سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

مراسم جشن انقلاب  با حضور خواهران نخبه شهرستان اردکان در محل مرکز قرآنی نور الزهرا(س) برگزار شد.

مرکز قرآنی نور الزهرا(س)  با همکاری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان عصر روز دوشنبه 21 بهمن ماه مراسم تجلیل از نخبگان قرآنی شهرستان اردکان را به همراه جشن انقلاب برگزار نمود.

در این مراسم جشن گروههای تواشیح و سرود قرآنی به اجرای برنامه پرداختند و قاریان خواهر شهرستان اردکان نیز آیاتی از کلام الله مجید تلاوت نمودند.

 در این مراسم به نخبگان قرآنی اردکان در زمینه قرائت و مفاهیم و تفسیر هدایایی از سوی مرکز قرآنی نور الزهرا(س) اعطا شد.


ممتازین جشنواره نهضت قرآن آموزی اردکان در روز 21 بهمن ماه  در محل مرکز قرآنی نورالزهرا(س) جوایز خود را دریافت نمودند.

 

عصر دوشنبه  21 بهمن ماه مراسم اهدا جوایز برندگان مسابقات قرآنی و فرهنگی و جشنواره نهضت قرآن آموزی در محل مرکز قرآنی نور الزهرا(س) برگزار شد.

در این مراسم مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان با بیان این موضوع که هد ف از برگزاری مسابقات آموزش و ترویج مبانی اعتقادی و اسلامی در بین جوانان می باشد حضور جوانان در این مسابقات را نشانه رشد فکری و فرهنگی این قشر دانست .

ایشان با توجه به استقبال خوب مردم به ویژه خواهران در کلاسهای طرح نهضت قرآن آموزی برترین نتیجه این جشنواره  را بالارفتن سطح معلومات قرآنی  آنان دانست و برندگان مسابقات را مورد تشویق قرار داد.

در ادامه 65 نفر از ممتازین جشنواره نهضت قرآن آموزی جوایز خود را دریافت نمودند.


مراسم جشنی به مناسبت پیروزی انقلاب در مدارس رسالت و ولیعصر(عج)  اردکان برگزار شد.

 

همزمان ایام پیروزی انقلاب   باهمکاری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان مراسم جشنی با عنوان جشن قرآن و انقلاب در مدارس دخترانه رسالت و ولیعصر(عج)  برگزار شد.

در این مراسم دانش آموزان به اجرای برنامه های متنوع خود از قبیل شعر و سرود و تئاتر پرداختند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در جمع دانش آموزان این مدارس با تقدیر از ممتازین کلاسهای  طرح نهضت قرآنی که در این مدرسه برگزار شده بود توصیه هایی در خصوص تلاوت قرآن ارائه نمود.

ایشان با تاکید بر بهره گیری امام راحل از تعالیم قرآنی در پیشبرد اهداف انقلاب ، انقلاب اسلامی را از برکات قرآن کریم دانست .

همخوانی سوره مبارکه فجر نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این  دو مراسم مسابقات حفظ قرآن کریم برگزار و به ممتازین هدایایی تقدیم شد.

 


طلاب و روحانیون و ائمه جماعات شهرستان اردکان شب 22 بهمن در محل سالن حوزه علمیه اردکان سی امین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی  از سوی امام جمعه اردکان و  اداره تبلیغات اسلامی اردکان گردهمایی طلاب و روحانیون و ائمه جماعات مدارس و مساجد در محل سالن حوزه علمیه امام صادق(ع)  برگزار شد دراین همایش امام جمعه اردکان  ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی روحانیون را مرجع و مقتدای انقلابوین در سالهای   قبل و بعد از پیروزی انقلاب دانست و نقش روحانیون در پیروزی این انقلاب الهی را بسیار ارزنده اعلام کرد. این برنامه در شب 22 بهمن ماه برگزار شد و راس ساعت 9 شب ندای تکبیر در این مجلس طنین انداز شد.


 

اسامی 15 تن از برندگان مسابقات خورشید غدیر  در شهرستان اردکان اعلام گردید.

