سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما


جشن تکلیف در کانون مدرس اردکان

دانش آموزان سال سوم ابتدایی تعدادی از مدارس اردکان همزمان با دهه فجر و هفته وحدت ورود به سن تکلیف خود را جشن گرفتند

صبح روز چهارشنبه 20 بهمن ماه مراسمی تحت عنوان جشن تکلیف در محل کانون مدرس اردکان اجرا شد.

در این مراسم معنوی که همراه با مسابقات فرهنگی و قرآنی بود ، تعداد 180 نفر از دانش آموزان مقطع سوم ابتدایی برخی از مدارس اردکان جشن تکلیف خود را برگزار نمودند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان که به عنوان مجری این برنامه ایفای نقش می کرد ، در حین اجرای برنامه توصیه های قرآن کریم در موضوعات حجاب و رعایت موازین شرعی را به زبان کودکانه و در قالب اشعار و مسابقات فرهنگی به حاضرین القا نمود.

توصیه به تلاوت قر آن کریم و انس با این صحیفه الهی از دیگر مواردی بود که بر آن تاکید شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش اردکان ، آقای نوریان نیز در سخنانی   ضمن تبریک ایام و مناسبتهای در پیش رو ، تقارن هفته وحدت ، دهه فجر و جشن تکلیف دختران حاضر را  به فال نیک گرفت و از دختران خواست تا با اقتدا به خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی ، در رعایت حجاب و موازین شرعی بر اساس آموزه های دینی توجه ویژه داشته باشند.

اجرای سرود ، شمع افروزی و نمایش فرشته ها ، مراسم چادر به سر گزاری ، مراسم اجرای نمادین نماز و اهدای جوایز از جمله برنامه های این محفل بود.

 

جشن فجر قرآن در دبستان 7 تیر اردکان

دانش آموزان دبستان 7 تیر اردکان در مراسم جشن فجر قرآن و انقلاب شرکت کردند.

صبح روز سه شنبه 19 بهمن ماه با همکاری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جشن فجر قرآن و انقلاب در محل سالن نماز خانه دبستان 7 تیر برگزار شد.

در این مراسم قرانی و فرهنگی دانش آموزان دبستانی به اجرای برنامه های فرهنگی خود پرداختند.

قرائت همخوانی سوره های قرآنی از جمله برنامه های قرآنی این مراسم بود.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این مراسم توصیه هایی در خصوص انس با قرآن کریم بیان داشتند. ایشان با اشاره به اینکه به فرموده امام راحل کتاب انقلاب ما قرآن کریم است ، برخی توصیه های مقام عظامای ولایت حضرت امام خامنه ای در باب توجه به مفاهیم قرآنی را ارائه نمودند.

برگزاری مسابقات حضوری و سرود خوانی از جمله برنامه های این مراسم بود.

به 10 نفر از برندگان مسابقات حضوری این مراسم جوایزی اهدا شد.

گفتنی است نظیر همین مراسم در دبستان پسرانه شهید کمالی اردکان نیز برگزار شد.

 

 

جشن قرآنی وحدت و انقلاب در دبستان دکتر نصیری اردکان

هفته وحدت و دهه فجر در مراسم جشنی با محتوای قرآنی در دبستان دکتر نصیری اردکان گرامی داشته شد.

ظهر روز چهارشنبه 20 بهمن ماه  دانش آموزان دبستان دکتر نصیری اردکان در جشنی با محتوای قرآنی دهه فجر و هفته وحدت را گرامی داشتند.

مجری و سخنران این مراسم مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان بود. در این محفل نورانی دانش آموزان برنامه های خود را از قبیل قرائت قرآن کریم به صورت همخوانی سوره فجر ، سرود ، نمایشنامه اجرا نمودند.

اجرای تواشیح و همخوانی صلوات به مناسبت میلاد حضرت رسول خاتم ، اجرای مسابقات فرهنگی و قرآنی با موضوعات دهه فجر و هفته وحدت ، اجرای بازیهای شاد کودکانه با صبغه قرآنی و مذهبی از جمله برنامه های این مراسم بود.

 

محفل انس با قرآن در دهه فجر انقلاب اسلامی در دبیرستان شاهد اردکان


همزمان با دهه فجر انقلاب     اسلامی محفل انس با قرآن در دبیرستان سیدالشهدا برگزار شد    .

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش،در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان، دانش آموزان و فرهنگیان برگزار شد، دانش آموزان قاری با تلاوت آیات قرآن محفل را نورانی نمودند.

