت در قالب اندیشه های سیاسی اسلام با حضور پرسنل ندامتگاه و دارایی اردکان به پایان رسید.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و در راستای آموزش های دینی و اسلامی به پرسنل ادارات یک دوره آموزش انمدیشه های سیاسی اسلام  که از اواخر خرداد  ماه در محل ندامتگاه اردکان تشکیل شده بود به اتمام رسید.

در این دوره که 25 نفر از پرسنل ندامتگاه اردکان حضور داشتند همه روزه صبح از ساعت 6 تا 7 مباحث اندیشه های سیاسی دراسلام مطرح می شد که این دوره با موفقیت پایان یافت .

آزمون نهایی این دوره آموزشی صبح دیروز در محل نمازخانه ندامتگاه اردکان برگزار شد.


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.