سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما
نفوذ وهابیت در جنوب استان کرمان
رئیس تبلیغات اسلامی استان کرمان نسبت به نفوذ وهابیت در مناطق جنوبی استان کرمان و فعالیت های غیرقانونی برخی از فرقه های ضاله در استان کرمان هشدار داد.
شیعه و ‌سنی در اصول دین هم اختلاف دارند!
وهابی‌های عربستان فتوا دادند
درحالی‌که جهان اسلام سعی دارد تا با ایجاد وحدت و گردآوردن تمامی مسلمانان زیر چتر اتحاد، دسیسه‌های غرب را خنثی کند، 190 وهابی تندوری عربستانی دیروز 18 آبان‌ با صدور بیانیه‌ای، اختلاف اهل‌تسنن با شیعیان اثنی عشری(12 امامی) را علاوه بر مسایل فرعی، در اصول دین نیز عنوان‌کردند.
برخی از مراجع معظم تقلید با آیت الله سید صادق روحانی دیدار کردند
در پی بهبود نسبی و انتقال معظم له به قم :
به گزارش خبرنگار شیعه نیوز ، به دنبال بیماری و بستری شدن آیت الله سید محمد صادق روحانی در بیمارستانی در تهران و بهبودی نسبی و بازگشت ایشان به قم جمع کثیری از علاقه مندان به معظم له و برخی از مراجع ، علما ، مدرسین ، طلاب حوزه و سایر اقشار مردم با حضور در بیت ایشان با معظم له دیدار کردند .
هرکس می‌گوید شیعیان فقط فارسها هستند، دروغ می‌گوید
قذافی:
رهبر لیبی: شیعه فقط ایران نیست، شمال افریقا هم شیعه است، ما دولت فاطمی دوم را در شمال افریقا ایجاد خواهیم کرد. هرکس می‌گوید شیعیان فقط فارسها هستند، دروغ می‌گوید. دولت فاطمی در شمال افریقا تشکیل شد نه درایران. ما دوباره آنرا احیاء می‌کنیم.
ایا لعن بر دشمنان اهل بیت(سلام الله علیهم) جایز است ؟
پاسخ ایت الله شیرازی به یک استفتاء :
آنجا که خدا مى فرماید: «إِنَّ الَّذِینَ یُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُّهِینًا؛ (احزاب،57) بى گمان کسانى که خدا و پیامبر او را مى آزارند، خدا آنان را در دنیا و آخرت لعنت کرده و برایشان عذابى خفّت بار و خوارکننده آماده ساخته است
خورشید در حرکت و زمین ثابت است!
کشف جدید وهابیت :
شیخ الفوزان، که دارای مدرک دکترای "حقوق اسلامی" از دانشگاه ریاض است در ادامه افزود: حتی زمین ‌شناسان هم در این موضوع هم ‌نظر و عقیده نیستند. زمین‌ شناسان در گذشته می‌گفتند که زمین به دور خورشید می‌چرخد، اما این موضوع از سوی زمین‌ شناسان جدید رد شده است.
چادر زن مسلمان از عبای علما مقدس‌تر است
آیت الله صافی گلپایگانی:
حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با اشاره به ضرورت احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: چادر زن مسلمان از عبای علما مقدس‌تر است.
تجهیز دشمنان عقیدتی شیعیان توسط مرکز شیعه شناسی آمریکا
استاد حوزه های علمیه تبریز گفت : مرکز شیعه شناسی آمریکا دشمنان عقیدتی شیعیان را تجهیز می کند.
جوانان ایرانی هدف تهاجم تبلیغاتی وهابیون
در این کتاب، توسل به ائمه اطهار شرک و ساختن بنا و بارگاه برای ایشان و طلب شفاعت از آنها و به طور کلی عقاید شیعه رد شده است. این در حالی است که برخی از کاروانها بلافاصله پس از اطلاع از پخش این کتابها، آنها را جمع آوری و به بعثه مقام معظم رهبری تحویل داده‌اند.
وهابیون هجوم تازه‌ای علیه شیعه آغاز کرده‌اند
آیت‌الله مکارم شیرازی:
یکی از مراجع عظام تقلید نسبت به آغاز هجوم تازه وهابیون نسبت به شیعیان هشدار داد.
انتقاد فعال سنی مذهب عربستان از فتوای ضدشیعی وهابیان
یک فعال سنی‏مذهب سعودی از فتوای اخیر مفتی‏های وهابیان مبنی بر حرمت فروش مسکن به شیعیان در عربستان انتقاد و آن را "فتنه‏انگیز" توصیف کرد.

 


افشای طرح آمریکایی مقابله با مذهب تشیع
یک نویسنده آمریکایی در کتابی که اخیرا از سوی وی به چاپ رسیده است از طرح زمان‏بندی شده آمریکا برای مقابله با مذهب تشیع و نمادهای آن پرده برداشت.
هشدار 29 عالم وهابی نسبت به اشغال شیعی منطقه
وهابیان در آخرین اقدام تفرقه‏افکنانه خود در بیانیه‏ای با هشدار نسبت به اشغال شیعی منطقه، از مواضع ضد شیعی قرضاوی حمایت کردند.
برخی بدحجابیها برای ازدواج است
رئیس سازمان صدا وسیما:
بعضی از دختران ما که در دانشکده‌‏ها و مدارس حجاب مناسی ندارند نه به خاطر مخالفت با اسلام و نه به خاطر مخالفت با حکومت و نه به خاطردوست داشتن بدحجای است بلکه این دختر در یک سری از مراودات خود با پسرهای همکلاسی می‌‏خواهد یک عرضه ای از خودش داشته باشد تا او را بینند و بپسندند و ازدواجی سر بگیرد

 


25 نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان در آزمونها ی نهایی دور های روخوانی و روانخوانی قرآن شرکت کردند.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در راستای طرح آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت دو دوره آموزشی در زمینه های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم  با شرکت 25 نفر از کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) اردکان  برگزار شد.

