سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

 



بازدید رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان از خانه های عالم هامانه

حجت الاسلام محمد حسین حاجی اسماعیلی از خانه های عالم هامانه وخرانق بازدید نمود

شایان ذکر است خانه عالم هامانه توسط اهالی ساخته شده وتوسط سازمان تبلیغات اسلامی تجهیز گردیده است در ادامه از خانه عالم در حال ساخت روستای خرانق بازدید وبا حجت الاسلام فضایلی روحانی مستقر خرانق دیدار کردند.در پایان گفتنی است آقای امامی مسئول اداری مالی وحجت الاسلام دشتی کارشناس فرهنگی واعزام مبلغ ایشان را همراهی کردند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان با روحانی مستقر روستای رباط پشت بادام دیدار کرد

حجت الاسلام والمسلمین حاجی اسماعیلی رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان به همراه حجت الاسلام دشتی کارشناس فرهنگی وآقای امامی مسئول اداری مالی با روحانی مستقر روستای رباط پشت بادام دیدار کردند

حجت اسلام حاجی اسماعیلی ضمن تشکر وقدر دانی ار حجت الاسلام غلامرضایی روحانی مستقر رباط پشت بادام خواستار اجرای هرچه بیشتر برنامه های فرهنگی شد. در پایان مشکلات خانه عالم بررسی وجهت رفع آن قول مساعد دادند.

گفتنی است روستای رباط پشت بادام در 210کیلومتری اردکان واقع شده است

رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان از خانه عالم روستای حاجی آباد زرین بازدید کرد

حجت الاسلام محمد حسین حاجی اسماعیلی به همراه آقای امامی مسئول اداری مالی وحجت الاسلام دشتی کارشناس فرهنگی واعزام مبلغ از خانه عالم در حال ساخت حاجی آباد زرین بازدید کرد.

شایان ذکر است خانه عالم حاجی آباد بازیر بنای 100 متر مربع در حال ساخت بوده وپیشرفت فیزیکی آن 70 درصد می باشد .روستای حاجی آباد زرین در 135کیلومتری اردکان واقع شده است.

 

اولین جلسه داخلی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان در سال جدید برگزار شد

 

در ابتدای جلسه ریاست محترم اداره ضمن عرض تبریک به مناسبت سال جدید به کارکنان وهمچنین مزین شدن این سال به نام تولید ملی ، حمایت از کار وسرمایه ایرانی از سوی مقام مععظم رهبری خواستارسعی وتلاش هرچه بیشتر در کارها وتسریع در امور شد .در ادامه توصیه هایی درمورد امور فرهنگی وقرآنی واداری بیان نمودند که خواستار مد نظر قرار دادن این توصیه ها جهت هر چه بهتر انجام شدن کارها  شدند. در پایان کارشناسان در خصوص برنامه های کاری در سال جدید وهمچنین اجرای برنامه ها در قالب طرح های فرهنگی وبرنامه ریزی مناسبتهای ملی ومذهبی مطالبی ایراد نمودند.

 

 

 

 

 


 

فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان تشریح شد
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان را در سال جدید تشریح کرد.
مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در گفتگو با خبرگزاری قرآنی کشور (ایکنا) به منظور اطلاع و آگاهی همشهریان در خصوص فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی که در چند هفته آینده قرار است برگزار شود به تشریح این فعالیت‌ها پرداخت.

وی عنوان کرد: همایش قرآنی به مناسبت گرامیداشت ایام شهادت استاد شهید مطهری و گرامیداشت مقام شامخ معلم همراه با تجلیل از پیشکسوتان امر آموزش قرآن کریم در شهرستان و تجلیل از معلمان قرآنی نمونه شهرستان اردکان برگزار خواهد شد. این برنامه انشاءالله با حضور نابغه قرآنی، محمد تقی‌خان در محل مصلای اردکان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین انجمن اسلامی بازار اردکان به زودی راه‌اندازی خواهد شد . این انجمن اسلامی به منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی در موضوعات، بازار اسلامی در اردکان، اخلاق حسنه در اصناف، مشتری مداری از نگاه اسلام، ترویج نماز اول وقت در بین اصناف و بازاریان و اجرای فعالیت‌های فرهنگی ـ دینی برای اصناف و بازاریان راه‌اندازی می‌شود. برگزاری دوره‌های آموزشی دینی و قرآنی برای اصناف نیز از برنامه‌های این انجمن خواهد بود.

این مقام مسئول در ادامه تشریح اخبار اردکان بیان کرد: جشنواره قرآنی خانواده بر اساس طرح ترویج قرآن در خانواده‌های اردکانی که قرار است این جشنواره با محوریت شرکت اعضای خانواده‌ها در این طرح و با موضوعات قرائت، حفظ، ترجمه و تفسیر قرآن کریم در جمع اعضای خانواده در سطح شهر اردکان برگزار شود که جزئیات این طرح را می‌توانید از واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جویا شوید.

وی تأکید کرد: علمیات اجرایی ساخت بنای شعبه امام حسن مجتبی(ع) مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) وابسته به اداره تبلیغات اسلامی اردکان آغاز شده است. این مؤسسه در اطلاعیه‌ای از همشهریان گرانقدر در خواست کرده است که در صورت تمایل به مشارکت در این امر خیر می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب جام شماره 1578135596 واریز کنند. ساخت شعبه این مؤسسه در جوار مسجد امام حسن مجتبی(ع) شروع شده است. مکان فعلی مؤسسه واقع در خیابان امام خامنه‌ای، روبروی حسینیه بازارنو است.

