سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

در پی به آتش کشیده شدن قرآن در برخی از ایالت‌های آمریکا، سازمان تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر حضرت صاحب‌الامر(عج)، مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان جهان به ‌ویژه ملت آزاده‌ ایران، جسارت و اهانت به قرآن کریم و قرآن‌سوزی توسط عده‌ای رجّاله‌ی هتاک را که با پشتیبانی سردمداران آمریکایی و صهیونیستی صورت گرفته است، شدیداً محکوم کرد.

هنگامی که پرده‌های ظلمت و تاریکی بر آفاق سایه می‌‌گسترد، تنها نور است که قدرت هدایت دارد و کلام قدسی وحی که در نورافزاترین کتاب جهان یعنی قرآن کریم تجسم یافته، سرشار از معارف نورانی است. انوار جهان‌تاب آن،‌ دست انسانی را که از سراپرده ملکوت بر این خاک پراضطراب تنزل یافته است می‌گیرد، تا حجاب‌ها را از دیدگانش بزداید و در پرتوش شاهراه سعادت را از بیراهه‌های ظلمت به وی بازشناساند. در این میان، همواره انسان‌های کوردلی نیز وجود داشته‌اند که تاب دیدن انوار معرفت را نیاورده و از نور حقیقت گریزان بوده‌اند. اما خورشید را چه باک که مُشتی خفاش شب‌پرست چشم دیدنش را نداشته باشند.

شب‌پره گر وصل آفتاب نخواهد / رونـق بـازار آفـتـاب نــکـاهـد

هنگامی که زمزمة سوزاندن قرآن کریم طی فراخوان ضلالت‌بار کشیش آمریکایی برای آتش‌زدن بزرگ‌ترین کتاب هدایت و معجزه‌ی مبین حضرت‌ خاتم‌الانبیاء(ص) در سالروز 11 سپتامبر، در میان اخبار رسانه‌ها و خبرگزاری‌های جهان جای گرفت، هرگز گردی بر دامن پرعظمت قرآن کریم ننشست، چرا که عظمت این کتاب هدایت، طی قرن‌ها پرتو‌افکنی بر آفاق و انفس، چنان است که با این رفتارهای کودکانه، مکدر نمی‌گردد؛ چنانکه فی‌المثل کسی بخواهد با روشن کردن آتش و ایجاد دود، جلوی تابش و نورافشانی خورشید را بگیرد. اما آنچه که این روزها دل‌های مسلمین جهان را در جای جای این کرة خاکی به درد آورده است، اسلام‌ستیزی سیاست‌بازان جهانخواری است که تیغ اسلام‌هراسی‌شان این‌ بار به ظاهر از آستین یک کشیش دون‌پایه بیرون آمده بود؛ که با واکنش جانانة امت اسلامی در سراسر جهان، مجبور به عقب‌نشینی شد. اما از آنجا که کفر جهانی هرگز دست از شیطنت و دسیسه‌پردازی علیه اسلام برنمی‌دارد، بالاخره به دست ایادی خود، این توطئه شوم را جامه‌ی عمل پوشاند و این عمل ننگین را در پوشش ارتکاب توسط افراد عادی به انجام رساند. ولی سران استکباری غرب خوب می‌دانند که جهان اسلام و امت اسلامی بیدار، دست‌های پشت پرده‌ی این جنایت را به وضوح می‌شناسند و در مقابل این اهانت بزرگ علیه بزرگترین مقدسات خود ساکت نخواهند نشست.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن عرض تسلیت این مصیبت بزرگ به محضر حضرت صاحب‌الامر (عجل‌الله ‌تعالی ‌فرجه‌الشریف)، مقام معظم رهبری و عموم مسلمانان جهان به‌ویژه ملت آزاده‌ ایران، جسارت و اهانت به قرآن کریم و قرآن‌سوزی مشتی رجّاله‌ی غربی هتاک را که با پشتیبانی سردمداران آمریکایی و صهیونیستی صورت گرفته شدیداً محکوم کرده و عاملان این عمل ضلالت‌بار را مخاطب راستین این آیه‌ی روحبخش قرآن کریم می‌داند که تصریح دارد کافران می‌خواهند نور خدا را با بازدم نفس‌هایی که از دهانشان بیرون می‌دهند خاموش کنند، غافل از آن که نور خدا خاموش شدنی نیست؛ (یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم و الله متم نوره و لو کره الکافرون).

این سازمان همچنین بر لزوم عکس‌العمل هوشیارانه ملت‌های مسلمان و دولت‌های اسلامی در برابر این تهاجم بی‌سابقه از سوی دشمنان اسلام، تأکید می‌ورزد.

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.