سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

خبرهای نوروزی اردکان

جلسه هماهنگی برنامه های نوروزی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان تشکیل شد

جلسه داخلی کارکنان اداره تبلیغات اسلامی   در خصوص هماهنگی برنامه های نوروزی  در سالن جلسات این اداره برگزار شددر ابتدای این جلسه حجه الاسلام والمسلمین محمد حسین حاجی اسماعیلی رییس اداره ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید بر لزوم انجام فعالیتهای گسترده فرهنگی در ایام نوروز تاکید کرد .در ادامه برنامه های از قبیل برگزاری نماز جماعت در چند پارک ،توزیع بروشور عیدانه در تیراژبالا همراه با مسابقه وجوایز ارزنده ،کشیک نوروزی ، برپایی سه مورد نمایشگاه کتاب در سطح شهر،اعزام مبلغ به روستا ها و... تصویب شد.

  

  1***نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان مورد استقبال بی نظیر مسافران نوروزی قرار گرفت  

همزمان با شروع سال جدید وآغاز بهار اداره تبلیغات اسلامی اردکان به منظور گسترش امر کتاب وکتابخوانی بین مردم نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی مناسب تمام سطوح سنی در مسیر مسافران نوروزی در کنار مسجد حضرت ابوالفضل(ع) برپا نموده است در این نمایشگاه بیش از 600 عنوان و3000جلد کتاب وهمچنین محصولات فرهنگی با 15 درصدتخفیف عرضه نموده است این نمایشگاه با توجه به موقعیت مناسب آن با استقبال بی نظیر مسافران نوروزی ومجاوران مواجه شده است این نمایشگاه تا 13فروردین ماه جهت عموم دایر می باشد

 

2***رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان از نمایشگاه کتاب بازدید کردند

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین حاجی اسماعیلی رییس اداره تبلیغات اسلامی اردکان از نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی که به مناسبت سال جدید وهمچنین استفاده مسافران نوروزی در کنار مسجد ابوالفضل(ع)اردکان که در مسیر مسافران نوروزی برپا شده است بازدید کرد. در ادامه کفت با توجه به اینکه همه ساله اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ایام مختلف از جمله نوروز اقدام به برپایی نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی می نماید از همکاران وعواملی که وقت وتعطیلات خود را جهت این امر اختصاص می دهند تشکر وقدر دانی کرد

گفتنی است این بازدید در 11 فروردین صورت گرفت.

  

  3***چاپ وتوزیع ویژه نامه عیدانه

به مناسبت حلول سال جدید وعید نوروز اداره تبلیغات اسلامی اردکان ویژه نامه عیدانه را منتشر کرده است در این ویژه نامه مباحثی مثل آداب مذهبی نوروز ونکاتی درباره دید وبازدید های نوروزی ونوروز از نظر اسلام و.... وجود دارد . در این ویژه نامه مسابقه فرهنگی دینی در قالب 5 سوال تعبیه شده است که علاقمندان از سه طریق تلفنی ، پیامک ونامه می توانند در آن شرکت نمایند. در پایان گفتنی است این ویژه نامه به تعداد 10هزار نسخه چاپ ودر سطح شهر به ویژه مکانهای راهنمای مسافران نوروزی وهمچنین مساجد بین راهی توزیع شده است.

 

4***شروع سال جدید در مساجد

با شروع سال جدید مساجد اردکان  خود را برای پذیرایی از نمازگزاران آماده کردند. باتوجه به تحویل سال که نیمه شب بود با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی اردکان وائمه جماعات مساجد بسیاری از مردم اردکان سال جدید خود را در مساجد آغاز کردند واولین نماز خود را در سال جدید به جماعت اقامه نمودند. همچنین در ایام تعطیلات نوروزی بسیاری از مساجد بین راهی از جمله مسجد ابوالفضل (ع) ترک آباد-جعفر زاده، صاحب الزمان وامامزاده سید محمد هفتادر وامامزاده سید نور الدین شبانه روز باز بوده وبه مسافران خدمت رسانی می کنند

 

5*** به همت اداره تبلیغات اسلامی نماز جماعت در پارک شهر برگزار می شود

به همت اداره تبلیغات اسلامی وهمکاری شهرداری اردکان در ایام تعطیلات نوروزی نماز جماعت ظهر وعصر ومغرب وعشاء در پارک شهر برگزار می شود.

حجت السلام والمسلمین دشتی  که امامت جماعت پارک شهر را برعهده دارد گفت :باتوجه به اینکه پارک شهر اردکان محل استراحت واسکان مسافران نوروزی می باشد برگزاری نماز جماعت در پارک شهر اثرات تربیتی مفیدی دارد ومورد استقبال مسافران نوروزی قرار گرفته است.گفتنی است این برنامه فرهنگی عبادی از اول نوروز شروع و تا 14 فروردین اجرا می شود.

 

6***نمایشگاه کتاب اداره تبلیغات اسلامی اردکان در امامزاده میر شمس الحق

به مناسبت 12 و13 فروردین اداره تبلیغات اسلامی نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی خودرا در امامزده میر شمس الحق اردکان برپا می کند  . قرار است در این نمایشگاه 300 عنوان کتاب ومحصولات فرهنگی وحدود1500جلد کتاب با 20 درصد تخفیف عرضه شود . در پایان گفتنی است امامزاده میرشمس الحق در 24 کیلومتری اردکان واقع شده است که در روزهای پایانی تعطیلات نوروز مورد استقبال پر شور مسافران ومجاوران قرار می گیرد.

 

 

 


<      1   2      
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.