قانعی‌ اردکانی بیان کرد: مسئولان و اعضای فعال هیئت‌های مذهبی اردکان در دوره‌های تخصصی معارف اسلامی و قرآن کریم شرکت خواهند کرد. در طرحی فرهنگی ـ آموزشی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان به اجرا در خواهد آمد، قرار است مسئولان هیئت‌های مذهبی و 4 نفر از جوانان فعال از هر هئیت در این طرج شرکت کرده و از آموزش‌های معارف اسلامی و آموزش‌های تخصصی قرآن کریم بهره‌مند شوند. برگزاری دوره‌های تربیت مربی قرآن کریم در بین فعالان هیئت‌های مذهبی نیز از دیگر برنامه‌های این طرح است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کلیات طرح آموزش غیرحضوری اساتید و مسئولان جلسات سنتی قرآن کریم شهرستان اردکان از سوی واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان تهیه و آماده اجرا است. در این طرح برنامه آموزش مسئولان و اساتید تجربی جلسات قرآنی سنتی اعم از جلسات خانگی، هیئت‌ها، مساجد و مراکز عمومی در زمینه شیوه‌های آموزش قرآن کریم، شیوه‌های کلاس‌د‌اری و جلسه‌گردانی، شیوه‌های جذب مخاطب، روانشناسی مخاطب، شیوه‌های جذاب‌سازی آموزش قرآن کریم و روش‌های نوین تدریس قرآن کریم در دستور کار قرار خواهد گرفت. در حال حاضر در بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی شهرستان اردکان نام 98 نفر از اساتید تجربی قرآن کریم ثبت شده و مشخصات 147 جلسه قرآنی در اردکان نیز درج شده است.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان عنوان کرد: کلاس آموزش‌های تخصصی تجوید قرآن کریم ویژه معلمان قرآنی مؤسسات قرآنی اردکان از اواسط اردیبهشت‌ماه سال جاری آغاز خواهد شد. در این طرح معلمان قرآنی مؤسسات قرآنی اردکان در دوره‌ای فشرده با مبانی تئوری و کاربردی تجوید سطح 3 و 4 آشنا خواهد شد. این کلاس قرار است از 15 اردیبهشت‌ماه در محل مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان برگزار شود.

وی در پایان تصریح کرد: دوره تخصصی مهارت‌های 10 گانه زندگی از سوی مؤسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان با همکاری شبکه فعالان ازدواج برگزار خواهد شد. طبق اعلام مؤسسه قرآنی، متقاضیان شرکت در این دوره تخصصی باید تا 20 اردیبهشت‌ماه با مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اقدام کنند. این دوره در مرحله اول ویژه بانوان خانه‌دار بین 18 تا 40 ساله برگزار خواهد شد. آموزش‌های تخصصی مهارت‌های ده‌گانه زندگی بر اساس موازین دینی و قرآنی در دستور کار این دوره قرار دارد.

 


جلسه بررسی راهکارهای تقویت برنامه های مناسبتهای مذهبی در اردکان

مدیران دستگاههای فرهنگی و اجرایی شهرستان اردکان در جلسه ای در دفتر امام جمعه این شهرستان ، راهکارهای ارتقاء کیفی و کمی فعالیتهای فرهنگی و تبلیغی در مناسبتهای مذهبی را بررسی نمودند.

صبح روز دوشنبه 28 فروردین ماه مدیران و مسئولین دستگاههای فرهنگی و اجرایی شهرستان اردکان به دعوت اداره تبلیغات اسلامی اردکان در محل دفتر امام جمعه این شهرستان در جلسه ای گردهم آمدند و راهکارهای ارتقاء کیفی و کمی برنامه های مناسبتهای مذهبی را مورد نقد و بررسی قرار دادند.

در ابتدای این جلسه ، حجت الاسلام حسینی امام جمعه اردکان با گرامی داشت ایام گرانقدر فاطمیه بر الگو گیری از این بانوی بزرگ اسلام در زندگی فردی و اجتماعی تاکید نمود.

در ادامه حجت الاسلام حاجی اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان گرامی داشت مناسبتهای ملی و مذهبی را لازمه تقویت اطلاعات دینی و معرفتی مردم جامعه دانست و برگزاری مراسم های عمومی در هر یک از مناسبت ها را راهی برای القای معارف ناب اسلامی در بین مردم عنوان نمود.

در ادامه ، قانعی ، مسئول واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان به تشریح جدول پیشنهادی برنامه های فرهنگی و هنری و تبلیغی در هر یک از مناسبتهای پیش رو در سه ماهه اول سال پرداخت .

در این جلسه برنامه های مناسبتهای فاطمیه ، سالروز شکست نظامی آمریکا در صحرای طبس ، روز معلم و شهادت استاد مطهری ، ولادت ها و شهادت های ائمه و ... مورد بررسی قرار گرفت و هر یک از شرکت کنندگان نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

برگزاری محفل قرآنی به منظور تجلیل ا زمقام معلم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

بررسی وضعیت فرهنگی دینی روستاهای بخش رباطات اردکان

در قالب بازدید دوره ای از روستاهای شهرستان اردکان توسط اداره تبلیغات اسلامی ، حجتالاسلام حاجی اسماعیلی از روستاهای  هامانه ،خرانق ، رباط پشت بادم و حاجی اباد زرین بازدید کرد.

به منظور بررسی وضعیت فرهنگی و تبلیغی در روستاهای بخش رباطات اردکان از سوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان در روز یکشنبه 27 فروردین ماه بازدیدی از روستاهای این بخش به عمل آمد.

در این بازدید که مسئول  اداری مالی و مسوول واحد فرهنگی این اداره نیز حضور داشتند روند ساخت خانه های عالم و برنامه های تبلیغی روحانیون مستقر نیز مورد بررسی قرار گرفت.

در روستای هامانه باز دید از مسجد وحسینیه و خانه عالم انجام گردید .

سپس از خانه عالم در حال ساخت خرانق بازدید و با روحانی مستقر این بخش دیدار و گفتگو بعمل آمد .

