سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

روحانیون و طلاب اردکان جهت شرکت در گردهمایی روحانیون استان یزد که با حضور نماینده رهبری همراه بود اعزام شدند.

 

باهماهنگی و همکاری اداره تبلیغات اسلامی اردکان 20 نفر ار روحانیون و طلاب شهرستان اردکان در گردهمایی روحانیون استان یزد که صبح روز دوشنبه 3 دی ماه  برگزار شد شرکت نمودند.

در این جلسه نماینده مقام معظم رهبری با اشاره به سفر اخیر رهبر  به استان یزد بر تبیین نقش ولایت در جامعه اسلامی از سوی طلاب تاکید کرد.


جلسه ای با حضور اعضای کمیته تبلیغات  ستاد استقبال از رهبری در محل فرمانداری اردکان تشکیل شد.

 

در این جلسه که با حضور روسای ادارت ارشاد اسلامی ، فرمانداری ، تبلیغات اسلامی ، شهرداری ، سپاه و ...  در محل فرمانداری اردکان برگزار گردید ، برنامه های تبلیغی ویژه سفر رهبری  مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 تهیه و نصب بنر های تبلیغاتی و توزیع پوستر های رهبری و انتشار ویژه نامه بوی یار از جمله مواردی بود که به تصویب رسید و قرار شد  اقلام فرهنگی و تبلیغی تهیه شده از سوی نهادهای مردمی با نظر این ستاد نصب و توزیع گردد.


شماره جدید نشریه سنگر ویژه دی ماه 1386 منتشر شد.

 

نشریه خبری سنگر که از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و با هدف بازتاب اخبار فرهنگی و دینی مساجد اردکان منتشر می شود حاوی مطالب فرهنگی و اخبار و گزارش برنامه های دینی و قرآنی مساجد شهرستان اردکان می باشد.

در شماره اخیر نشریه سنگر برنامه های هفته ولایت در مساجد اردکان تشریح شده است.

این نشریه هر دو هفته یکبار تهیه  شده  و در مساجد شهرستان اردکان توزیع می گردد.


روسای اتحادیه های صنفی و مدیران کارخانجات صنعتی اردکان به منظور هماهنگی در اجرای تبلیغات میدانی در مناسبتهای دینی  در جلسه ای در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان حضور یافتند.

 

به دعوت اداره تبلیغات اسلامی اردکان جلسه ای با حضور نمایندگان اتحادیه های صنفی و کارخانجات صنعتی اردکان در محل سالن امام علی (ع) اردکان برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان ضمن  بیان آیات و روایات بر اهمیت گرامی داشت  مناسبتهای دینی به ویژه ولادت و شهادت ائمه طاهرین توسط اقشار مختلف اجتماع تاکید نمود.

حجت الاسلام حاجی اسماعیلی ضمن بیان این نکته که ؛ اهل بیت فرموده اند شیعیان واقعی ما در شادی ما شاد و در غم و اندوه ماغمگین هستند ؛ به شادی و حزن قلبی  اشاره نمود و شادی و حزن ظاهری به ویژه در سطح شهر را لازم دانست . ایشان در ادامه سخنانش بر آمادگی اداره تبلیغات اسلامی اردکان در امر اطلاع رسانی و تامین اقلام فرهنگی دراین خصوص تاکید نمود.

معاون فرماندار اردکان نیز در این  جلسه با اشاره به سوابق دینی و تاریخی شهر اردکان و فرهنگ والای مردم این خطه ؛ تغییر در چهره ظاهری شهر را در ایام و مناسبتهای دینی و ملی خواستار شد.

در این جلسه  کلیات آذین بندی و تبلیغات در ایام هفته ولایت به ویژه سفر رهبری معظم انقلاب به استان یزد  به تصویب رسید.


 جانم فدای رهبر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 بسم الله الرحمن الرحیم

 

 حضور محترم مقام عظمای ولایت ،

مرجع تقلید شیعیان عالم و رهبر عظیم الشان ایران اسلامی

 حضرت آیت الله العظمی خامنه ای دامت برکاته

سلام علیکم ؛

سالهاست قلب امید وار اهل علم و فرهنگ و ادب و مردمان سخت کوش دیار کویر که دست پرورده عالمانی فرزانه و  کم نظیر بوده اند ،  قدم گاه یار را با  قطره های اشک  امید و مهربانی گلفرش نموده اند و چشم  به راه جاده ای مانده اند که قدوم پر برکت  مردی از تبار سادات علوی را به تماشا بنشینند.

