سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

بازدید امام جمعه اردکان از موسسه قرآنی نور الزهرا(س)

امام جمعه اردکان از روند فعالیتهای موسسه قرآنی نور الزهرا(س) بازدید نمود.

صبح روز شنبه گذشته امام جمعه اردکان حجت الاسلام والمسلمین دیداری طی بازدیدی با فعالیتهای قرآنی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان آشنا شد.

در این برنامه مدیره این موسسه به تشریح فعالیتهای قرآنی پرداخت و با اعلام اینکه در سال جاری بیش از 65 دوره آموزشی قرآن کریم به حضور 1300 نفر قرآن آموزبرگزار شده ، ادامه داد : برگزاری بیش از 5 همایش قرآنی و 3 محفل انس با قرآن کریم و برپایی 2 نمایشگاه قرآنی و 3 مورد مسابقات فرهنگی و قرآنی از جمله برنامه های این موسسه بوده است .

در این بازدید که مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز امام جمعه را همراهی می کرد جمعی از مربیان این موسسه به بیان مشکلات و نواقص موجود پرداختند.

در ادامه مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز ضمن بیان گزارشی از فعالیتهای قرآنی در سطح شهر اردکان و معرفی موسسات و مراکز قرآنی مردمی از امام جمعه اردکان خواست تا نسبت به حمایت های مادی و معنوی به این موسسات توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین دیداری در نشستی صمیمی با مربیان و مسئولین این موسسه بر شان و منزلت معلم و خادم قرآن تاکید نمود و عمده ترین توفیقات الهی برای انسان را توفیق خدمت در آستان قرآن کریم دانست.

ایشان در ادامه ضمن بیان اهمیت فعالیتهای قرآنی به ویژه برای بانوان بر اولویت همسرداری شایسته از دیدگاه اسلام توسط بانوان تاکید نمود.

در این بازدید هدایایی ازسوی امام جمعه اردکان به مربیان قرآنی اعطا شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان:تمامی مساجد اردکان غبارروبی می شوند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان گفت:با توجه به فرا رسیدن دهه غبارروبی مساجد تمامی مساجد این شهرستان غبارروبی می شوند .حجت الاسلام محمد حسین حاجی اسماعیلی امروز به مناسبت آغاز دهه غبارروبی مساجد اظهار داشت در دهه غبارروبی وبهداشت مساجد که در کشور ما در یکی دو دهه گذشته به عنوان یک سنت حسنه در آمده است مومنین وخیرین با محوریت ائمه جماعات به برطرف نمودن کمبودها ونواقص وهمچنین نظافت وبهداشت مساجد می پردازند تا خانه خدا برای پذیرش میهمانان پروردگار مهیا شود.

وی ادامه داد به همین منظور بنرهایی در این خصوص جهت اطلاع رسانی عموم مردم تهیه و در سطح شهر نصب گردیده است.

 

برگزاری گردهمایی خادمین مساجد اردکان

به مناسبت دهه غباروبی و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گردهمایی خادمین مساجد اردکان در چهارشنبه شب 13/5/1389 در اداره تبلیغات اسلامی برگزار گردید دراین جلسه مسئول اداره تبلیغات اسلامی ضمن ایراد جایگاه بالا مساجد در تربیت معنوی جامعه جهت نظافت بهداشت و آماده سازی مساجد برای ماه مبارک رمضان مطالبی بیان نمودند .

درپایان ضمن پذیرایی ، کتاب فرهنگ الفبای مهدویت به خادمین شرکت کننده اهداء گردید و همچنین اطلاعیه غبار روبی و 2 برگ حدیث در خصوص نظافت و بهداشت مساجد جهت نصب در مسجد به آنان داده شد .

لازم به ذکر است تعداد خادمین شرکت کنند در این گردهمایی 60 نفر بودند .


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.