سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

ضیافت عشق

به اطلاع متقاضیان ثبت نام اعتکاف می رساند:

به دلیل محدودیت فضای مساجد کوشکنو و حاج محمد حسین برای پذیرش خواهران معتکف :

1-   ثبت نام تا ظهر روز سه شنبه 25 تیرماه همه روزه ساعت 8 تا 12 صبح و 6 تا 8 عصر در محل سازمان تبلیغات اسلامی واقع در خیابان سعدی می باشد.

2-   فضای داخلی مساجد ویژه خواهران شماره بندی می شود و جای هر یک از معتکفین بر اساس شماره کارت ثبت نام تعیین می گردد ، لذا از خواهران درخواست می شود تا قبل از  ثبت نام وسایل خود را به  مسجد انتقال ندهند و جا نگیرند.

ستاد اعتکاف اردکان   7229200

 


اعضای مرکز قرآنی نورالزهر(س) اردکان روزهای زوج هفته جلسات عمومی خود را برگزار می کنند.

به دنبال راه اندازی اولین مرکز قرآنی مردمی در شهرستان اردکان و به منظور هماهنگی بیشتر بین اعضای این مرکز  ، جلسات این مرکز در هفته های اولیه فعالیت در روز های زوج هفته برگزار می شود.

اجرای طرحهای آموزش قرآن کریم  ابلاغی از کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در دستور کار این مرکز قرار دارد.

این مرکز در محل ساختمان سابقه اداره برق اردکان فعالیت خود را آغاز نموده و در حال حاضر با بهره مندی از نیروهای مجرب قرآنی حجم وسیعی از فعالیتهای قرآنی تابستانی را تحت پوشش خود دارد.


مراسم عصری با قرآن کریم ویژه بانوان در اردکان برگزار شد.

به همت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان محفل انس با قرآن کریم با شرکت جمع کثیری از خواهران در محل حسینیه حماسه سازان اردکان برگزار شد.

در این مراسم قرآنی که با یاری مرکز قرآنی نورالزهرا(س) اردکان برگزار گردید جمعی از خواهران قاری به اجرای برنامه های قرآنی خود پرداختند در این مراسم یکی از قاریان ممتاز اعزامی از مرکز استان نیز آیات نورانی کلام وحی را تلاوت نمود.

اجرای مسابقه حضوری ، قرائت مقاله و شعر ، اجرای مراسم قرآنی توسط نونهالان قرآنی و اهدا جوایز برندگان از جمله برنامه های این محفل قرآنی بود.


80 نفر از بانوان نمونه مساجد اردکان در همایش کوهنوردی شرکت نمودند.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی  و با همکاری هیئت کوهنوردی اردکان 80 نفر از ممتازین جلسات قرآنی  مساجد اردکان  یکشنبه 9 تیر ماه در همایش کوهنوردی شرکت نمودند.

در این برنامه که در محل روستای خواستکوه از توابع اردکان برگزار شد شرکت کنندگان پس از کوهنوردی به امامزاده میر شمس الحق عزیمت نموده و  از فضای معنوی این امامزاده بهره مند شدند.

 


مربیان طرح نهضت قرآن آموزی در پنجمین گردهمایی خود راهکارهای پیشبرد فعالیتهای آموزش قرآن را بررسی نمودند.

در جلسه ای که به دعوت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با شرکت مربیان کلاسهای طرح نهضت قرآن آموزی در محل سالن امام علی (ع) اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد راهکارهای پیشبرد آموزشی در کلاسهای قرآنی مورد بررسی قرار گرفت .

در ابتدای این جلسه مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان عوامل موثر بر یادگیری در کلاسهای قرآنی را متذکر شد . شناخت مخاطب ، تفهیم هدف ، شیوه تدریس معلم ، آمادگی قرآن آموز و معلم در زمینه های روانی و فیزیکی ، زمان و مکان تدریس قرآن ، بهره مندی از جذابیتهای خاص آموزش ،... از جمله مواردی بود که در این موضوع مورد تاکید قرار گرفت.

در ادامه این جلسه هر یک از مربیان به بیان تجربیات موفق و ناموفق خود در  دو هفته ابتدایی کلاسهای قرآنی خود پرداخته و تجربیات خود را به دیگران انتقال دادند.


مجریان طرح نهضت قرآن آموزی  به منظور بررسی  رفع نواقص احتمالی اجرای این طرح گرد هم آمدند.

کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جلسه ای با حضور مجریان طرح نهضت قران آموزی برگزار نمود. به دنبال گذشت یک هفته از آغاز طرح های آموزش قرآن در تابستان امسال و به منظور بررسی کیفی اجرای طرح نهضت قرآن آموزی مجریان طرح گرد هم آمدند.

در این جلسه  مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن ارائه آمار اولین برنامه های قرآنی  که تاکنون تشکیل شده است ، استقبال بالاتر از حد انتظار  مقاطع سنی مختلف از برنامه های آموزشی قرآن کریم را موجب خرسندی و نشانه ای از توجه  بیشتر والدین به تربیت قرآنی فرزندانش دانست.

در این جلسه به بررسی کیفی  های آموزش قرآن کریم پرداخته شد.


در تابستان امسال بیش از 60 کلاس طرح نهضت قرآن آموزی در شهرستان اردکان تشکیل شده است.

کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در تابستان امسال در قالب طرح نهضت قرآن آموزی اقدام به برگزاری کلاسهای آموزش قرآن در زمینه های قرائت سطح 1 تا 3 ، مفاهیم سطح 1 تا 3 و آموزش قرآن پیش دبستانی نموده است در مجموع بیش از60 کلاس آموزش قرآن در موضوعات فوق با شرکت بیش از 1100 نفر قرآن آموز تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند.

گفتنی است کلاسهای آموزش قرآن از اول تیرماه آغاز و تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

در بیست مسجد اردکان طرح های آموزش قرآن کریم اجرا می شود.

کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان اجرای طرح های آموزش قرآن کریم در 20 مسجد شهر اردکان را اعلام نمود.

برپایی کلاسهای طرح نهضت قرآن آموزی دوره های مفاهیم و تفسیر قرآن کلاسهای حفظ قرآن و نسیم حیات از جمله برنامه هایی است که  از ابتدای تابستان  در 20 مسجد اردکان  برپا خواهد شد.

گفتنی است در این کلاسها بیش از 500 نفر تحت پوشش آموزشهای قرآن کریم قرار می گیرند.


بیش از 20 بوستان معرفت شامل کلاسهای قرآنی و معارف اسلامی و اخلاق ویژه کودکان  در شهرستان اردکان تشکیل می شود.

به همت سازمان تبلیغات اسلامی اردکان در تابستان امسال بیش از 20 بوستان معرفت ویژه کودکان تشکیل می شود.

کلاسهای آموزش قرآن و معارف اسلامی و اخلاق اسلامی  ویژه کودکان در مساجد سطح شهرستان بوستانهای معرفت راتشکیل می دهند که از 8 تیر ماه این  بوستان ها رسما فعالیت خود را در 15 مسجد اردکان آغاز کرد.

دراین بوستانها روحانیون اعزامی از قم به امر تدریس و پرورش و تربیت دینی کودکان می پردازند.

قریب به 450 نفر از کودکان در قالب بوستانهای معرفت به آموزشهای دینی مجهز می شوند.

اردوهای تفریحی ، برنامه های ورزشی ، جنگ ها و جشنها ، مسابقات علمی و فرهنگی و تفریحی از دیگر برنامه هایی است که برای مخاطبین بوستانهای معرفت اجرا می شود.


6 نفر روحانی اعزامی از دفتر تبلیغات و 3 نفر روحانی از دفتر طرح هجرت کوتاه مدت و 3 نفر از طرح هجرت بلند مدت برنامه های تابستانی سازمان تبلیغات اسلامی اردکان را همراهی می کنند.

کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان ضمن اعلام این خبر افزود : برنامه های تابستانی امسال شامل کلاسهای طرح نهضت قرآن آموزی و هسته های فرهنگی  جوان و بوستانهای معرفت می باشد که مدیریت و اجرای  بخشی از کلاسهای  برادران  و هسته های فرهنگی خواهر و برادر را روحانیون اعزامی از قم بر عهده دارند.

6 نفر از روحانیون  از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

3 نفر  از دفتر طرح هجرت کوتاه مدت و 3 نفر نیز از طرح هجرت بلند مدت می باشند.

قابل ذکر است بیش از 10 نفر روحانی بومی نیز در برنامه های تابستانی  امسال همکاری خواهند داشت.


   1   2   3      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.