در این مراسم ،حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان با اشاره به عدم تحریف در قرآن از زمان نزول آن گفت :خود خدا حفظ قرآن و عدم تغییر و تحریف در آن را ضمانت کرده است.وی افزود :در دوره قبل از انقلاب افراد با مدرک تحصیلی بالا حتی توانایی قرائت یک آیه را نداشتند، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی در مهدهای کودک ما ،خردسالان به آسانی قرآن را تلاوت و یا حفظ می کنند.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به روایاتی از ائمه معصومین درباره جایگاه و مرتبه حافظان قرآن در بهشت ،تقویت حافظه و برکت در زندگی را از دیگر اثرات حفظ و تلاوت قرآن دانستند.

گفتنی است نزدیک به 2سال است که طرح انس با قرآن در دبیرستان سیدالشهدا اجرا می گردد و دانش آموزان به کمک مربیان خود در این طرح شرکت می کنند.

شعرخوانی ، برگزاری مسابقه قرآنی و اهدای جایزه به دانش آموز مصطفی صحرایی حافظ 8جزء قرآن کریم و دیگر دانش اموزان قاری و تجلیل از مربیان مجری طرح انس با قرآن از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

برگزاری نماز جماعت دانش آموزان مدرسه شهید رجایی با حضور امام     جمعه


دانش آموزان مدرسه شهید رجایی نماز جماعت را با امامت امام جمعه اقامه     کردند    .

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش اردکان ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان اردکان با حضور در نماز جماعت دانش آموزان مدرسه راهنمایی شهید رجایی ضمن توصیه دانش آموزان بر نماز اول وقت و انس با مسجد و قرآن ،گفت :امروز برنامه های دینی به برکت انقلاب اسلامی در سطح گسترده در جامعه اجرا می شود.

حجت الاسلام حسینی افزود : نوجوانان در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی تاثیرگذار بوده و در همه صحنه ها حضور داشتند به گونه ای که شعار نویسی بر روی دیوارها در زمان انقلاب و تشکیل گردان قاسم بن حسن در زمان جنگ از جمله اقداماتی بود که توسط نوجوانان انجام شد.

در پایان این مراسم نیز دانش آموزان برتر مسابقات علمی،فرهنگی و ورزشی مدرسه راهنمایی رجایی جوایز خود را از مسئولین دریافت کردند.

 


به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان دوره آموزش احکام واخلاق در بازار در محل مجامع امور صنفی برگزار شد

حجت الاسلام دشتی ضمن تبریک به مناسبت ایام ا... دهه فجر وسی و سومین سالگردپیروزی انقلاب پیرامون احکام کسب و کار، ربا، معامله سلف، خیارات در معامله، استفتائات شرعی مربوط به چک، برخی از راهکارهای حل مشکلات اقتصادی و نیز توصیه های اخلاقی مربوطه نکاتی را بیان نمود ودر پایان به سوالات حاضرین پاسخ داد.

شایان ذکر است این دوره با استقبال 40 نفر از بازاریان برگزار شد و این دوره دو روز دیگر با حضور کسبه وصنفهای مختلف دیگر ادامه خواهد داشت

 


 

تبلیغات میدانی محفل قرآنی نور در اردکان

نصب بنر و پوستر های تبلیغی , توزیع دعوتنامه , قرائت اطلاعیه و ارسال پیامک تبلیغی از برنامه های تبلیغی محفل قرآنی دهه فجر در اردکان است.

یکی از برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان اردکان اجرای محفل قرآنی نور است که  در روز پنجشنبه 20 بهمن ماه در محل  مصلای اردکان برگزار می شود،  در این راستا از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان تبلیغات میدانی این محفل نورانی آغاز شده است. 

ارسال ویژه نامه دهه فجر به همراه مسابقه و دعوت نامه از اقشار مختلف به ویژه اساتید و مربیان قرآنی و مسئولین , قرائت اطلاعیه برگزاری این مراسم در جلسات قرآن , مساجد و مراکز دینی و آموزشی و جشن های انقلاب , نصب پوستر و بنر های تبلغی در سطح شهر از جمله اقداماتی است که در این راستا در حال اجراست.

 

 

محفل انس باقرآن کریم در بخش عقدا ازتوابع اردکان

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد جامع عقدا برگزار شد.

همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در سی وسومین سال پیروزی انقلاب اسلامی از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان مراسم شبی با قرآن کریم با حضور قاریان و حافظان قرآن کریم در مسجد جامع عقدا برگزار شد .

این مراسم نورانی مزین به تلاوت قرآن کریم از سوی قاریان ممتاز منطقه عقدا و اردکان بود .