در این دور ه ها شرکت کنندگان با مبانی روخوانی و روانخوانی قرآن و تجوید الصلواة اشنا شدند.

ازمونها ی نهایی این دو دوره  با حضور کلیه شرکت کنندگان برگزار شد و قرار است به قبولشدگان گواهینامه آموزش قرآن در سطوح 1 و 2 اعطا شود.


کارکنان  مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان گواهینامه های قرآنی خود را دریافت نمودند.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان   و پس از برگزار ی دورها ی مختلف قرآنی در رشته های روخوانی  ، روانخوانی و مفاهیم  جهت کارکنان  مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان اردکان ، 96 نفر از شرکت کنندگان در این دوره ها موفق به قبولی در آزمونهای پایانی شدند .

قابل ذکر است در 5 دوره برگزار شده  بیش از 120 نفر شرکت داشتند .

گواهینامه های صادر شده ارزش آموزش ضمن  خدمت برای کارکنان این ادارات را دارد.

 


دو دوره آموزش ضمن خدمت با عنوان اندیشه های سیاسی در اسلام در شبکه بهداشت و بیمارستان اردکان در حال برگزاری است .

اداره تبلیغات اسلامی اردکان در راستای اجرای طرح آموزش معارف دینی ضمن خدمت کارکنان ادارات  دو دوره آموزشی با عنوان اندیشه های سیاسی در اسلام  را آغاز نمود.

دوره اول در محل شبکه بهداشت اردکان همه روزه صبح ها از ساعت 7 تا 8 صبح و دوره دوم در محل نمازخانه بیمارستان ضیایی همه روزه از ساعت 1 تا 2 بعد از ظهر برگزار می شود.

این دوره ها به مدت یک ماه ادامه خواهد یافت و پس از برگزاری آزمون نها یی قبولشدگان موفق به دریافت گواهینامه ضمن خدمت در این رشته خواهند شد.


جلسات قرآنی  که با حضوردانشجویان برگزار می شود مورد حمایت قرار می گیرد.

کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در راستای طرح حمایت از فعالیتهای قرآن مردمی حمایت از جلسات قرآنی دانشجویی را در راس اهداف قرآنی خود قرار داده است.

در حال حاضر 6 جلسه قرآنی با حضور دانشجویان مراکز مختلف دانشگاهی در سطح شهر اردکان مورد حمایت  قرار دارند.

اعطای قرآن کریم ، تحویل دوره ای جوایز به اساتید این جلسات برای تشویق دانشجویان، تامین استاد برای  جلسات قرآنی دانشجویی از برنامه هایی است که در حال حاضر برای این طرح در نظر گرفته شده است.


تاکنون 12 کلاس آموزش قرآن در سطح نهضت قرآن آموزی در سطح شهر اردکان برپا گردیده است.

در راستای اجرای طرح ملی نهضت قرآن آموزی  کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در شش ماه دوم سال جاری و پس از ماه مبارک رمضان تاکنون 12 کلاس آموزش قرآن در رشته ای روخوانی ، روانخوانی و مفاهیم 1 و 2 برپا نموده است.

استقبال این این کلاسها در سطح محلات  و مساجد اردکان ادامه دارد.


جلسه مرکزی قرآن کریم با هدف آموزش قاریان ممتازین جلسات قرآنی شهرستان اردکان هر هفته پنجشنبه در محل مسجد امیر المومنین (ع) برگزار می شود.

با هدف آموزش بیشتر به قاریان جلسات قرآن اردکان  با همکاری دار القرآن آموزش و پرورش و مجمع قاریان قرآن اردکان  جلسه مرکزی  آموزش قرآن کریم با حضور قاری ممتاز استان استاد حاج کاظم میرزازاده هر هفته پنجشنبه شب در محل مسجد امیر المومنین (ع) برگزار  می شود.

گفتنی است هزینه اعزام و ایاب و ذهاب استاد این جلسه از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان تامین می شود.

این جلسه با عنوان طرح آموزشی قرائت سطح چهار در تقویت سطح قاریان قرآن اردکان بسیار موثر بوده است.


ثبت نام از خواهران متضاقی دوره های تربیت معلم مفاهیم قرآن حکیم در اردکان ادامه دارد.

کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان طی اطلاعیه آغاز ثبت نام از متقاضیان خواهر  دوره های تربیت معلم قرآن کریم  را اعلام نمود.

                در این اطلاعیه  که مهلت ثبت نام را تا پایان آبان ماه اعلام نموده است شرط شرکت در این دوره ها را دارا بودن سن 18 تا 45 سال اعلام نموده است.

آزمونهای ورودی این دوره ها نیمه اول آذر ماه  در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردکان برگزار خواهد شد.

گفتنی است در هر دوره 22 نفر پذیرفته خواهند شد که پس از طی این دوره ها و قبولی در آزمونهای نهایی به عنوان معلم مفاهیم  قرآن کریم به فعالیتهای آموزش قرآن اهتمام خواهند ورزید.


<      1   2   3   4   5      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.