سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

جلسات و کلاسهای آموزش قرآن مدرسه زینبیه عقدا قرآن های مورد نیاز خود را در یافت نمودند.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و در راستای تقویت فعالیتهای قرآنی سطح شهرستان از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 110 جلد قرآن کریم به جلسات قرآنی و فعالیتهای آموزشی قرآن کریم اعطا شده است.

از جمله مراکزی که در این راستا مورد حمایت قرار گرفته است دبیرستان زینبیه (س) شهر عقدا از توابع اردکان می باشد.

در این دبیرستان علاوه بر جلسات هفتگی قرائت قرآن کریم ، کلاسهای آموزشی طرح نهضت قرآن آموزی نیز اجرا می شود  و در همین راستا تعداد زیادی از دختران دبیرستان این مدرسه موفق به یادگیری شیوه های قرائت قرآن کریم شده اند.


در جلسه مرکزی یادواره شهدای اردکان برگزاری یادواره شهدا به 1 تا 3 خرداد ماه موکول شد.

در جلسه ای که با حضور مسئولین کمیته ها ، فرماندار ، امام جمعه ، مسئولین ارشد تیپ الغدیر و پادگان ولیعصر(عج) اردکان در محل فرمانداری اردکان برگزار شد ؛ زمان برگزاری یادواره شهدای اردکان به 1 تا 3 خرداد ماه موکول شد.

در این جلسه کلیات برنامه های یادواره شهدا به تصویب رسید.

برگزاری سه شب مراسم یادواره در محل مصلای اردکان ، برگزاری رزمایش  و نمایش بخشی از عملیات ها  ، برگزاری مسابقات فرهنگی  از جمله برنامه های یادواره می باشد.


ششمین جلسه کمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد یادواره شهدای اردکان  با هدف تصمیم گیری در خصوص برنامه های تبلیغی این ستاد تشکیل شد.

اعضای کمیته فرهنگی و تبلیغی ستاد یادواره شهدای اردکان در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان گرد هم آمدند و در خصوص برنامه های تبلیغی ستاد یادواره شهدای اردکان تصمیماتی اتخاذ نمودند.

طراحی و نصب بنر های تبلیغی ، طراحی و توزیع پوستر های تبلیغی ، انتشار ویژه نامه در ماهنامه سیمای اردکان از جمله تصمیمات این جلسه بود.

 


مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد و مسئولین شهرستان اردکان در جلسه ای تصمیمات لازم برای تاسیس مدرسه علوم و معارف اسلامی را اتخاذ نمودند.

بنا به دعوت اداره تبلیغات اسلامی اردکان جلسه ای به حضور امام جمعه ، فرماندار ، شهردار ، ریاست آموزش و پرورش ، رئیس شورای شهر و مدیر کل و مدیر آموزش و پژوهش  اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در محل دفتر امام جمعه اردکان برگزار شد.

در این جلسه مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد کلیات طرح مدارس علوم  و معارف اسلامی را به سمع حاضرین رساند و در ادامه امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر از سازمان تبلیغات اسلامی در اجرای این طرح آمادگی کلیه دستگاههای شهرستان برای همکاری با این طرح را اعلام نمود.

در این جلسه تصمیماتی در خصوص تاسیس  مدرسه صدرای پسرانه در اردکان اتخاذ شد.

 


در جلسه ای تصمیمات لازم برای تجهیز خانه قرآن روستای ترک آباد اتخاذ شد.

در جلسه ای  با حضور دهیار  و مسئول خانه قرآن روستای ترک آباد و مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان تصمیماتی در خصوص  تجهیز و تکمیل خانه قرآن روستای ترک آباد اتخاذ شد.

ساخت سرویسهای بهداشتی ، اعطای لوازم اداری و آموزشی ، تزئینات داخلی محل فعلی خانه قرآن و اعطای قرآن و  رحل به این خانه قرآن از جمله مواردی بود که به تصویب رسید.

خانه قرآن روستای ترک آباد در اواخر سال گذشته تاسیس شد و کلیه فعالیتهای قرآنی در روستای تر ک آباد را تحت پوشش خود  خواهد داشت.