روستای رباط با جمعیت بالغ بر 450 نفر و دو حسینیه و مسجد در بین راه یزد مشهد نیز مورد بازدید بعدی بود که همزمان با  اقامه نماز جماعت ظهر و عصر بود و بررسی راه کارهای جذب بیشتر عموم اهالی به مسائل فرهنگی و دینی توسط حجه الاسلام حاجی اسماعیلی در جمع نمازگزاران و مسئولین محلی مطرح شد.

بعد از زیارت امامزده ابامحمد ابراهیم بیاضیه و طی طریق صعب العبور بازدید از روستای قرآنی  حاجی آباد انجام شد و از خانه عالم در حال ساخت روستای حاجی آباد بازدید و راه کارهای تکمیل این پروژه را بررسی گردید .  

 

برنامه های سالروز شهادت استاد مطهری در اردکان اعلام شد

ویژه برنامه های سالروز شهادت استاد مطهری و هفته معلم در اردکان اعلام گردید.

 اداره تبلیغات اسلامی اردکان در سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری برنامه های زیر را اجرا خواهد نمود:

*محفل قرآنی با حضور نابغه قرآنی و تجلیل از معلمین ، اعزام مبلغ به مساجد و مدارس و مراکز دینی – تجلیل از معلمین قرآن کلاسهای قرآن – اعطای مدارک معلمین دوره های جدید تربیت معلم قرآن کریم – فعالیتهای تبلیغی در شهر اعم از بنر و تراکت و بروشور – نمایشگاه کتاب در کانونهای فرهنگی و قرآنی – ...

* برنامه های آموزش و پرورش به شرح زیر خواهد بود:

زنگ سپاس از معلم – تجلیل از معلمین – مسابقه ورزشی – دیدار معلمین با امام جمعه – دیدار با خانواده شهدای معلم – مراسم قرآنی معلمین - مسابقات فرهنگی و هنری – تجلیل از معلمین تاثیر گذار – تجلیل از فرهنگیان - ...

* ارسال نامه به ادارات جهت معرفی معلمین تاثیر گذار بر کارکنان ادارات و تجلیل از آن معلمین و ارائه گزارش به فرمانداری

* برگزاری مسابقات کتابخوانی از سوی مرکز مطالعات شهید مطهری اردکان

* در روز 12 اردیبهشت ماه در هنگام صبحگاه سرود شهید مطهری ( ای مجاهد ) در کلیه مدارس پخش شود .

جلسات مربیان قرآن در اردکان

به منظور هماهنگی در برنامه های آموزش قرآن کریم جلساتی با حضور مربیان و معلمان قرآنی در محل موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان تشکیل می شود.

به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و به منظور هماهنگ سازی برنامه های کلاسهای قرآنی به ویژه کلاسهای طرح نهضت قرآن آموزی دو شنبه هر هفته جلسه هفتگی مربیان و معلمین قرآنی در محل موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان برگزار می شود.

 توجیه طرح های آموزش قرآن – آشنایی با شیوه های جذاب سازی کلاسهای قرآنی – مرور شیوه های تدریس قرآن کریم – انتقال تجربیات کلاسداری بین معلمین قرآن از جمله برنامه هایی این جلسات می باشد.

این جلسات از ابتدای اردیبهشت ماه آغاز و تا پایان تیر ماه به صورت هفتگی ادامه خواهد داشت.

ایام شهادت بانوی آفتاب در اردکان

آیین های سوگواری و عزاداری بانوی آفتاب حضرت صدیقه طاهره زهرای مرضیه (س) در شهرستان اردکان در حال برگزاری است.

به مناسبت ایام شهادت دخت والامقام پیامبر خاتم حضرت فاطمه زهرا (س) برنامه های ویژه ای از سوی تشکلهای دینی و مراکز فرهنگی قرآنی شهرستان اردکان در حال اجرا می باشد.

برپایی چندین مورد نمایشگاه با موضوع بانوی آفتاب و با محتوای تاریخ زندگانی آن بانوی والامقام ، اجرای برنامه های عزاداری در محل کانونهای فرهنگی قرآنی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی اردکان ، راه اندازی دستجات عزاداری با حمایت و پیشنهاد اداره تبلیغات اسلامی در روز شهادت حضرت زهرا (س) از جمله برنامه های ویژه ایام شهادت حضرت زهرا (س)در اردکان می باشد .

شهر اردکان در عزای دخت پیامبر رخت عزا پوشید

همزمان با ایام فاطمیه معابر و خیابانهای شهر اردکان سیاه پوش و برنامه های متعدد عزاداری در اماکن مختلف در حال برگزاری است.

به پیشنهاد اداره  تبلیغات اسلامی اردکان و پس از تشکیل ستاد فاطمیه در اردکان برنامه های ویژه ای از سوی هیئات مذهبی و مراکز دینی به منظور گرامی داشت ایام فاطمیه برگزار شد.

نصب پارچه های عزا ، سیاه پوش شدن خیابانها و میادین اصلی شهر ، برگزاری چندین مورد مراسم سوگواری از جمله در فاطمیه اردکان واقع در خیابان کوشکنو - عاشقان ائمه در خیابان صدر آباد – فاطمیه ترک اباد – مسجد رضوان – مسجد جامع – آستان امام زاده سید نور الدین احمد – مجمع یا حسین اردکان و... از جمله برنامه هایی بود که برای این ایام تدارک دیده شده بود.

اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز در تامین پارچه نوشته هایی با مضمون این ایام و تشکیل جلسات هماهنگی در این امر همکاری لازم باکلیه برگزار کنندگان مراسم ایام فاطمیه داشت.

مسابقه کتابخوانی شهید مطهری در اردکان

یکدوره مسابقه کتابخوانی به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری در اردکان برگزار می شود.

در آستانه فرارسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد متفکر شهید مرتضی مطهری تبلیغات اولیه و ثبت نامه جهت برگزاری مسابقه بزرگ کتاب خوانی در اردکان آغاز گردید.

این مسابقه از متن کتابی که گزیده های بیانات استاد شهید مرتضی مطهری در در خود دارد و از سوی مرکز مطالعاتی شهید مطهری اردکان منتشر گردیده است ، برگزار خواهد شد .