به دنبال برگزاری مسابقات خورشید غدیر از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد اسامی 15  تن از ممتازین این مسابقه اعلام شد.

بیش از 2000 نفر از شهرستان اردکان در این مسابقات شرکت داشتند که 15 نفر به قید قرعه ممتاز و جوایزی به آنها اهدا خواهد شد.

 


مادران نونهالان مهدکودک قرآن اردکان در مراسمی همراه با نونهالانشان سی امین سالگرد پیروزی انقلاب را جشن گرفتند.

در جلسه ای که به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در محل مهد کودک قرآنی مصباح الهدی برگزار شد نونهالان به اجرای برنامه های ویژه دهه فجر پرداختند.

دراین جلسه مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان با اشاره به الگوگیری ازتعالیم قرآن کریم در مبارزات انقلاب اسلامی ، بهره مندی از دستورات این کتاب الهی را انسان ساز دانست و نمونه هایی از آموزها ی قرآن کریم در زندگی و تربیت فرزندان را بیان نمود.

این مراسم در روز 21 بهمن ماه برگزار شد.


نونهالان مهد های کودک شهرستان اردکان در همایشی پیروزی  انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

 

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از سوی ستاد دهه فجر اردکان همایش نونهالان مهدهای کودک شهرستان اردکان در محل کانون شهید مدرس این شهر برگزار شد.

گروههای همخوانی قرآن کریم و سرود از مهدکودک مصباح الهدی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی اردکان آغاز گر برنامه های این  همایش بود.

نونهالان دار القرآن آموزش و پرورش و مهد کودک یاسین نیز برنامه های قرآنی و فرهنگی خود رااجرا نمودند.

این مراسم در روز 21 بهمن ماه در محل کانون شهید مدرس برگزار شد.

 

 


به مناسبت دهه فجر مراسم شب انقلاب و شهادت در اردکان برگزار شد.

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم شب شعر با عنوان صبح انتظار در محل مجتمع آیت الله خاتمی اردکان  برگزار شد.

در این مراسم که با حضور شعرا و ادبا و  مسئولین همراه بود ، شعرای اردکان به قرائت اشعار خود در خصوص انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر پرداختند.

در پایان این مراسم به شعرای برگزیده جوایزی اهدا شد.


به منظور برپایی مراسم وعظ و سخنرانی در خصوص انقلاب اسلامی و برکات آن  روحانیون بومی و غیر بومی به مناطق مختلف شهرستان اردکان اعزام شدند.

 

باهماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان تعدادی از روحانیون و مبلغین امور دینی  همزمان باآغاز دهه مبارک فجر به مناطق شهری و روستایی از توابع شهرستان اردکان اعزام شدند. روحانیون اعزامی ضمن اقامه نماز جماعت ، به برگزاری مراسم گرامی داشت دهه فجر اقدام می نمایند.  برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین اهداف انقلاب اسلامی ، مراسم جشن دهه فجر ، مسابقات فجر قرآن و انقلاب ، راه اندازی راهپیمایی در روستاها و ... از جمله برنامه های تبلیغی روحانیون اعزامی بود.


شب 22 بهمن ماه در شست صمیمی بین طلاب اردکانی و تازه مسلمان شده های کشورهای آمریکای لاتین راهکاری تبلیغ مذهب تشیع در جهان بررسی شد.

در مراسمی که به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با همکاری دفتر امام جمعه اردکان و در شب 22 بهمن ماه در محل سالن اجتماعات حوزه  علیمه امام صادق(ع) برگزار شد تعدادی از تازه مسلمان شده  های کشورهای آمریکای لاتین که از سوی مرکز جامعه المصطفی هدایت شده بودند  در بین طلاب اردکانی به بیان شیوه های اسلام اوردن خود پرداختند.

امام جمعه اردکان در این مراسم ضمن ارزوی سعادت برای این عزیزان نقش انقلاب اسلامی در گسترش دین اسلام در جهان را متذکر شد.

2 تن از این مسلمانان از کشورهای ونزوئلا و برزیل خاطراتی از خود را بیان نمودند.


<      1   2   3   4   5   >>   >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.