سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان نشست دانش آموزی با موضوع نماز در محل سالن نمازخانه دبیرستان دخترانه خادم زاده برگزار شد.

بررسی راهکارهای جذب جوانان به مساجد، تشریح ابعاد فرهنگی و تربیتی نماز جماعت، راهکارهای کسب توجه و اخلاص در نماز صبح از جمله مباحثی بود که با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین «دشتی» کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اردکان  در این نشست مطرح شد.

در پایان به سوالات مطروحه از طرف دانش آموزان پاسخ داده شد


به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان نشستی با موضوع بررسی مسایل فرهنگی و راه کارهای تبیین و بهبود سازی مشکلات پیش روی مردم و مسولین با حضور نخبگان وفرهیختگان شهرستان برگزار شد

حجت الاسلام حاجی اسماعیلی زیاست محترم اداره تبلیغلات شهرستان اردکان ضمن عرض خیر مقدم وتشکر از حضور نخبگان شهر خواستار ارائه پیشنهاداتی سازنده در این زمینه شد 

در این جلسه که از فرهیختگان با اعلام قبلی موضوعات جهت پر بار تر شدن نشست دعوت شده بود حضار به بیان دیدگاهها و راه های موثر در برطرف شدن نابسامانیها ارائه کردند.

در ادامه کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی اردکان حجت الاسلام دشتی گفت : کارهای فرهنگی خوبی انجام شده، مسولین دغدغه ارتقاء سطح بینش ، آگاهی و بهتر شدن شهر را دارند که با دعوت از نخبگان و واکاوی این مسایل تلاش خواهد شد در آینده افقی روشن را ترسیم نمود وی در پاسخ سوال یکی از حضار مبنی بر ضمانت اجرائی اتاق فکر گفت : اگر متفکرین و صاحب نظران طرحی خوب ارئه دهند مسولین نیز تمکین خواهند نمود .

در پایان هر کدام از حضار نظرات خود را به صورت مبسوط بیان داشتند


به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی اردکان حجت الاسلام دهقان باغی کارشناس حراست ومهندس امین نظارات از مجتمع فرهنگی تبلیغی اردکان بازدید کردند. درابتدای این بازدید حجت الاسلام محمد حسین حاجی اسماعیلی رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن تقدیر وتشکر از حضور همکاران خواستار تسریع در تکمیل مجتمع شد. در ادامه ضمن بازدید از قسمت های مختلف مجتمع در خصوص حفاظت ساختمان ونصب دوربین های مدار بسته در نقاط حساس وهمچنین شبکه اینترنت تبادل نظر شد.


به همت اداره تبلغات اسلامی اردکان جلسه کانون مداحان اردکان با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و اعضای کانون مداحان در اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، در این جلسه رئیس کانون مداحان جناب آقای سایش ضمن گزارشی از وضعیت برنامه های محرم امسال و بهبود نسبی این برنامه ها خواستار تلاش و همت بیشتر اعضاء و کمک مسئولین به این کانون شد. سپس حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن تشکر از فعالیت این کانون، بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت دوره های آموزشی برای مداحان و نوحه خوانان تاکید کرد . در ادامه پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد جهت دوره آموزشی مداحان و نوحه خوانان فراخوانی به صورت پیامک و چاپ اطلاعیه تهیه شود و همچنین حساب بانکی کانون مداحان افتتاح شود. در پایان هیأت رئیسه جدید کانون انتخاب شدند.


شهرام نپوری زاده کارشناس مسئول مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی با حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس تبلیغات اسلامی اردکان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان، شهرام نپوری زاده در این دیدار اظهار داشت: اسناد مربوط به برنامه های سازمان به منزله پیشینه و هویت سازمان تبلیغات اسلامی هستند و ضرورت دارد تا با حفظ و نگهداری از آنان و ارسال مرتب به مرکز اسناد در فضایی مناسب و باشرایط استاندارد نگهداری شود. کارشناس مسئول مرکز اسناد سازمان تبلیغات اسلامی در ادامه ضمن برشمردن شرایط لازم به منظور نگهداری اسناد و آرشیو محصولات فرهنگی دفاتر ادارات تبلیغات اسلامی از تلاش های به عمل آمده اداره تبلیغات اسلامی اردکان در زمینه جمع آوری اسناد و مدارک قدردانی کرد . حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان نیز در این دیدارضمن تشکر از کارشناس مسئول مرکز اسناد به خاطر حضور در دفاتر شهرستانی گفت: این دفتر از دهه شصت فعالیت خود را آغاز کرده است و با داشتن فعالیت های فرهنگی قابل توجه نمونه های خوبی از اسناد و مدارک را در اختیار دارد. شایان ذکر است در این بازدید مدارک و اسناد موجود در تبلیغات اسلامی اردکان مورد بررسی قرار گرفت. گفتنی است این بازدید در تاریخ 20 دی ماه 90 انجام شد.


