سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

بروشور "فرقه ضاله"  در بین طلاب و روحانیون  اردکان توزیع شد.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان ویژه نامه " فرقه ضاله " با محتوای معرفه فرق ضاله بهاییت و بابیت  منتشر شد.

در بخشهای مختلف این  ویژه نامه ضمن بیان تاریخچه فرقه های ضاله بابیت و بهاییت به بیان زندگی نامه ننگین موسسین این دو فرقه پرداخته و رد پای عمیق انگلیس و صهیونیسم را در راه اندازی و تداوم فعالیت این دو فرقه به تصویر کشیده است.

باورها و اعتقادات غلط مروجین و پیروان این فرقه از دیگر مواردی است که دراین ویژه نامه به چشم می خورد.

در بخشی از این ویژه نامه خاطراتی از نجات یافتگان از این مسیر تاریک به رشته تحریر آمده که بیانگر جهالت کسانی است که به این فرقه هامی گروند.

این بروشور در بین طلاب و روحانیون توزیع شده و قرار است در سطح مدارس و مساجد اردکان نیز توزیع گردد.


در راستای ترویج دینی مبین اسلام 11 مبلغ دینی به روستاهای تابعه اردکان اعزام شدند.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان در اواخر هفته گذشته و همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع) 11 مبلغ دینی  به روستاهای تابعه اردکان اعزام شدند.

روحانیون اعزامی که در 11 روستا مستقر گردیدند به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در روستاها پرداخته و با برپایی مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) برنامه های فرهنگی و قرآنی متنوعی در روستاهای محل اعزام خود اجرا نمودند.

اقامه نماز جماعت ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، اجرای جلسه قرائت قرآن کریم  و رسیدگی به مشکلات فرهنگی و دینی روستاییان از جمله برنامه های روحانیون اعزامی می باشد.


کلاسهای طرح فرهنگی دینی رحمت در شهر عقدا آغاز شد.

 

با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان و کمیسیون بانوان فرمانداری اردکان  ، کلاسهای آموزشی طرح فرهنگی دینی رحمت در شهر عقدا در حال برگزاری است.

در این طرح که هر دوره از آن به مدت 16 جلسه و با محتوای آموزش های دینی  در زمینه های اخلاق و خانه داری اسلامی می باشد زنان خانه دار شرکت می نمایند.

بیش از 45 نفر از زنان خانه دار شهر عقدا در این دوره های آموزشی که از اول آذرماه تشکیل شده است شرکت دارند.

 


مسئولین اداره تبلیغات اسلامی اردکان از حجت الاسلام  والمسلمین پیشوایی که در بستر بیماری افتاده است عیادت نمودند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جمال پیشوایی  از روحانیون وارسته اردکان که  از 60 سال پیش تاکنون در امر تبلیغ دین  همتی عالی دارد. و هنوز هم با کهولت سن و بیماری تبلیغ دین و اقامه نماز جماعت بزرگترین دغدغه ذهنی او می باشد.

ایشان در سالهای قبل از انقلاب با حضور در روستاها و مناطق مختلف شهری به تبلیغ دین مبین اسلام مشغول بود و باد از پیروزی انقلاب نیز همچنان در راه ترویج دین مبین اسلام شتابان به پیش می رود.

حجت الاسلام والمسلمین پیشوایی  پرسابقه ترین و فعالترین مبلغ دینی است که همکاری بسیار شایسته ای در واحد اعزام مبلغ اداره تبلیغات اسلامی اردکان دارد.

به دنبال کسالتی که برای این بزرگوار پیش آمد  رئیس و پرسنل اداره تبلیغات اسلامی اردکان و جمعی از روحانیون به عیادت ایشان رفتند.


ستاد غدیر در اردکان به منظور هماهنگی برنامه های هفته ولایت تشکیل شد.

 

در این جلسه که در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان برپا شد کلیات برنامه های هفته ولایت مورد تاکید قرار گرفت.

هفته ولایت از عید قربان تا عید سعید غدیر را تشکیل می دهد که به همین مناسبت برنامه های فرهنگی و قرآن بسیار متنوعی از سوی این ستاد برگزار خواهد شد.

اجرای مسابقات حفظ و ترجمه آیات امامت و ولایت ، جشن های خیابانی غدیر ، جشن غدیر در مساجد و تکایا ، انتشار بروشور های غدیریه و ... از جمله برنامه های تصویب شده می باشد.