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در این محفل قرآنی با اشاره به موفقیت های قرآنی در دوران انقلاب اسلامی بر قرآنی بودن انقلاب ما اشاره نمود.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ابتدای این مراسم با اشاره به برکات انقلاب اسلامی ، گسترش قرآن و ترویج قرآن کریم را از نمونه برکات این انقلاب دانست .

اجرای برنامه های متنوع قرآنی توسط گروه تواشیح مبین اردکان ، پخش کلیپ های تصویری در موضوع انقلاب اسلامی و ولایت و قرآن ، اجرای مسابقه فرهنگی قرآنی فجر از جمله برنامه های این محقل نورانی بود. این برنامه جمعه شب 14 بهمن ماه برگزار شد.

در این جلسه مسابقه حضوری قرآنی نیز اجراشد و به 20 نفر از ممتازین جوایزی اهدا گردید.

                                

 

 

اجرای تواشیح توسط گروه قرآنی مبین اردکان در مسجد روح الله

گروه تواشیح مبین اردکان که تنها گروه قرآنی اردکان می باشد در برنامه فرهنگی شب جمعه 13 بهمن ماه در محل مسجد روح الله به اجرای برنامه پرداخت.

اجرای تواشیح فارسی و عربی به مناسبت سالروز آغاز امامت و زعامت حضرت حجت (عج) و اجرای سرود شهدا از برنامه های اجرا شده این گروه بود.

قابل ذکر است در این برنامه که به همت واحد فرهنگی مسجد روح الله برگزار شده بود ، دکتر صفار هرندی وزیر سابقه ارشاد اسلامی در سخنانی به تببین بیداری اسلامی و شباهتهای  آن با انقلاب اسلامی ایران اشاراتی داشت.

گروه تواشیح مبین وابسته به موسسه بینات قرآنی بینات اردکان می باشد که تحت نظارت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان فعالیت می نماید.

 

توزیع ویژه نامه فجر 90 در اردکان

ویزه نامه فجر 90 کاری از کمیته قرآن و مراسم ستاد دهه فجر اردکان درحال توزیع در سطح شهرستان می باشد.

اولین مرحله توزیع این ویژه نامه در نماز جمعه روز گذشته صورت گرفت . این ویژه نامه شامل معرفی انقلاب اسلامی ، اسیب های انقلاب اسلامی ، روزشمار انقلاب در سال 57 اردکان ، خاطرات شهید انقلاب اردکان ، مسابقه فجر 90 ، دعوتنامه جشن بزرگ انفلاب در اردکان می باشد.

قرار است این ویژه نامه در تمامی ادارات و ارگانها، مراکز آموز عالی ، مدارس و مساجد واماکن مذهبی و قرآنی شهرستان اردکان توزیع شود.

این ویژه نامه به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و همکاری کمیته قرآن و مراسم ستاد دهه قجر انقلاب اسلامی تهیه و توزیع می شود.

 


در سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جهت آشنایی وآگاهی مردم بخصوص جوانان نرم افزار حماسه بیداری 57جهت نمایش در مساجد واماکن کذهبی بین رابطین مساجد ومسئولین کانونها وانجمنهای اسلامی وهمچنین مسئولین پایگاههای مقاومت بسیج توزیع شد.


در سی وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی وبرای تجدید خاطره با امام وشهدای انقلاب ویادآوری حوادث آن دوران تعداد زیادی پوستر با موضوعات گوناگون بین مساجد شهری وروستایی ومدارس ودیگر اماکن فرهنگی توسط اداره تبلیغات اسلامی اردکان توزیع شد

 


در گرامیداشت دهه مبارک فجر واجرای برنامه های فرهنگی دینی در مساجد شهرستان ،اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان پشتیبانی از اجرای جشن انقلاب در سی وسه مسجد شهرستان را انجام می دهد .این مراسم ها در سی وسومین سالگرد انقلاب در 33 مسجد اجرا می شود


به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی اردکان برپا گردید در این نمایشگاه 850عنوان کتاب و4000جلد کتاب با 40درصد تخفیف عرضه شده است .این نمایشگاه از12 بهمن الی 22 بهمن جهت بازدید برپا می باشد . در پایان یادآور می شود .


برگزاری کارگاه آموزشی مهارتهای گفتمانی در اردکان

یک دوره کارگاه آموزشی مهارتهای گفتمانی ویژه طلاب و روحانیون اردکانی برگزار شد.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و به منظور توانمند سازی طلاب و روحانیون و مبلغین دینی ، کارگاه آموزشی مهارتهای گفتمانی با حضور حجت الاسلام دکتر توانایی ، در روز 10 بهمن ماه در محل حوزه سطح عالی شهرستان اردکان برگزار گردید.

