سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

5900 نفر در سال 86 در 250 کلاس در زمینه های مختلف آموزشهای قرآن کریم در شهرستان اردکان شرکت نموده اند.

 

بنا به اعلام کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان در سال 1386 بیش از 250 کلاس آموزش قرآن کریم در زمینه های مختلف آموزش : روخوانی روانخوانی تجوید در سطوح مختلف مفاهیم در سطوح مختلف تفسیر حفظ و طرح های آموزش قرآن کریم برگزار شده است.

قابل ذکر است بیش از 5900 نفر در طی این کلاسها موفق به گذراندن دوره های مختلف آموزش قرآن کریم شده اند.

کلاسهای آموزش قرآن کریم در طرحهای مخلف از جمله طرح نهضت قرآن آموزی نسیم حیات بینات گسترش مفاهیم قرآن و برگزار شده است.

پیش بینی می شود در سال 1387 تشکیل کلاسهای آموزشی به مقدار 10 تا 15 درصد در شهرستان اردکان رشد داشته باشد .


جشن میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام صادق(ع)  با استقبال خوبی از سوی مردم مومن اردکان در مسجد محمد رسول الله (ص) برگزار شد.

 

از سوی واحد فرهنگی مسجد محمد رسول الله(ص) و با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اردکان جشن با شکوهی به مناسبت میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام صادق(ع)  در این مسجد برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور سخنرانان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود , سخنرانان ضمن بیان فضائل و کرامات پیامبر اسلام بر الگوی حسنه بودن پیامبر تاکید و لزوم بهره گیری از سیره ان بزرگوار در زندگی را توصیه نمودند.

مولودی خوانی و مدح پیامبر و امام صادق(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم معنوی مسابقه حضوری نور از سوی سازمان تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد که به 12 نفر از ممتازین جوایز نفیسی اهدا شد.

 


جشن میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام صادق(ع)  با استقبال خوبی از سوی مردم مومن اردکان در مسجد صدر آباد برگزار شد.

 

با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی اردکان جشن با شکوهی به مناسبت میلاد حضرت رسول اعظم (ص) و امام صادق(ع)  در این مسجد برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور و سخنرانی  مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود , ایشان  ضمن بیان فضائل و کرامات پیامبر اسلام بر الگوی حسنه بودن پیامبر تاکید و لزوم بهره گیری از سیره ان بزرگوار در زندگی را توصیه نمودند.

مولودی خوانی و مدح پیامبر و امام صادق(ع) از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در این مراسم معنوی به 42 نفر از ممتازین  مسابقات فرهنگی جوایز نفیسی اهدا شد.


مردم مومن وخدادوست اردکان در آغازین لحظات سال جدید با حضور در مساجد سال جدید خود را با نماز جماعت آغاز نمودند.

 

بنا به اعلام و  دعوت سازمان تبلیغات اسلامی اردکان در بیش از 35 مسجد شهرستان اردکان اولین نماز جماعت سال 1387بعد از اذان ظهر روز پنجشنبه اول فروردین ماه برگزار شد.

همه ساله سازمان تبلیغات اسلامی اردکان با تبلیغات و اطلاع رسانی کافی در این زمینه  به حضور مردم مومن و خدادوست در مساجد در آغازین لحظات تحویل سال جدید اقدام می نماید.

حضور در مسجد و برقراری ارتباط با خداوند سبحان سالی سرشار از معنویت را به ارمغان خواهد آورد.

برپایی نماز جماعات ظهر روز اول فروردین , قرائت همگانی دعای تحویل سال  , قرائت همگانی دعای فرج آقا امام زمان (عج) , ... از جمله برنامه هایی بود که در روز نوروز در مساجد اردکان اجرا گردید.


گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی اردکان با حضور امام جمعه اردکان برگزار شد.

 

مسئولین هیئات مذهبی اردکان در گردهمایی که در محل سالن امام علی(ع) اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد شرکت نمودند.

در این گردهمایی مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان بر فعال بودن هیئات مذهبی در طول سال به ویژه در مناسبتهای ملی و مذهی تاکید کرد .

حجت الاسلام والمسلمین دیداری امام جمعه اردکان  در جمع مسئولین هیئات مذهبی اردکان با تاکید بر آموزش های دینی به اعضای هیئات مذهبی برگزاری جلسات آموزشی و عقیدتی را برای هیئات لازم دانست.