حال که توفیق الهی نصیب مردمان استان یزد گردید که تمامی ارادت و علاقه خود را در طبق اخلاص تقدم به پیشگاه والای شما نمایند. خاضعانه از حضور آن مقام عالیقدر درخواست داریم تا  دیار عالمان وارسته و شیفتگان مذهب تشیع را نیز به قدوم مبارک خود منور فرمایند تا مایه دلگرمی  اهل علم و ادب  باشد و موجبات تجدید بیعت با مقام ولایت را برای  اهالی شریف و ولایت مدار این خطه فراهم نماید.

رواق منظر چشم من آشیانه توست                       کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست

بی شک طلاب ، روحانیون و ائمه جماعات مساجد شهرستان اردکان که خود محل رجوع مردمان دیندار و مومن این شهرستان می باشند ، پیشاپیش آحاد مردم ، برای حضور  جنابعالی آغوش گشوده اند و منتظرند  تا نوید آمدن یار را با نوای خالصانه  به گوش مردم برسانند.

 

طلاب – روحانیون – ائمه جماعات شهرستان اردکان

 

مقتدای عاشقان

در هفته ولایت محافل انس با قرآن کریم در اردکان برگزار خواهد شد.

 

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان  در هفته ولایت برنامه های قرآنی متنوعی برگزار خواهد شد.

در همین راستا سه شنبه شب 5 دی ماه محفل انس با قرآن کریم در محل مساجد جامع علیا شهر احمد آباد از توابع  اردکان برگزار خواهد شد.

در همین راستا از  مردم شریف و قرآن دوست اردکان دعوت به شرکت در این محفل قرآنی شده است.


برندگان مسابقات قرآن فهم نور جوایز خود را دریافت نمودند.

 

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان  و به دنبال برگزاری مسابقات ماهیانه فهم نور ، جوایز برندگان شماره های اخیر این مسابقه به آنها تقدیم شد.

قابل ذکر است مسابقه قرآنی فهم نور به صورت ماهیانه و در هر ماه با محتوای مفاهیم و ترجمه یک حزب از قرآن کریم  در سطح استان یزد برگزار می شود.


در شب عید سعید قربان  جشنهای مذهبی در اماکن دینی اردکان برگزار شد.

 

همزمان با آغاز هفته ولایت و در شب عید سعیدقربان جشنهای مذهبی در مساجد و اماکن دینی اردکان برگزار شد.

در این جشن ها که در بیشتر مساجد شهر اردکان  برگزار گردید سخنرانان و وعاظ به تشریح واقعه تاریخی عید قربان پرداختند.

دراین شب نورانی معابر و میادین شهر اردکان با چراغانی آذین شده بود و جوانان هر محله بابرگزاری جشن و سرور در مساجد  این شب گرانقدر را گرامی داشتند.


مسابقه فرهنگی ( غدیریان فجر آفرین )  از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد  برگزار می شود.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان و همزمان با آغاز هفته پربرکت ولایت جزوات و کتاب مسابقه فرهنگی ( غدیریان فجر آفرین ) در بین نمازگزاران مساجد و مدارس توزیع شد.

این مسابقه فرهنگی از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد  در سطح استان برگزار می شود و سئوالات این مسابقه از کتاب خطبه غدیر طراحی گردیده است.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند با مراجعه به اداره تبلیغات اسلامی اردکان نسبت به تهیه جزوات مسابقه و کتاب با 50 درصد تخفیف  تهیه فرمایند.


اداره تبلیغات اسلامی اردکان در اطلاعیه ای پیشنهاداتی برای اجرا در هفته ولایت در مساجد ارائه نمود.

 

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان اطلاعیه ای با 16 بند شامل ارائه طرح های فرهنگی و قرآنی برای اجرا در مساجد به مناسبت هفته ولایت به ائمه جماعات مساجد  ارایه گردید.

در این اطلاعیه بر برگزاری جشن های مذهبی با محتوای آگاهی بخشی به نمازگزاران  در موضوع واقعه غدیر و موضوع ولایت تاکید شده است.

برگزاری مسابقات فرهنگی و  قرآنی ، تجلیل از سادات مساجد ، عیادت از بیماران در هر محل از سوی نمازگزاران مسجد، برگزاری محفل انس با قرآن و اهل بیت (ع) ، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، برگزاری مراسم شب شعر ولایت، برگزاری مراسم شکرگزاری در شب عید غدیر، ... از جمله برنامه های پیشنهادی در این اطلاعیه می باشد.


<      1   2   3   4   5   >>   >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.