در این کارگاه آموزشی یک روز 68 نفر از مبلغین دینی ، مهارتهای گفتمانی در قالب شیوه های ارائه مطلب و جذب مخاطب در زمینه گفتمانها ، مهارتهای زندگی ، آسیب های اجتماعی ، جوانان و مدیریت زمان ، ... را فرا گرفتند.

برگزاری گفتمانهای دینی از برنامه های بسیار موفق سازمان تبلیغات اسلامی می باشد که در این راستا تقویت اساتید و مبلغین این طرح ضرورتی است که در این کارگاهها به آن پرداخته شده است.

ویژه نامه و مسابقه فجر 90 در اردکان توزیع می شود

از سوی کمیته قرآن و مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ، نشریه ویژه نامه فجر 90 همراه با مسابقه فرهنگی در بین مدارس و اماکن دولتی و مذهبی توزیع خواهد شد.

قابل ذکر است مجری اصلی این طرح کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان می باشد.

در این ویژه نامه ، ماهیت انقلاب اسلامی بر اساس مبنایی معرفی شده و به آسیب های انقلاب نیز پرداخته شده است. روزشمار انقلاب اسلامی سال 57 اردکان و خاطراتی از شهید انقلاب اردکان از دیگر مطالب این نشریه است.

مسابقه فرهنگی قرآنی فجر 90 نیز در این نشریه گنجانده شده است.

بر اساس اعلام در این نشریه ، متقاضیان شرکت می توانند جواب سئوالات را در محل ورودی محفل نور ( جشن بزرگ انقلاب و جشن میلاد نور) که پنجشنبه شب 20 بهمن ماه در محل مصلای اردکان برگزار می شود تحویل دهند.

 

اعزام روحانیون به اماکن مذهبی اردکان به مناسبت دهه فجر

به منظور برپایی مراسم وعظ و سخنرانی در خصوص انقلاب اسلامی و برکات آن روحانیون بومی و غیر بومی به مناطق مختلف شهرستان اردکان اعزام شدند.

باهماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان تعدادی از روحانیون و مبلغین امور دینی همزمان باآغاز دهه مبارک فجر به مناطق شهری و روستایی از توابع شهرستان اردکان اعزام شدند. روحانیون اعزامی ضمن اقامه نماز جماعت ، به برگزاری مراسم گرامی داشت دهه فجر می پردازند. برگزاری مراسم سخنرانی و تبیین اهداف انقلاب اسلامی ، مراسم جشن دهه فجر ، مسابقات فجر قرآن و انقلاب ، راه اندازی راهپیمایی در روستاها و ... از جمله برنامه های تبلیغی روحانیون اعزامی می باشد.

 

برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در اردکان

از سوی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اردکان برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام شد.

بر اساس اعلام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اردکان ، اعم فعالیتهای کمیته های این ستاد به شرح زیر اعلام می گردد:

برگزاری نشست های سیاسی و فرهنگی

محافل انس با قران کریم

جشنواره های فرهنگی و ورزشی

گلباران قبور شهداجشن های انقلاب در مساجد و اماکن مذهبی

گلبانگ انقلاب در مدارس و مراکز آموزشی

نماز وحدت دانشجویان وبرنامه های جشن دانشجویی

همایش کوهنوردی و پیاده روی

ویزیت رایگان بیماران

گردهمایی بانوان - ائمه جماعات – کارمندان – ورزشکاران – نونهالان مهدکودکها با برنامه های متنوع

شب شعر انقلاب و مسابقات ادبی

مسابقات مختلف فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر

مسابقات وبلاگ نویسی انقلاب

تجلیل از خانواده شهید انقلاب اردکان و جانبازان

مسابقات اذان و جشنواره های قرآنی دهه فجر

نمایشگاه عکس و پوستر انقلاب در مدارس

برگزاری مراسم جشن انقلاب در مدارس و مهد های کودک

نمایشگاههای عکس و کتاب انقلاب

مراسم جشن انقلاب در کانونهای فرهنگی قرانی سازمان تبلیغات اسلامی

آذین بندی و جشن در مساجد

آذین بندی سطح شهر از سوی شهرداری و اصناف

مراسم جشن انقلاب در کارخانجات و شرکتها

اجرای طرح سلامت دانش آموزان روستایی در طول دهه فجر

این برنامه های از ابتدای دهه فجر آغاز وبسیاری از آنها اجرا شده و مابقی آنها تا 22 بهمن اجرا می گردد.

 

حمایت از برگزار کنندگان جشن های خیابانی دهه فجر در اردکان

کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزار کنندگان جشنهای خیابانی در دهه فجر حمایت می کند.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اردکان و  بسته های فرهنگی شامل اقلام تبلیغی و سی دی و نوار های انقلاب در اختیار برگزار کنندگان جشنهای دهه فجر قرار گرفت.

