سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

نشریه لاله های شهر به عنوان ویژه نامه یادواره شهدای اردکان منتشر شد.

از سوی کمیته فرهنگی تبلیغی ستاد یادواره شهدای اردکان ویژه نامه لاله های شهر  منتشر و  همزمان با برگزاری یادواره توزیع خواهد شد.

یادواره شهدای شهرستان اردکان 1 تا 3 خرداد ماه برگزار می شود و مسئولیت کمیته فرهنگی و تبلیغی این ستاد بر عهده اداره تبلیغات اسلامی اردکان می باشد.

گفتنی است  این نشریه شامل بخشهایی  با موضوعات : پیام امام جمعه اردکان ناگفته های جنگ شهید آوینی مطالب ادبی سردار الغدیر -  جنگی که بود ، جنگی که هست می باشد.


مربیان قرآنی شهرستان اردکان عصر یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 0در جلسه ای راهکارهای جذب نوجوانان به کلاسهای قرآنی را بررسی نمودند.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات  اسلامی اردکان و به منظور هماهنگی بیشتر برای  بالا بردن کیفیت کلاسهای قرآنی سطح شهرستان جلسه ای با حضور مربیان و دست اندرکاران طرح نهضت قرآن آموزی عصر روز یکشنبه 29 اردیبهشت ماه در محل سالن امام علی(ع) اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

در این جلسه مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان  با اشاره به لزوم بهره مندی مربیان قرآنی از شیوه های جذاب در آموزش قرآن کریم ، راههای جذب نوجوانان و جوانان به کلاسهای قرآنی را تشریح نمود.

ایشان در ادامه سخنانش در به کارگیری جدید ترین و  زیباترین روشها در تبلیغ کلاسهای قرآنی تاکید کرد و تبلیغ چهره به چهره و استفاده از ممتازین کلاسهای سال گذشته را بهترین راه کار  برای معرفی کلاسهای قرآنی دانست.

در این جلسه سه تن از مربیان موفق سال گذشته  تجربیات خود را مطرح نمودند.

 


در تابستان امسال طرح نهضت قرآن آموزی شامل کلاسهای قرآنی برای تمامی مقاطع سنی , هسته های فرهنگی جوانان و کلاسهای  طرح اوقات فراغت برای کودکان و نوجوانان تشکیل می شود.

برگزاری طرح نهضت قرآن آموزی ویژه تمامی مقاطع سنی با هدف آموزش قرآن کریم به اقشار مختلف مردم از عمده ترین کلاسهای تابستانی امسال خواهد بود.

از دیگر برنامه های برگزاری کلاسهای طرح اوقات فراغت کودک و نوجوان است که در این طرح کلاسهای دینی و مذهبی شامل اخلاق اسلامی معارف قصص قرآن کلاسهای هنری با موضوعات قرآنی و دینی کلاسهای سرود و تواشیح و ... خواهد بود.

هسته های فرهنگی جوان از دیگر برنامه های تابستانی سازمان تبلیغات اسلامی است که شامل برپایی نشست های علمی و فرهنگی در طول تابستان با  حضور جوانان می باشد که در این جلسات پرسش و پاسخ به سئوالات  و شبهات جوانان پاسخ داده خواهد شد.

برگزاری اردوهای درون و برون استانی و اردوی نخبگان جوان نیز از دیگر برنامه های تابستانی سازمان تبلیغات اسلامی اردکان است.

 


از 1 تا 3 خرداد ماه همزمان با برگزاری یادواره شهدای اردکان 420 ختم قرآن کریم در این شهرستان اجرا می شود.

بنا به اعلام کمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد یادواره شهدای اردکان از 1 تا 3 خرداد ماه و همزمان با برگزاری یادواره  420 شهیدشهرستان اردکان طرح  420  ختم قرآن کریم به نیت شادی روح 420 شهید شهرستان  اجرا می شود.

دبیر خانه ستاد یادواره و اداره تبلیغات اسلامی اردکان از متقاضیان شرکت در این طرح ثبت نام می نمایند.


یک دوره کلاس آموزش حقوق مدنی به صورت هفتگی در محل کانون فرهنگی قرآنی مسجد زینب(س) اردکان در حال برگزاری است.

از سوی کانون فرهنگی قرآنی حضرت زینب(س) و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اردکان یک دوره کلاس آموزش  حقوق مدنی به صورت هفتگی در محل مسجد حضرت زینب(س) در حال برگزاری می باشد.

در این دوره که بیش از 30 نفر از خواهران فعال و اعضای کانون فرهنگی قرآنی شرکت دارند مبانی حقوق مدنی آموزش داده می شود.

جلسات آموزشی این دوره عصر شنبه و پنجشنبه هر هفته در محل واحد خواهران مسجد حضرت زینب(س) تشکیل می گردد.


عصر یکشنبه 29 اردیبهشت ماه  همایش گفتمان دینی با موضوع مهارتهای زندگی در محل مسجد علوی شهرستان اردکان برگزار شد.

در این همایش حجت الاسلام کوثری به شیوه های اسلامی زیستن اشاراتی داشت و  راههای کسب معنویت در زندگی را برشمرد.

ایشان بهره مندی از فرامین قرآن در رسیدن به قله های رفیع رستگاری در زندگی را از اساسی ترین لازمه های انسان کامل دانست و انسان پویا را انسانی معرفی کرد که در حال پیشرفت و تعالی به سوی معبود است.

حکمت در گفتار حجت الاسلام کوثری ، پلکان ترقی انسان به سوی کامل شدن بیان شد و راههای به دست آوردن حکمت جز تلاش و همت و اراده نخواهد بود.

در ادامه این همایش استاد جلسه به پرسش های مطرح شده پاسخ گفتند.


اسامی قبولشدگان دوره تربیت معلم قرآن کریم در اردکان اعلام شد.

از سوی کانون قرآن سازمان تبلیغات  اسلامی اردکان و به دنبال برگزاری آزمونهای پایانی دوره تربیت معلم قرآن کریم اسامی 22 نفر از قبولشدگان نوبت اول این دوره اعلام شد.

گفتنی است در این  دوره که از  اواخر سال گذشته آغاز شده بود  22 نفر از خواهران شرکت داشتند که در نوبت اول تمامی 22 نفر از این عزیزان موفق به گذراندن آزمونهای  پایانی شده اند.

به هر یک از قبولشدگان از سوی دار القرآن الکریم گواهینامه  معلم روخوانی قرآن کریم اعطا می شود.


مرکز قرآنی مصباح الهدی وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی اردکان برنامه های آموزش حفظ قرآن  از تابستان امسال آغاز می کند.

ثبت نام از متقاضیان حفظ قرآن کریم از سوی مرکز قرآنی مصباح الهدی وابسته به کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان آغاز گردیده است.

در  اطلاعیه هایی که  از سوی این مرکز منتشر شده : برگزاری کلاسهای حفظ قرآن کریم در سطوح مختلف و با شرکت اقشار مختلف سنی عنوان گردیده است.

کلاسهای حفظ قرآن از  ابتدای تیر ماه سال جاری  از سوی این مرکز دایر خواهد شد.


<      1   2   3   4   5      
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.