سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

دورهای آموزش قرآن کریم ویژه قشر سنی 4 تا 7 سال در اردکان برگزار می شود.

از سوی کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان بیش از 10

 دوره آموزش  قرآن کریم ویژه سنین 4 تا 7 سال برگزار می شود.

در هر کلاس بیش از 20 نونهال از آموزشها ی قرآن که شامل آموزش حفظ سور کوچک قرآن کریم ، آموزش آیات موضوعی قرآن کریم ، آموزش اخلاق قرآنی و آداب معاشرت بر اساس فرامین قرآن کریم ، شعر خوانی و سرود ، نقاشی با موضوع داستانهای قرآنی است تحت پوشش آموزشهای قرآنی قرار می گیرند.


کلاسهای  دوره نسیم حیات12 در  اردکان آغاز شد.

کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان برگزاری یک دوره نسیم حیات 12 را با مسئولیت اجرایی مرکز قرآنی نورالزهرا(س) برگزار می کند.

در این طرح 30 نفر از علاقه مندان به  آموختن تفسیر قرآن کریم  ضمن ثبت نام و  شرکت در آزمون ورودی در کلاسهای آموزشی این طرح شرکت نموده و با محتوای جزء دوازدهم قرآن کریم آشنا خواهند شد.

گفتنی است در محل مسجد النبی(ص) اردکان و از 10 تیر ماه آغاز  و تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت.


از سوی ستاد اعتکاف اردکان برنامه های اعتکاف در ماه رجب اعلام شد.

به دنبال تشکیل ستاد اعتکاف اردکان و نشست های این ستاد برنامه های اعتکاف در ماه رجب المرجب اعلام شد.

برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد کوشکنو جامع حاج محمد حسین اردکان ، و مساجد جامع کلیه روستاهای تابعه از مصوبات جلسات ستاد اعتکاف اردکان بوده است.

انتشار نشریه نسیم اعتکاف ، برگزاری نشست های مبلغین و مبلغات اعتکاف به منظور آمادگی برای پاسخدهی به معتکفین ، برگزاری مسابقه نسیم اعتکاف ، برپایی مجالس درس اخلاق با حضور اساتید ، برپایی مجالس ادعیه از جمله برنامه هایی است که در جمع معتکفین امسال برگزار خواهد شد.


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد  در روز اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی  در جمع مردم اردکان به ایراد سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد شنبه شب 1 تیر ماه در جمع مردم اردکان و در مراسم گرامی داشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی   از اول تیرماه را سالروز فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل سازمان تبلیغات اسلامی  یادکرد و ترویج  مبانی قرآن کریم و سیره  اهل بیت (ع) را از ارکان اصلی فعالیتهای تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی عنوان نمود.

ایشان در ادامه سخنانش بر ضرورت تکریم و تجلیل از مبلغین دینی تاکید نمود.


حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی  برای شرکت در برنامه های ایان ولادت حضرت زهرا(س) این هفته میهمان اردکانی هاست.

 

به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) دو مورد مراسم عمومی در محل مصلای بزرگ امام خمینی (ره) اردکان  در شب و روز ولادت حضرت فاطمه (س) برگزار می شود.

در این برنامه که با مشارکت دفتر امام جمعه و ادارات و نهادهای فرهنگی دینی اردکان برگزار می شود حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران سخنرانی خواهد داشت.

مولودی خوانی ، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی ، برپایی ایستگاه صلواتی ، تجلیل از بانوان نمونه و ... از دیگر برنامه های این مراسم می باشد.


نماینده ولی فقیه در استان یزد  در جمع مردم اردکان از همت والای روحانیون سخن گفت.

حجت الاسلام والمسلمین صدوقی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان یزد شنبه شب 1 تیر ماه در جمع مردم اردکان و در مراسم گرامی داشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده سازمان تبلیغات اسلامی در ترویج و تبلیغ امور دینی  ، روحانیون را چشم و چراغ مردم هر شهر دانست و از   این قشر معنوی تقدیر نمود.

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان بر اخلاص  و تواضع مثال زدنی بسیاری از علما و روحانیون تاکید نمود و این دو  اخلاق حسنه را ابزار پیشبرد اهداف تبلیغی یاد کرد.