 گفتنی است کتب ویژه این مسابقه با 50درصد تخفیف در اختیار ثبت نام کنندگان قرار می گیرد.

این مسابقه 14 اردیبهشت ماه در محل مصلای اردکان برگزار می شود.

مرکز مطالعاتی شهید مطهری اردکان با همکاری دستگاههای فرهنگی و تبلیغی برگزار کننده این مسابقه می باشند.

مسابقه فرهنگی دردانه رسالت در اردکان

هیئت انصار المحسن(ع) با همکاری پایگاه  غدیر شهرداری و شهرداری اردکان مسابقه ای فرهنگی در ایام فاطمیه برگزار می نمایند.

مسابقه فرهنگی و کتابخوانی دردانه رسالت ، از سوی هیئت انصار المحسن (ع) اردکان و با همکاری  پایگاه غدیر شهرداری و شهرداری اردکان و به مناسبت ایام فاطمیه در حال برگزاری می باشد.

در این مسابقه کتاب دردانه رسالت در بین همشهریان و با 50 درصد تخفیف توزیع می گردد. علاقمندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه ضمن تهیه کتاب و سئوالات آن ، به سئوالات مطرح شده پاسخ داده و جواب آن را ارسال نمایند.


 با توجه به فرارسیدن ایام فاطمیه دوم ، برنامه های ویژه این ایام از سوی هیئت های مذهبی اجرا خواهد شد ، انشاء الله جزییات برنامه های فاطمیه دراسرع وقت اعلام می گردد.

به منظور اطلاع و آگاهی همشهریان عزیز در خصوص فعالیتهای فرهنگی و قرآنی که در چند هفته آینده قرار است برگزارشود ، تیتر برخی از  فعالیتها به شرح زیر می آید:

برگزاری همایش بزرگ قرآنی در تجلیل از مقام معلم با حضور نابغه قرآنی قرن در اردکان 

برگزاری همایش بزرگ قرآنی به مناسبت گرامی داشت ایام شهادت استاد شهید مطهری و گرامی داشت مقام شامخ معلم همراه با تجلیل از پیشکسوان امر آموزش قرآن کریم در شهرستان و تجلیل از معلمین قرآنی نمونه شهرستان اردکان . این برنامه انشاءالله با حضور نابغه قرآنی قرآن " محمد تقی خان " در محل مصلای اردکان برگزار خواهد شد . جزییات برگزاری این همایش بزرگ قرآنی در تجلیل از مقام معلم متعاقبا اعلام می گردد.

انجمن اسلامی بازار اردکان تشکیل می شود

 انجمن اسلامی بازار اردکان به زودی راه اندازی خواهد شد . این انجمن اسلامی به منظور برنامه ریزی و هماهنگی در موضوعات : بازاراسلامی دراردکان - اخلاق حسنه در اصناف - مشتری مداری از نگاه اسلام - ترویج نمازاول وقت در بین اصناف و بازاریان و اجرای فعالیتهای فرهنگی دینی برای اصناف و بازاریان راه اندازی می شود. برگزاری دوره های آموزشی دینی و قرآنی برای اصناف نیز از برنامه های این انجمن خواهد بود.

جشنواره بزرگ قرآنی خانواده در اردکان

بر اساس طرح  ترویج قرآن در خانواده های اردکانی قرار است جشنواره بزرگ قرآنی خانواده با محوریت شرکت اعضای خانواده ها در این طرح و با موضوعات قرائت - حفظ - ترجمه - تفسیر قرآن کریم در جمع اعضای خانواده در سطح شهراردکان برگزار  شود.

جزییات این طرح را می توانید از واحد قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جویا شوید.

علمیات ساختمانی شعبه امام حسن مجتبی (ع) موسسه قرآنی نورالزهرا(س) آغاز شد

 علمیات اجرایی ساخت بنای شعبه امام حسن مجتبی (ع) موسسه قرآنی نورالزهرا(س) وابسته به اداره تبلیغات اسلامی اردکان آغاز شده است . این موسسه طی اطلاعیه ای  از همشهریان گرانقدر در خواست نموده است درصورت تمایل به مشارکت دراین امر خیر می توانند کمک های نقدی خود را به حساب جام شماره 1578135596 واریز دارند. ساخت شعبه این موسسه در جوار مسجد امام حسن مجتبی (ع) شروع شده است. مکان فعلی موسسه واقع در خیابان امام خامنه ای روبروی حسینیه بازارنو می باشد.

دوره های تخصصی معارف اسلامی و قرآن کریم ویزهمسئولین و اعضای فعال هیئات مذهبی اردکان

مسئولین و اعضای فعال هیئات مذهبی اردکان دردوره های تخصصی معارف اسلامی و قرآن کریم شرکت خواهند کرد. در طرحی فرهنگی آموزشی که از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان به اجرا در خواهدآمد ، قرار است مسئولین هیئات مذهبی و 4 نفر از جوانان فعال از هر هئیت در این طرج شرکت نموده و از آموزشهای معارف اسلامی و آموزشهای تخصصی قرآن کریم بهره مند گردند. برگزاری دوره های تربیت مربی قرآن .کریم در بین فعالین هیئات مذهبی نیز از دیگر برنامه های این طرح می باشد.

آموزش  غیر حضوری اساتید و مسئولین جلسات سنتی قرآن کریم شهرستان اردکان 

کلیات طرح آموزش  غیر حضوری اساتید و مسئولین جلسات سنتی قرآن کریم شهرستان اردکان از سوی واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی اردکان تهیه و آماده اجرا می باشد.

