سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

1- راهپیمایی اعتراض آمیز و اعلام انزجار مردم شریف و مومن اردکان در اعتراض به هتک حرمت به قرآن کریم عصر روز گذشته از حوزه علمیه به سمت مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد

در این تجمع عظیم مردم اردکان که تنها با اعلان چند ساعته خیابانی شکل گرفت خیل عظیم قرآن دوستان شرکت داشتند که با مشتهای آهنین عزم راسخ خود را در حمایت از دین و قرآن اعلام نمودند.

حضور چشم گیر برادران اهل سنت از مهاجرین افغانی در این اجتماع قابل وصف بود.

در پایان این راهپیمایی امام جمعه اردکان در سخنانی این توطئه را تداوم مسیر اسلام ستیزی اعلام نمود.

2-برنامه های هفته دفاع مقدس امسال با توجه به سی امین سالگرد دفاع رنگ و بوی تازه تری به خود گرفته است . قرار است از 26 شهریور برنامه های ویژه این ایام در شهر جلو نماید.

3- مراسم یادواره شهدای اردکان تحت عنوان شب شیدایی با حضور رزمنده دفاع مقدس حسین کاجی و مداح محبوب سید مهدی میرداماد و با حضور خانواده های محترم شهدا و مردم شریف اردکان در محل مهدیه اردکان برگزار شد. در این مراسم از خانواده های شهدا تجلیل به عمل آمد.

4- بنا به تصویب شورای ترافیک و نظر شهرداری محترم اردکان  مسیر تردد خیابان یک طرفه شهید قانعی تغییر کرده و همشهریان تنها می توانند از سمت میدان بسیج به خیابان آیت الله خامنه ای تردد نمایند.

5-شب شعر همراه با خورشید در گرامی داشت یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرمان حضرت آیت الله بهجتی (شفق) اواخر هفته آینده با حضور مهمانان کشوری برگزار می شود. قرار بود این شب شعر به صورت کشوری برگزار شود که امسال نیز استانی است تا انشاء‏الله سالهای آینده به صورت کشوری مطرح خواهد شد.

6-اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه بزرگ بینات

در این مسابقه 1800 نفر شرکت نمودند که 120 نفر به عنوان ممتاز جوایزی از کمک هزینه عتبات عالیات تا نهج البلاغه دریافت نمودند.

این مسابقه به دنبال برگزاری طرح بینات در طول ماه رمضان انجام شد و در روز 27 رمضان در 18 مکان برگزار گردید.

امسال 34 کلاس طرح بینات شامل تفسیر سوره شوری در اردکان با شرکت بیش از 3000 نفر برگزار شد. از سوی موسسه بینات با همکاری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان

 

7-      پارچه نوشته های اعلام انزجار از هتک حرمت به قرآن از سوی موسسات و مراکز قرآنی اردکان در سطح شهر نصب شده است . کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و موسسه قرآنی بینات وموسسه قرآنی نور الزهرا(س) و مهد کودک قرآنی مصباح الهدی هر کدام اقدام به نوشتن پلاکارد و پارچه نوشته هایی با مضامین محکومیت هتک حرمت به قرآن در سطح شهر نصب نموده اند.

8-      موسسه قرآنی نور الزهرا(س) برای ترم پاییز ثبت نام می کند در اطلاعیه این موسسه برگزاری کلاسهای مختلف از جمله روخوانی وروانخوانی و تفسیر و حفظ به چشم می خورد . برگزاری کلاسهای ویژه نونهالان از دیگر برنامه های در دست اقدام این موسسه میباشد.

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.