ثبت نام از متقاضیان شرکت در دوره نسیم حیات12  در  اردکان آغاز شد.

کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان برگزاری یک دوره نسیم حیات 12 را با مسئولیت اجرایی مرکز قرآنی نور الزهرا(س) برگزار می کند.

در این طرح 30 نفر از علاقه مندان به  آموختن تفسیر قرآن کریم  ضمن ثبت نام و  شرکت در آزمون ورودی در کلاسهای آموزشی این طرح شرکت نموده و با محتوای جزء دوازدهم قرآن کریم آشنا خواهند شد.

گفتنی است کلاسهای این دوره نیمه دوم تیر ماه آغاز و تا پایان تابستان نیز ادامه خواهد داشت.


تشکلهای مردمی و مراکز فرهنگی اردکان  خود رابرای برگزاری جشنهای ولادت حضرت زهرا (س) آماده می کنند.

در آستانه ایام ولادت بانوی مکرم حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) بسیاری از تشکلهای مردمی به ویژه تشکلهای بانوان و مراکز فرهنگی و برخی از هیئات مذهبی  با دعوت از اعضای خود روزانه باتشکیل جلسات و نشست هایی برنامه های این ایام را تدارک می بینند.

سازمان تبلیغات اسلامی اردکان با دعوت از  تشکلهای مردمی  آمادگی کامل خود را برای همکاری  و حمایت از جشنها و برنامه های این ایام اعلام نموده است.

جشنهای خیابانی ، آذین بندی سطح معابر و میادین ، برپایی ایستگاههای صلواتی ، برپایی مسابقات فرهنگی کوثر ، توزیع بروشورهای  حاوی فضایل و مناقب آن بانوی گرانقدر ، برپایی مجالس وعظ و جشن ولادت ، تجلیل از متولدین به نامهای  حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س) از برنامه هایی است که قرار است در این ایام برگزار گردد.


کارگاه آموزشی گفتمان دینی  با موضوع جایگاه زن در اسلام در تکیه فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد.

در راستای برگزاری  گفتمانهای دینی در مساجد اردکان ، کارگاه آموزشی گفتمان دینی با موضوع منزلت زن دراسلام در تکیه فاطمه الزهرا(س) اردکان برگزار شد.

 در این جلسه از سوی استاد گفتمان مباحثی به شرح زیر مطرح شد: از نظر فطری زنان  گرایش به پوشش خود دارند  و عقلا وظیفه هر کس است که جلوی فساد را بگیرد و چون شرایط جسمی زن تحریک کننده  تر از بدن مرد است پس باید برای جلو گیری از فساد در جامعه زنان پوشش داشته باشند.

غرورذاتی در جوانان به گونه ای است که نظرات پدر و مادر را مهم نمی دانند و امروزه بیشتر جوانان مقدمات ازدواج را انجام می دهند و برای اتمام کار به پدر و مادر مراجعه می کنند.

نظیر همین برنامه در  پایگاه شهید چمران و مسجد امیر المومنین (ع) اردکان نیز برگزار شد.


حجت الاسلام والمسلمین میرزا جمال پیشوایی 65 سال عمر خود را در راه تبلیغ و اطلاع رسانی دینی خرج نموده است.

همزمان با اول تیرماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی وروز تبلیغ و اطلاع رسانی دینی مراسم تجلیل از پیشکسوت امر تبلیغ ، حجت الاسلام والمسلمین پیشوایی  شنبه شب 1 تیر ماه در محل مسجد جامع ترک آباد اردکان برگزار شد.

در این مراسم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اردکان خدمات ارزنده این عالم بزرگ را مورد تقدیر قرار داد.

امام جمعه اردکان  ، حجت الاسلام والمسلمین دیداری نیز تجلیل از علما و بزرگان را ارج نهادن به علم و دانش دانست.

حجت الاسلام والمسلمین صدوقی  نماینده ولی فقیه در استان نیز با حضور دراین مراسم به گوشه ای از برکات نظام مقدس اسلامی اشاره داشت.

دیگر سخنران مراسم حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهستانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد بود که سازمان تبلیغات را مروج دین مبین اسلام دانست.

دراین مراسم با اعطای لوح تقدیر و جوایزی از خدمات ارزنده این عالم فرزانه تقدیر شد.

 


<      1   2   3      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.