قرار است کلیه اعضای عضو اعم از ادارات و نهادهای مردمی در جلسات بعدی برنامه های خود را ارائه نمایند.


دوشنبه شب 5 آذر ماه  با حضور اعضای هسته مرکزی طرح تغذیه فکری ائمه  جماعات شهرستان اردکان جلسه ای به منظور تبادل نظر تشکیل شد.

 

در این جلسه که در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان برپا شد اعضای هسته مرکزی طرح تغذیه فکری  پیرامون برنامه های اخیر این طرح تبادل نظر نمودند.

برپایی همایش طلاب و روحانیون  در چهارشنبه شب آینده ، ارائه برنامه های هفته ولایت به ائمه جماعات ،‌ ارائه پژوهشهای اخیر به طلاب و دعوت از اساتید فن به منظور ارائه طرحهای آموزشی در راستای بالا بردن مهارتهای تبلیغی طلاب ،  از جمله مصوبات این جلسه بود.

این جلسه دوشنبه شب 5 آذرماه در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان تشکیل شد.


قرآن مورد نیاز مدارس و خوابگاههای دانشجویی اردکان از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان تامین شد.

 

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در هفته جاری بیش از 80 جلد قرآن کریم به  مدارس افشار و هفتم تیر  و خوابگاه دانشجویان دانشگاه آزاد اردکان اعطا شد.

در راستای حمایت از برنامه های آموزشی قرآن کریم و پشتیبانی از جلسات قرآنی مردمی و به دنبال برگزاری طرح های نهضت قرآن آموزی در خوابگاههای دانشجویی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان قرآن مورد نیاز این برنامه ها را تامین می نماید.

قابل ذکر است از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 400 جلد قرآن به جلسات قرآن کریم اعطا شده است.


 هماهنگی های لازم برای اجرای هر چه بهتر طرح سحاب رحمت بین آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی اردکان صورت گرفت.

 

در راستای اجرای طرح سحاب رحمت  صبح روز دوشنبه 5 آذر ماه جلسه ای  بین اداره تبلیغات اسلامی و آموزش و پرورش اردکان تشکیل شد .

هدف از اجرای این طرح تقویت رابطه دانش آموزان با مساجد است که در این راستا در این جلسات مدارسی که در نزدیکی مساجد قرار دارند شناسایی شدند.

این طرح در 9 مدرسه و مسجد اردکان برگزار می شود  و طی آن برنامه های فرهنگی و دینی خاصی در مساجد برای دانش آموزان اجرا می گردد.


متقاضیان شرکت در دوره تربیت معلم قرآن کریم در آزمونهای ورودی این دوره که از شنبه 3 آذر ماه تا دوشنبه 5 آذر ماه برگزار شد شرکت نمودند.

 

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و در راستای تربیت نیروی متخصص در آموزش قرآن کریم و پس از اعلام و ثبت نام از متقاضیان ، آزمونهای ورودی دوره تربیت معلم قرآن کریم از شنبه 3 آذر تا عصر دوشنبه 5 آذرماه در محل مصلی و سازمان تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

محتوای این آزمونها شامل آزمونهای کتبی مبانی روخوانی و مفاهیم قرآن کریم و آزمونهای قرائت قرآن کریم بود .

گفتنی است بیش 105 نفر از خواهران و برادران در این آزمونها شرکت نموده اند که 44 نفر از آنها در قالب دو دوره آموزشی تربیت معلم قرآن در سطح روخوانی و روانخوانی پذیرفته خواهند شد.

دوره های تربیت معلم قرآن کریم از نیمه دوم آذر ماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهدداشت.


در راستای ترویج دینی مبین اسلام 11 مبلغ دینی به روستاهای تابعه اردکان اعزام شدند.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان در اواخر هفته گذشته و همزمان با ایام ولادت امام رضا (ع) 11 مبلغ دینی  به روستاهای تابعه اردکان اعزام شدند.

روحانیون اعزامی که در 11 روستا مستقر گردیدند به اجرای برنامه های فرهنگی و دینی در روستاها پرداخته و با برپایی مراسم جشن میلاد امام رضا (ع) برنامه های فرهنگی و قرآنی متنوعی در روستاهای محل اعزام خود اجرا نمودند.

اقامه نماز جماعت ، برگزاری مسابقات فرهنگی ، اجرای جلسه قرائت قرآن کریم  و رسیدگی به مشکلات فرهنگی و دینی روستاییان از جمله برنامه های روحانیون اعزامی می باشد.


<      1   2   3   4      
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.