در این مراسم از فعالیتهای دینی  تعدادی از هیئات تجلیل به عمل آمد.


 همزمان با ایام تعطیلات نوروزی از مساجد بین راهی اردکان بازدید به عمل آمد.

 

از سوی مسئول  اداره تبلیغات اسلامی اردکان از مساجد بین راهی اردکان بازدید به عمل آمد . در این بازدید ضمن بررسی  وضعیت ظاهری  ؛ خدماتی که مساجد بین راهی به مسافرین نوروزی ارائه می دهند مورد بازدید واقع شد.

مساجد ابوالفضل(ع) ترک آباد ، صاحب الزمان(عج) ، امام صادق(ع) در محدوده شهر اردکان  در مسیر تردد مسافرین نوروزی قرار دارند که خدمات ویژه ای را به مسافرین در ایام تعطیلات نورزی ارائه می نمایند.


در مراسمی از 14 نفر از برندگان مسابقات احکام در مسجد صدر آباد اردکان تجلیل به عمل آمد.

 

مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان در مراسم تجلیل از برندگان مسابقات احکام در مسجد صدر آباد اردکان ضمن  ارائه گزارش مختصری از برگزاری این مسابقه ، فراگیری مسائل شرعی را بر همگان لازم دانست ، ایشان بر نقش حضور در مسجد در افزایش آگاهیهای دینی تاکید کرد .

در این مراسم به 14 نفر از برندگان مسابقات احکام جوایزی اعطا شد.

 


همزمان با ایام هفته وحدت و  سالروز میلاد با سعادت رسول مکرم اسلام و امام صادق(ع) مراسم جشن و سرور در مراکز فرهنگی و مساجد اردکان برگزار شد.

 

در سالروز ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد ابن عبدالله صلی الله علیه و آله و سلم و حضرت امام صادق(ع) مراسم جشن و سرور در مساجد و مراکز دینی و تکایای اردکان  برگزار شد.

در مراسم جشن میلاد که به همین مناسبت   و با حضور مردم مومن و نمازگزار  در اغلب مساجد و مراکز دینی اردکان برگزار شد  سخنرانان به ایراد سخنانی در شان و منزلت پیامبر خاتم پرداختند.

اجرای مولودی خوانی ، مسابقات فرهنگی ، اهدا جوایز از جمله برنامه های این جشن به شمار می رفت.

با همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان جشن میلاد رسول معظم اسلام و حضرت امام صادق(ع) با شکوه خاصی  در مساجد صدر آباد و محمد رسول الله (ص) و حسینیه صدر آباد برگزار شد و در این جشن ها مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان در سخنانی پیامبر اعظم (ص) را نمونه کاملی از انسان ها معرفی کرد و پیروی از سیره آن بزرگوار را شرط رسیدن به رستگاری بیان نمود.


مقادیری اقلام فرهنگی و تبلیغی به مناسبت ایام جشن 17 ربیع الاول در شهر اردکان توزیع شد.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و همزمان با ایام جشن ولادت با سعادت رسول مکرم اسلام و حضرت امام صادق(ع) مقادیری اقلام فرهنگی و تبلیغی از جمله پوستر ، پارچه نوشته ها و نوار و سی دی مذهبی در بین مساجد و مراکز دینی اردکان توزیع شد.

آذین بندی معابر و میادین  ، برپایی ایستگاه صلواتی ، برگزاری مسابقه فرهنگی از جمله مواردی بود که با همکاری این اداره در محل مساجد اجرا گردید.


در ایام هفته وحدت و همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام شورای هیئات مذهبی اردکان  در جلسه ای راهکارهای برگزار مراسم این مناسبت را بررسی کرد.

 

در جلسه ای که در محل  اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با حضور اعضای شورای هیئات مذهبی اردکان تشکیل شد اعضای این شورا راهکارهای برگزاری هر چه باشکوه تر جشن های 17 ربیع الاول را بررسی نمودند.

در این جلسه برگزاری گردهمایی  مسئولین هیئات مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

ارائه گزارشی از  عملکرد هیئات مذهبی در ماه صفر از دیگر موارد مطرح شده در این جلسه بود.


<      1   2   3   4      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.