سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

خواهران طلبه حوزه علمیه اردکان در کارگاه آموزشی گفتمان دینی شرکت نمودند.

 

کارگاه آموزشی گفتمان دینی با موضوع حجاب و راهکارهای ترویج آن در جامعه با حضور جمعی از خواهران حوزه علمیه فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد .

این کارگاه آموزشی  از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با همکاری مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار  و حجت الاسلام حاجی اسماعیلی  با اشاره به پیشینه حجاب و پوشش در فرهنگ ایران زمین به نوع حجاب در ادیان مختلف اشاره نمود و دستورات قرآنی در زمینه حجاب اسلامی را بیان داشت.

در ادامه هر یک از خواهران طلبه دیدگاههای خود را در  خصوص حجاب برتر و شیوه های ترویج آن بیان نمودند و در پایان به سئوالات و شبهات آنها پاسخ  داده شد.


مسئولین حراست شرکت مخابرات  سراسر استان در همایشی در شهرستان اردکان شرکت نمودند.

 

در همایشی که با حضور مسئولین حراست شرکت های مخابرات سراسر استان یزد در شهرستان اردکان برگزار شد مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان با اشاره به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی بهره مندی از دستورات دین در پیش برد اهداف انقلا ب اسلامی را رمز بقای این نظام مقدس دانست.

 حجت الاسلام حاجی اسماعیلی در بخشی از بیاناتش با اشاره به  حیله های دشمنان در ضعیف نشان دادن نقش دین در جامعه , بهره گیری از شیو های مقدس دینی در زندگی روز مره و اجتماعی تاکید نمود.


شکوفه های قرآن مرکز قرآنی مصباح الهدی به اجرای برنامه های قرآنی پرداختند.

 

عصر دوشنبه 29 بهمن ماه مراسم جشن شکوفه های قرآن با حضور نونهالان قرآنی مرکز مصباح الهدی شهرستان اردکان و والدین آنها در محل سالن هلال احمر اردکان برگزار شد.

در این جشن که به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار گردید , نونهالان قرآنی به تلاوت آیات قرآن مجید پرداختند  .

همخوانی قرآن  کریم , اجرای سرود و شعر کودکان , اجرای نمایش  های کودکانه , قرائت آیات موضوعی قرآن کریم و مسابقات شاد و معنوی از برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان در سخنانی شیوه های برخورد مناسب با کودکان را بیان نمود و بهره مندی از تعالیم قرآن در تربیت نسل آینده را بر والدین لازم دانست.

در این مراسم از ممتازین قرآنی این مرکز تقدیر و به آنها جوایزی اهدا شد


جلسات شب شعر هر هفته دوشنبه شب در سالن اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار می شود.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان جلسات شب شعر و نقد ادبی دوشنبه شب هر هفته برگزار خواهدشد . این هفته اولین  جلسه این برنامه با حضور جمعی از شعراو ادبای شهرستان  اردکان برگزار شد.

دراین جلسه شعرا به قرائت اشعار خود پرداختند  و اساتید جلسه به نقد و اصلاح اشعار اقدام نمودند.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این جلسه با اشاره به وقفه ای که در جلسات  ادبی ایجاد شده بود  از شعرا و ادبا خواست با حضور به موقع و منظم در تقویت این جلسه معنوی همت نمایند.

قرار است هر دوشنبه این جلسه با حضور اساتید ادب و شعر برگزار شود.


مسئو ل اداره تبلیغات اسلامی اردکان از برنامه های فرهنگی و قرآنی در روستای هفتادر بازدید به عمل آورد.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان با حضور در روستای هفتادر از توابع اردکان وشرکت در جلسات هفتگی قرآن کریم مردم روستای هفتادر برنامه های فرهنگی و قرآنی در این روستا را مورد بازدید قرار داد.

در این بازدید ضمن دیدار عمومی با اهالی روستای هفتادر در محل مسجد جامع این روستا جلسه ای با حضور مسئولین محلی برگزار و در خصوص احداث خانه عالم تصمیم گیری  شد.

تداوم و تقویت برنامه های فرهنگی کانون فرهنگی قرآنی امام علی (ع) از دیگر تصمیمات این جلسه بود.