در این طرح برنامه آموزش مسئولین و اساتید تجربی جلسات قرآنی سنتی اعم از جلسات خانگی ، هیئات ، مساجد و مراکز عمومی در زمینه شیوه های آموزش قرآن کریم ، شیوه های کلاسداری و جلسه گردانی ، شیوه های جذب مخاطب ، روانشناسی مخاطب ، شیوه های جذاب سازی آموزش قرآن کریم و روش های نوین تدریس قرآن کریم در دستور کار قرارخواهد گرفت.  در حال حاضر در بانک اطلاعاتی فعالین قرآنی شهرستان اردکان نام 98 نفر از اساتید تجربی قرآن کریم ثبت شده و مشخصات 147 جلسه قرآنی دراردکان نیز درج گردیده است.

دوره آموزش های تخصصی تجوید قرآن کریم ویژه معلمین قرآنی موسسات قرآنی اردکان

 دوره آموزش های تخصصی تجوید قرآن کریم ویژه معلمین قرآنی موسسات قرآنی اردکاناز اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز خواهد شد. در این طرح معلمین قرآنی موسسات قرآنی اردکان دردوره ای فشرده با مبانی  تئوری و کاربردی تجوید سطح 3 و 4 آشنا خواهد شد. این کلاس قرار است از 15 اردیبهشت ماه در محل موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان برگزار شود.

دوره آموزشهای تخصصی مهارتهای ده گانه زندگی بر اساس موازین دینی و قرآنی در اردکان 

دوره تخصصی مهارتهای 10 گانه زندگی از سوی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان با همکاری شبکه فعالین ازدواج برگزار خواهد شد.

طبق اعلام موسسه قرآنی ، متقاضیان شرکت در این دوره تخصصی می بایست تا 20 اردیبهشت ماه با مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این دوره در مرحله اول ویژه بانوان خانه دار بین 18 تا 40 ساله برگزار خواهد شد .

آموزشهای تخصصی مهارتهای ده گانه زندگی بر اساس موازین دینی و قرآنی در دستور کار این دوره قرار دارد.

 


عصر روزجمعه مسئول دار القرآن الکریم و اتحادیه قرآنی استان یزد از خانه قرآنی روستای خرانق ازتوابع اردکان بازدید به عمل آورند.

حجت الاسلام رضایی مسئول دار القرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد ، بهمراه مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان ، در بازدید که عصر روز جمعه 25 فروردین ماه انجام شد، روند فعالیتهای قرآنی خانه قرآن حضرت امام رضا(ع) روستای خرانق را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید ، حجت الاسلام فضائلی ، روحانی مستقر روستای خرانق مختصری از فعالیتهای قرآنی این خانه قرآن را در سطح روستا بیان کرد.

برگزاری کلاسهای آموزش عمومی قرآن کریم ، برپایی جلسات هفتگی قرائت قرآن ، برپایی جلسات تفسیر و مفاهیم قرآن کریم ، اجرای مسابقات قرآنی و محافل انس باقرآن کریم و برپایی نشست های قرآنی از جمله برنامه هایی است که در این روستا در راستای نشر و ترویج قرآن کریم اجرا می شود.

گفتنی است در حال حاضر ازسوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در 6 روستای خانه قرآنی تاسیس شده است که فعالیتهای قرآنی در روستاها را برعهده دارند.


مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی دانشجویی در اردکان

بیست و هفتمین جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور با معرفی نفرات برگزیده در فرهنگسرای آیه الله خاتمی(ره) به کار خود پایان داد.

در این مراسم معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم، مدیر شبکه برون مرزی العالم، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار، جمعی دیگر از مسئولین و رؤسای مراکز آموزش عالی اردکان و فعالین قرآنی، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند. معاون فرهنگی-اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در این مراسم با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری جشنواره قرآنی، به مقایسه جوامع بشری در دنیای اسلام و غرب پرداخت و گفت: علم زمانی برای بشریت نافع است که معنویت را به دنبال داشته باشد و مانع حرکت ناموزون به سمت مادیات شود که این مهم در پرتو قرآن کریم محقق می شود.

دکتر غلامرضا خواجه سروی با اشاره به رسالت دانشگاه ها در تولید علم و تربیت نیروی انسانی گفت: برای تقویت چهارچوب دینی بایستی قرآن وارد زندگی مان و به ویژه در دانشگاه بایستی وارد متن آموزش شود. معاون وزیر علوم همچنین از راه اندازی خانه های قرآن و عترت در دانشگاهها خبر داد و اظهار امیدواری کرد: مجموعه دانشگاهیان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان به تشکیل محافل قرآنی بیش از پیش توجه کنند تا شاهد انتشار تعالیم نورانی این کتاب آسمانی به سایر بخش های جامعه باشیم.

مدیر شبکه برون مرزی العالم نیز در این مراسم با مرور کوتاهی بر بیداری اسلامی و رویدادهای اخیر کشورهای عربی، به رسالت سنگین این شبکه جهانی در اطلاع رسانی تحولات و تحلیل وقایع پرداخت. دکتر سادات، پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه با اسرائیل را یکی از علل اصلی آغاز خیزش اسلامی در منطقه توصیف کرد و افزود: این همه علی رغم نیرو و امکانات اندک حزب الله در برابر دشمن کاملا مسلح بود. مدیر شبکه برون مرزی العالم همچنین با اشاره به ماهیت دینی انقلاب مردمی در کشورهای عربی گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران، کشورمان و در رأس آن مقام معظم رهبری به متقدای جوانان انقلابی در این کشورها تبدیل شده است.

در پایان این مراسم نیز از سه نفر برتر در 9 رشته کتبی و شفاهی با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد. لازم به ذکر است نفرات اول برگزیده هر رشته به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار خواهد راه یافتند.

پخش دو نماهنگ در خصوص معرفی اردکان و مجتمع آموزش عالی، مرثیه سرایی به مناسب ایام فاطمیه و اجرای تواشیح از جمله دیگر برنامه های اختتامیه جشنواره قرآنی بود.