به دنبال جلسات کمیته مراسم ستاد دهه فجر مصوب شده بود که کلیه برگزار کنندگان جشنهای خیابانی در مناسبتهای مختلف در ایام دهه فجر نیز به برگزاری این جشنها اقدام نمایند که در این راستا مقرر شد حمایت ویژه ای از آنها به عمل آید .

جشن های خیابانی به صورت ایستگاههای صلواتی و با رنگ و بوی مردمی برگزار می شود.


مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع قرآنی در اردکان

به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه وبلاگ نویسی با موضوعات ، انقلاب اسلامی و قرآن کریم ، از سوی کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اردکان در حال برگزار است.

نشانی وبلاگ ثبت مشخصات شرکت کنندگان این طرح : WWW.FAJREARDAKAN.BLOGFA.COM

می باشد.

این طرح از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان طراحی و اجرا می شود و قرار است وبلاگهای ثبت شده قرآنی به عنوان منابع راه اندازی سایت جامع قرآنی اردکان به کار گیری شود.

زمان اجرا از ابتدای تا انتهای دهه فجر اعلام شده است.

 

گردهمایی فعالین قرآنی استان یزد 16 بهمن برگزار می شود

بنا به اعلام اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد ، گردهمایی بزرگ جامعه قرآنی استان در 16 بهمن ماه برگزار می شود. قرار است فعالین قرآنی شهرستان اردکان از موسسات قرآنی مردمی در این برنامه شرکت نمایند.

بر اساس هماهنگی های انجام شده از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان ، از هر یک از موسسات قرآنی اردکان فعالین قرآنی به این برنامه اعزام خواهند شد.

 

محفل قرآنی دهه فجر در مسجد جامع عقدا از توابع اردکان

جمعه شب 14 بهمن و به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی مسجد جامع عقدا از توابع اردکان پذیرای فعالین قرآنی شهرستان اردکان خواهد بود. کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان قرار است در این شب محفل قرآنی دهه فجر را در این مسجد برگزار نماید.

قرائت قرآن توسط قاریان و حافظان قرآن ، اجرایی گروههای تواشیح و همخوانی و مسابقات قرآنی از برنامه های این محفل خواهد بود. از عموم مردم شهر عقدا دعوت به شرکت در این مراسم شده است.

 

موسسات قرآنی اردکان رنگ و بوی دهه فجر گرفت

در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی ، موسسات قرآنی اردکان باآذین بندی و نصب پوستر های دهه فجر ، فضای داخلی خود را معطر و مزین به تصاویر شهدا و امام و مقام عظمای ولایت نمودند. در پوستر های نصب شده شعارها و آیات قرآنی به مناسبت دهه فجر به چشم می خورد.

برنامه های قرآنی موسسات قرآنی اردکان دردهه فجر شامل : محافل قرآنی ، مسابقات سوره مبارکه فجر ، سرکشی از کلاسها و جلسات قرآنی ، جشن نونهالان قرآنی ، جشن های قرآن و انقلاب و ... می باشد.

برنامه های قرآنی دهه فجر انقلاب اسلامی اردکان

از سوی کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر اردکان برنامه های قرآنی دهه فجر اعلام شد.

کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان به برنامه های کمیته قرآن و نهج البلاغه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی اردکان را به شرح زیر اعلام نمود.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم در مساجد جامع عقدا و مصلی اردکان

برگزاری جشنواره قرآنی

برگزاری همایش بزرگ فعالین قرآنی

برگزاری مسابقات حفظ و ترجمه سوره فجر

جشن انقلاب در مهد کودک های قرآنی

نشست های قرآنی پایگاهها ی بسیج

همخوانی سوره فجر در مدارس و مهد کودک ها

برگزاری مسابقه فجر 90 و ویژه نامه

مسابقات وبلاگ نویسی فجر 90 با موضوع قرآنی

 

برگزاری مسابقه فرهنگی قرانی فجر 90 در اردکان

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقات فجر   90  در مساجد و مراکز فرهنگی و قرآنی اردکان برگزار می شود.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و به مناسبت فرار سیدن دهه فجر انقلاب اسلامی مسابقه فجر فجر   90   در سطح مساجد و مراکز فرهنگی و قرآنی برگزار می گردد.

گفتنی است این مسابقه به صورت  غیر حضوری در مراسم جشن های دهه فجر توزیع خواهد شد.پیش بینی می شود بیش از 5000 نفر در این سری از مسابقات شرکت نمایند.

 


   1   2      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.