  به همت اداره تبلیغات اسلامی اردکان دومین انجمن اسلامی کارگری به نام انجمن اسلامی ثارا.... در کارخانه نساجی سیدالشهداء اردکان تاسیس شد.. از جمله برنامه های فعلی این انجمن نصب تابلوی اعلانات در 10 نقطه از کارخانه , چاپ احادیث- اطلاعیه و بروشور به مناسبتها ی مختلف و نصب در تابلو , نصب پارچه و پرچم در مناسبت ها می باشد .  گفتنی است دراین کارخانه حدود 600 نفر مشغول به کار هستند


جلسه برنامه ریزی و هماهنگی در خصوص کمیته ورزش ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در اداره تربیت بدنی شهرستان اردکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان،‌ در این جلسه که با حضور مسئولین ادارات و نهادها برگزار شد برنامه های پیشنهادی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حجت الاسلام علی اکبر دشتی نماینده اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان نیز در خصوص اهمیت برنامه های ورزشی در جهت بازتاب مثبت و امکان حضور مسئولین در کلیه برنامه های ورزشی مطالبی را بیان کرد و آمادگی همه جانبه اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان را در اجرای برنامه های این ایام اعلام و برنامه هایی همچون ورزش باستانی ،انجام حرکات نمایشی رزمی، دو امدادی مساجد و...را پیشنهاد دادند.


دومین جلسه کمیته های ستاد دهه مبارکه فجر در فرمانداری شهرستان اردکان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان، در این جلسه ابتدا حجت الاسلام محمد حسین حاجی اسماعیلی رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ومسئول ستاد دهه فجر به بیان اهمیت مشارکت همه گروهها در این مراسم پرداخت وخواستار ارائه برنامه های کاربردی شد.

در ادامه فرماندار اردکان ضمن بیان مطالبی گفت:متاسفانه دشمن از طرق مختلف سعی در براندازی نظام ار طریق تهاجم فرهنگی دارد.

در ادامه جلسه کمیته ها برنامه های مختلف خود را ارائه کردند.


اولین جلسه کمیته دانشجویی ستاد دهه فجر شهرستان اردکان با حضور اعضای کمیته شامل :  دانشگاه آزاد اسلامی ، اموزش عالی، دانشگاه هنرو فرمانداری واداره تبلیغات اسلامی و.... در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد برگزار گردید .

 در این جلسه در رابطه با نقش دانشجویان و تاثیرگذاری این قشر و جوان از جامعه در حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی بحث و تبادل نظر شد. در ادامه حجت الاسلام دشتی نماینده اداره تبلیغات اسلامی  با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و صدور انقلاب به همه کشورهای اسلامی منطقه ، به بیان اهداف ، مأموریت ها و وظایف کمیته دانشجویی پرداخت و خواستار حضور فعال اعضای کمیته در جلسه و ارائه برنامه های نو و ابتکاری شدند .

در پایان جلسه نیز هر کدام از اعضا به بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود جهت ارتقاء کیفیت برنامه های دهه فجر سال جاری پرداختند وقرار شد یک مراسم باشکوه همراه با نمایشگاه و مسابقه وتجلیل از جانبازان وانقلابیون شهرستان برگزار گردد. وبرنامه های پیشنهادی دیگر نیز جهت بررسی به جلسه بعدی موکول گردید.


مراسم تشییع شهید والا مقام " مهدی فتوحی اردکانی " به روایت تصویر:



   1   2      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.