افتتاحیه جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشوردراردکان

حجت الاسلام دکتر سعدی" در مراسم بیست و هفتمین جشنواره قرانی دانشجویان کشور که صبح روز 4 شنبه 16 فروردین ماه در محل فرهنگسرای آیت الله خاتمی (ره) کار خود را آغاز کرد با اشاره به اهمیت آموزه های وحیانی و نیاز اساسی بشر به دین افزود :وحی برترین منبع معرفت است که اگر این منبع حیاتی از زندگی انسان جدا شود، ادامه حیات برای او به خطر خواهد افتاد .

     مدیر گروه فقه و حقوق دانشگاه امام صادق با استناد به متن قران و مد نظر قرار دادن آیاتی از کلام وحی به تبیین رسالت انبیا از دیدگاه قرآن پرداخت و گفت :رسالت انبیا برای تعلیم علوم خاصه دنیایی به بشریت نبوده است بلکه پیغمبران برای بازکردن افقی از آنچه که عقل منهای وحی نمی تواند به ان دست پیدا کند رسالت یافته اند .وی لازمه مدیریت حیاتی بشر را بهره گیری از وحی عنوان کرد و با تشریح تفاوت مفهومی حیات و معیشت از دید قران بیان داشت :اساس مدینه (تمدن)در ادبیات قرآن برمبنای تفاوت مفهومی حیات و معیشت شکل گرفته است و تمدن مد نظر قرآن تمدن حیاتی ست نه معیشتی .

     سخنران تخصصی مراسم افتتاحیه این همایش بااشاره به نوشته های جامعه شناسان غربی ،وضعیت حیات در دنیای غرب را اینگونه توصیف نمود :"رنه گنون" خالق کتاب سیطره کمیت درکتاب خود به وضعیت اسفناک حیات بشری در غرب اشاره کرده و گفته است که در دنیای غرب کیفیت و محتوا به کمیت تبدیل شده بگونه ای که ادبیات حاکم بر علوم انسانی غرب ادبیات کم و مادی است .

     وی گفت : جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری است که به برکت انقلاب توانسته است اموزه های وحیانی را به درستی برای دنیا ترجمه کند .

    دکتر سعدی در بخش دیگری از صحبتهای خود تاکیدات رهبر معظم انقلاب(مدظله) در زمینه طرح علوم انسانی بر مبنای آموزه های وحیانی را مد نظر قرار داد وخاطر نشان ساخت :باید از برخورد ترجمه ای با علوم انسانی غرب پرهیز کنیم اینکه سه مولفه اصلی نظام ارتباطات غرب یعنی غفلت ،خشونت و سکس را حذف کنیم و با مشروع سازی بخواهیم علوم ارتباطات اسلامی را تعریف کنیم صحیح نیست ؛آنچه مهم است نظام سازی است واین نظام سازی باید بر قرآن و آموزه های وحیانی کاملا منطبق باشد .

     امام جمعه اردکان نیز در این مراسم در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از تلاشهای صورت گرفته برای برگزاری این جشنواره قرآنی در اردکان و گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س)همراهی قرآن و اهل بیت را بعنوان دو اصل جدا نشدنی برای سعادت انسان اجتناب ناپذیر عنوان نمود و گفت :برداشت مفهومی و محتوایی از قرآن زمانی صورت می گیرد که ما نسبت به اهل بیت علیهم السلام معرفت داشته باشیم.

     حجت الاسلام حسینی با بهره گیری از روایات و احادیث پیامبر اعظم (ص)دریافت ارزشهای قرآن را منوط به شناخت ائمه معصومین دانست و افزود :کسانی که به اهل بیت اعتقاد ندارند از بسیاری از زیباییها و ارشهای قرآن محرومند و تنها ظاهر قرآن را دریافت نموده اند .

     به گفته "دکتر غفوری "دبیر جشنواره ورییس مجتمع آموزش عالی شهرستان اردکان تعداد 280نفر از دانشجویان منطقه 4کشوراز استانهای اصفهان ،چهار محال و بختیاری ،مرکزی و یزد در این دوره از مسابقات در سه رشته حفظ ،قرائت و تفسیر باهم رقابت می نمایند و نتایج این مسابقه روز جمعه 18فروردین ماه در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد؛که از هررشته 3نفر به مسابقات قرآن کشوری راه خواهند یافت .

     برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی از دیگر برنامه های افتتاحیه این جشنواره بود . 

همزمان با جشنواره قرآنی دانشجویی  کرسی های تلاوت قرآن در مساجد اردکان برگزارشد

با حضوراساتید و قاریان قرآنی در اردکان همزمان با جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشوری ، محافل و جلسات کرسی تلاوت قرآن کریم در سطح شهرستان اردکان برگزار گردید.

در این محافل قرآنی علاقمندان به قرآن کریم از محضر اساتید و قاریان قرآن بهره مندشدند.

جشنواره قرآنی دانشجویان کشور در مهد تبلور نور و قرآن

در حاشیه جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه چهار کشور برنامه های ویژه ای نظیر کرسی های تلاوت قرآن و کارگاه های آموزشی برگزار شد.

اساتید برجسته ای نظیر استاد شاه میوه، دکتر احمدسادات رئیس شبکه بین المللی العالم و معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم میهمانان ویژه این مراسم بودند.

این مسابقات در رشته های مفاهیم، قرائت و حفظ در دو بخش کتبی و شفاهی برگزار گردید، مسابقات رشته قرائت در دو بخش ترتیل و تحقیق و رشته حفظ در حفظ 10 جزء، 20 جزء و 30 جزء برگزار شد.

در این مسابقات در هر رشته سه نفر به عنوان نفرات برگزیده معرفی و برگزیدگان این جشنواره در مسابقات کشوری که نیمه اول سال جاری در کرمانشاه برگزار می شود، شرکت می کنند.

از سوی دیگر این مسابقات درشهر اردکان برگزار گردید، شهری که از دیرباز مهد نور و قرآن و علمای بزرگی بوده است، روستای حاجی آباد این شهرستان با 22 حافظ کل و 30 حافظ 5 جزء به بالا به عنوان روستای نمونه قرآنی در سطح کشور مطرح است.