همزمان با هفته گرامی داشت مقام معلم جمعی از مربیان قرآن شهرستان اردکان در جلسه ای شرکت نمودند.

با دعوت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جمعی از خواهران مربی قرآن کریم  عصر روز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه در محل سالن امام علی (ع) اردکان گردهم آمدند.

دراین جلسه ضمن تجلیل از مربیان قرآن کریم مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان با ذکر روایاتی به مقام رفیع معلم قرآن اشاره کرد و معلمین قرآن را از افراد محبوب و مورد توجه در جامعه عنوان نمود.

ایشان در ادامه سخنانش به برگزاری کلاسهای قرآنی در سال گذشته اشاره کرد و ضمن موفقیت ارزیابی نمودند برنامه های آموزش قرآن در سال گذشته بر تداوم این کلاسها تاکید نمود.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز بهره مندی از علم روز در تروج قرآن کریم را لازمه معلمین قرآنی اعلام کرد و معلمین قرآن را الگوهای بسیار شایسته ای در جامعه دانست.


طلاب و روحانیون شهرستان اردکان در جلسه ای راهکارهای تبلیغ و اطلاع رسانی  را بررسی نمودند.

بنا به دعوت اداره تبلیغات اسلامی اردکان طلاب و روحانیون شهرستان اردکان در جلسه ای که به منظور تبادل نظر و بررسی راهکارهای عملی اطلاع رسانی و تبلیغ دین در سال نو آوری و شکوفایی در محل سالن امام علی(ع) اردکان برگزار شد شرکت نمودند.

در این گردهمایی مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن اشاره به حسن سلیقه مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای مختلف این نامگذاری ها را برمبنای اصول و ضوابط اساسی در برطرف نمودن ضعفهای کشور  دانست و بر همگان به ویژه قشر روحانی و طلبه نو آوری در شیوه های ترویج دینی را خواستار شد.

در این جلسه به روحانیون و طلاب هدایایی اعطا شد.


یک باب منزل مسکونی به عنوان خانه عالم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی خریداری و در اختیار امام جمعه اردکان قرار گرفت

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با هماهنگی اداره کل استان یک باب منزل مسکونی به عنوان خانه عالم  به ارزش 1500 میلیون ریال خریداری  شد.

این خانه عالم به عنوان محل استقرار امام جمعه در اختیار امام جمعه اردکان قرار گرفت.


فعالین هسته های فرهنگی جوان جهت شرکت در همایش استانی به مرکز استان اعزام شدند.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان 75 نفر از فعالین هسته های فرهنگی جوان شهرستان اردکان به همایش استانی که در مرکز استان و در محل حسینیه آیت الله خامنه ای برگزار شد اعزام شدند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین راستگو آموزشهای لازم در زمینه دینداری و تربیت اسلامی را به حاضرین ارائه نمود.

برپایی هسته های فرهنگی جوان به منظور تقویت روحیه دینداری و انس جوانان به معنویت هر ساله از سوی سازمان تبلیغات اسلامی از جمله برنامه های موثر فرهنگی و تبلیغی می باشد.

تابستان امسال نیز هسته های فرهنگی جوان در مساجد و مراکز دینی شهرستان اردکان برپا خواهد شد.


نشریه ( پاره تن امام) با موضوع معرفی شهید فرزانه استاد مطهری در شهرستان اردکان تهیه و توزیع شد.

سازمان تبلیغات اسلامی اردکان با هدف آشنایی بیشتر عموم مردم با شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری اقدام به انتشار نشریه با عنوان ( پاره تن امام ) نمود.

در این نشریه ضمن معرفی این شهید بزرگوار به گوشه هایی از زندگانی ایشان اشاره شده و خاطراتی از بزرگان در این زمینه قید گردیده است.

معرفی آثار شهید مطهری از دیگر مطالبی است که در این نشریه به چشم می خورد.

این نشریه در سطح ادارات دولتی , مراکز آموزشی , مساجد و مراکز دینی شهرستان اردکان توزیع گردیده است.


<      1   2   3   4   5      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.