ممتازین مسابقات و طرحهای فرهنگی مسجد صدر آباد اردکان جوایز خود را دریافت نمودند.

 

دوشنبه شب  مراسم اهدا جوایز برندگان مسابقات قرآنی و فرهنگی مسجد صدر آباد با حضور جمعی از نمازگزاران این مسجد برگزار شد.

در این مراسم مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان با بیان این موضوع که هد ف از برگزاری مسابقات آموزش و ترویج مبانی اعتقادی و اسلامی در بین جوانان می باشد حضور جوانان در این مسابقات را نشانه رشد فکری و فرهنگی این قشر دانست .

ایشان با توجه به استقبال خوب نمازگزاران این مسجد در برنامه های فرهنگی و دینی برترین نتیجه مسابقات را بالارفتن سطح معلومات دینی آنان دانست و برندگان مسابقات را مورد تشویق قرار داد.

در ادامه به ممتازین مسابقات فرهنگی و قرآنی این مسجد جوایزی اعطا شد.

 


نمازگزاران مسجد جامع احمد آباد سئوالات و درخواستهای خود را از مسئولین شهرستان ارائه نمودند.

 

در جلسه ای که با حضور نمازگزاران مسجد جامع شهر اردکان و با شرکت فرماندار , مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان , امام جمعه و شهر دار احمد آباد و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد , مردم شریف احمد آباد   سئوالات و شبهات و درخواستهای خود را مطرح نمودند.

در این جلسه مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان به ارائه گزارشی از فعالیتهای فرهنگی و دینی اجرا شده در این شهر اشاره نمود و نبود مرکز فرهنگی و قرآنی را از کمبودهای اساسی این شهر دانست .

در ادامه درخواستهای فرهنگی و تبلیغی اهالی شهر احمد آباد مورد بررسی قرار گرفت.


 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان در جمع نمازگزاران مسجد صدر آباد پیروزی انقلاب اسلامی را از برکات اتحاد دانست.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان در مراسمی که به مناسبت سالگرد پیرزی انقلاب اسلامی در مسجد صدر آباد اردکان برگزار شد با اشاره به سال اتحاد ملی و انسجام اسلامی بزرگترین رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران را اتحاد و یکپارچگی تمامی اقشار زیر لوای رهبری امام راحل(ره) عنوان نمود.

در این مراسم نمازگزاران به ویژه جوانان سئوالات و شبهات خود را در خصوص موضوع جلسه بیان نمودند.

حجت الاسلام حاجی اسماعیلی در این جلسه با اشاره به در پیش داشتن مرحله سرونوشت ساز دیگری در مسیر انقلاب اسلامی , حضور در انتخابات را نماد دیگری از اتحاد و انسجام مردم شریف ایران دانست.

 


مسابقات احکام در قالب طرح سحاب  رحمت درمساجد اردکان به اجرا در آمد.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و در قالب طرح سحاب رحمت مسابقات احکام و مسائل فقهی ویژه دانش آموزان مدارس در مساجد مجری طرح سحاب رحمت به اجرا در آمد.

در این سری از مسابقات دانش آموزان مدارس می بایست با حضور در مساجد محل برگزاری طرح سحاب رحمت به 40 سئوال احکام بر اساس نظرات مرجع تقلید خودپاسخ دهند.

قرار است درهر مسجد تعدادی ممتاز معرفی و از سوی این اداره مورد تشویق قرار گیرند.


در شب میلاد حضرت امام کاظم (ع) مراسم جشن و سرور در مساجدو تکایای اردکان برپاشد.

 

همزمان با شب میلاد حضرت امام کاظم (ع)   باهمکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان مراسم جشن و میلاد آن امام همام در مساجد و تکایای  و اماکن مذهبی اردکان برگزار شد.

در مراسمی که در همین راستا در مسجد موسی ابن جعفر(ع) اردکان برگزار شد مداحان اهل بیت ب مداحی و مدیحه سرایی پرداختند در مراسم جشن این مسجد مسابقه حضوری با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد و به ممتازین هدایایی اعطا شد.

برپایی  مراسم جشن در کانون های فرهنگی و قرآنی و دیگر مساجد نیز از برنامه های این شب بود.


   1   2   3   4   5      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.