گفتنی است، چهارمحال بختیاری، قم، مرکزی و یزد استان های منطقه 4 کشور هستند. 

نمایشگاه نسخ خطی قرآن در اردکان برگزار شد

به دنبال برگزاری بیست و هفتمین  جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور برنامه های جنبی فرهنگی وهنری در کنار این جشنواره نیز برگزار شده از جمله این طرحها ، نمایشگاه زنده طراحی خطوط اسلیمی، نسخ، ثلث و نستعلیق بود.

در کنار این نمایشگاه تعدادی از نسخ خطی قرآن کریم نیز در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته بود.

گفتنی است در بخشهایی از  این نمایشگاه، ایستگاه بولوتوث های قرآنی، مذهبی و نمایشگاه و فروشگاه کتاب های دینی برگزار شد.

از دیگر فعالیتهای جنبی این جشنواره ، کارگاه آموزشی توجیهی توسط استاد شاه میوه در مورد نحوه اجرای برنامه ها و مسائل تخصصی تلاوت بود.

بازدید شرکت کنندگان در این جشنواره از بافت تاریخی اردکان نیز دیگر برنامه ای بود که برای شرکت کنندگان تدارک دیده شده بود.

قابل ذکراست بیست و هفتمین جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشوری در شهرستان اردکان و به میزبانی مجتمع آموزش عالی این شهرستان ، صبح روز جمعه 18 فروردین ماه به کار خود پایان داد.

معاون وزیر علوم در اردکان: خانه های قرآن و عترت در دانشگاههای کشور راه اندازی می شود

غلامرضا خواجه سروی" در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی بیست و هفتمین جشنواره قرآنی دانشجویان منطقه 4 کشور که با حضور مدیر شبکه برون مرزی العالم، معاون سیاسی امنیتی استانداری، فرماندار، جمعی دیگر از مسئولین ورؤسای مراکز آموزش عالی اردکان و فعالین قرآنی، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم در فرهنگ سرای آیت الله خاتمی(ره) برگزار شد به مقایسه

جوامع بشری در دنیای اسلام و غرب پرداخت و با اشاره به رسالت دانشگاه ها در تولید علم وتربیت نیروی انسانی افزود: برای تقویت چهارچوب دینی بایستی قرآن وارد زندگی مان و به ویژه در دانشگاه بایستی وارد متن آموزش شود.

وی همچنین از راه اندازی خانه های قرآن و عترت در دانشگاهها خبر داد و اظهارامیدواری کرد: مجموعه دانشگاهیان شامل دانشجویان، اساتید و کارکنان به تشکیل محافل قرآنی بیش از پیش توجه کنند تا شاهد انتشار تعالیم نورانی این کتاب آسمانی به سایر بخش های جامعه باشیم.

مدیر شبکه برون مرزی العالم نیز در این مراسم با مرور کوتاهی بر بیداری اسلامی و رویدادهای اخیر کشورهای عربی، به رسالت سنگین این شبکه جهانی دراطلاع رسانی تحولات و تحلیل وقایع پرداخت.

"سید احمد سادات"، پیروزی حزب الله در جنگ 33 روزه با اسرائیل را یکی از علل اصلی آغاز خیزش اسلامی در منطقه توصیف کرد و افزود: این همه علی رغم نیرو و امکانات اندک حزب الله دربرابر دشمن کاملا مسلح بود.

مدیر شبکه برون مرزی العالم همچنین با اشاره به ماهیت دینی انقلاب مردمی در کشورهای عربی گفت: به برکت انقلاب اسلای

ایران، کشورمان و در رأس آن مقام معظم رهبری به متقدای جوانان انقلابی دراین کشورها تبدیل شده است.

معاون وزیر علوم در اردکان : امسال نخستین مسابقات قرآنی دانشجویان جهان اسلام برگزار می شود

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری گفت:امسال نخستین مسابقات قرآنی دانشجویان جهان اسلام با حضور پرشور کشورهای اسلامی در کشورمان برگزار می شود. "غلامرضا خواجه سروی" روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: محور فعالیت های فرهنگی وزارت علوم در سال جاری برگرفته از آیات قرآن کریم خواهد بود.

وی اضافه کرد: به دنبال توسعه فعالیت های فرهنگی با موضوعات آیات قرآن مجید و نهج البلاغه در دانشگاه ها هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری خبر از اختصاص 170 میلیارد تومان بودجه توسعه فرهنگی در دانشگاه ها داد و تصریح کرد: تا الان 9 میلیارد تومان آن اختصاص یافته است.

خواجه سروی در ادامه افزود: همه ما باید تلاش بکنیم که علاوه بر تبلیغ و ترویج قران کریم انرا را وارد متن آموزشی نماییم .

وی با اشاره به اینکه اگر در دانشگاه چیزی وارد متن پژوهش و اموزش شد آن وقت تاثیراتش خیلی بیشتر خواهد بود تا زمانی که در حاشیه باشد، تصریح کرد: قرآن کریم این توانایی را دارد که تمام حوزه های علمی نه فقط علوم انسانی بلکه پزشکی ، علوم پایه ، فنی مهندسی و ... را جهت بدهد

 


آغاز دوره های قرآنی ترم بهار موسسه قرآنی نور الزهرا(س) اردکان

دوره های آموزش قرآن کریم ویژه ترم بهاره موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان از 19 فروردینماه سال جاری آغاز شد.

بنا به اعلام کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان کلاسهای آموزش قرآن کریم در قالب ترم بهاره ازسوی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) آغاز گردید.

در حال حاضر در روزهای شنبه و سه شنبه صبح و عصر کلاسهای آموزش قرائت سطح 2 و 3 و کلاسهای آموزش حفظ و تفسیر قرآن کریم و کلاسهای مفاهیم قرآنی و احکام و مسائل شرعی در محل این موسسه واقع در محل موسسه برگزار می شود.

موسسه قرآنی نور الزهرا(س) طی اطلاعیه ای آمادگی خود را برای ثبت نام از متقاضیان کلاسهای مختلف قرآن کریم اعلام نموده است.

گفتنی است در سال گذشته بیش از 98 کلاس آموزش قرآن در رشته های عمومی و تخصصی از سوی این موسسه برگزارشده است.

 

23 مورد محفل انس با قرآن در سال گذشته دراردکان

سال گذشته 23 مورد محفل انس با قرآن و شبی با قرآن در مساجد اردکان برگزار شده است.

آقای قانعی مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن اعلام این خبر افزود : در راستای فعالیتهای ترویجی و تبلیغی قرآن کریم در سال 1390 به ویژه درمناسبتهای هفته ولایت ، ماه مبارک رمضان و دهه فجر انقلاب اسلامی جمعا 23 مورد محفل انس با قرآن کریم در مساجد و مراکز دینی اردکان برگزار شده است که در دو مورد از این مراسم از قاریان مشهور قرآن کشوری و استانی استفاده شده .

ایشان در ادامه با اشاره به برگزاری این برنامه ها از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان از مشارکت مراکز و موسسات قرآنی مردمی شهرستان و پادگان ولیعصر (عج) ، فرمانداری ، آموزش و پرورش  اردکان در راستای برگزاری این برنامه ها تشکر و قدر دانی نمود.

  

برنامه های قرآنی موسسه قرآنی بینات در اردکان

موسسه قرآنی بینات اردکان دربهارو تابستان امسال کلاسهای حفظ و مفاهیم قرآن کریم برگزار می نماید.

موسسه قرآنی بینات اردکان  وابسته به کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان طی اطلاعیه ای برنامه های قرآنی خود دربهار و تابستان امسال را اعلام نموده است.

برگزاری کلاسهای حفظ قرآن در رشته های مختلف اعم از :

حفظ جزء سی ام – حفظ 26سوره آخر قرآن کریم ویژه قشر سنی 5 تا 15 سال - کلاسهای حفظ قرآن از ابتدا ویژه جوانان   - حفظ جز سی ام ویژه نونهالان   - حفظ 5 جز ویژه بزرگسالان و جوانان        -   مفاهیم 1 تا 3 ویژه تمامی سنین و ... کلاسهای قرآن این مرکز از 15 اردیبهشت  ماه آغاز خواهد شد.


مهلت دریافت مسابقه عیدانه اردکان تا 5 اردیبهشت ماه تمدید شد

به دنبال برگزاری و توزیع سئوالات مسابقه عیدانه ا ز سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ایام نوروز امسال و با توجه به استقبال شایسته مردم اردکان و مسافرین نوروزی ازاین مسابقه ، مهلت ارسال جواب این مسابقه بهصورت کتبی تا 5 اردیبهشت ماه تمدید شد.

علاقمندان به شرکت در مسابقه عیدانه اردکان می توانند جواب مسابقه را تا 5 اردیبهشت ماه تحویل دهند.

مسابقه عیدانه شامل سئوالاتی ازمتن جزوه عیدانه 91  میباشد که علاقمندان می توانند به صورتهای مختلف تلفنی ، پیامکی و کتبی در این مسابقه شرکت نمایند.

شهر اردکان در عزای دخت پیامبر رخت عزا پوشید

همزمان با آغاز ایام فاطمیه معابر و خیابانهای شهر اردکان سیاه پوش و برنامه های متعدد عزاداری در اماکن مختلف در حال برگزاری است.

به پیشنهاد سازمان تبلیغات اسلامی اردکان و پس از تشکیل ستاد فاطمیه در اردکان برنامه های ویژه ای از سوی هیئات مذهبی و مراکز دینی به منظور گرامی داشت ایام فاطمیه برگزار  خواهد شد.

نصب پارچه های عزا ، سیاه پوش شدن خیابانها و میادین اصلی شهر ، برگزاری چندین مورد مراسم سوگواری از جمله در فاطمیه اردکان واقع در خیابان کوشکنو - عاشقان ائمه در خیابان صدر آباد – فاطمیه ترک اباد – مسجد رضوان – مسجد جامع – آستان امام زاده سید نور الدین احمد – مجمع یا حسین اردکان و... از جمله برنامه هایی خواهد بود که برای این ایام تدارک دیده شده است.

اداره  تبلیغات اسلامی اردکان نیز در تامین پارچه نوشته هایی با مضمون این ایام و تشکیل جلسات هماهنگی در این امر همکاری لازم باکلیه برگزار کنندگان مراسم ایام فاطمیه خواهد داشت.

 انتشار کتاب اطلس تصویری شهدای دفاع مقدس اردکان

کتاب «اطلس تصویری دفاع‌مقدس اردکان» را مهدی واحدیان اردکانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اردکان، آماده کرده تا در آینده‌ای نزدیک با حمایت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان یزد به چاپ برسد. تصاویر شهدا و حضور رزمندگان شهرستان اردکان در جبهه‌های نبرد برای چاپ در کتاب «اطلس تصویری دفاع‌مقدس اردکان» انتخاب شده‌اند. .

گفتنی است در ایام دفاع مقدس رزمندگان اردکان درقالب تیپ 18 الغدیر به مناطق عملیاتی اعزام می‌شدند که طی آن 422 شهید از این شهرستان تقدیم به انقلاب شده است. عکس‌های «اطلس تصویری دفاع‌مقدس اردکان» از آرشیوهای موجود و آلبوم عکس رزمندگان این شهرستان جمع‌آوری شده‌اند.  از خصوصیات این کتاب این است که  شرح عکس‌ها به همراه نام رزمندگان وشهدا ، تاریخ و مکان ثبت تصویر، کامل شده و به استناد کتاب افزوده است.

 


   1   2      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.