سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

جشن های خیابانی به مناسبت میلاد علی اکبر(ع) در اردکان

همزمان با 11 شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در اماکن متعددی از شهر اردکان از سوی مردم و به ویژه جوانان جشن های خیابانی برگزارو مردم با شربت و شیرینی پذیرایی شدند.

در کنار این جشنها که با پارچه نوشته های متعددی همراه بود ایثار و شجاعت و ولایتمداری   حضرت علی اکبر (ع) را به در اذهان مردم زدنده می کرد.

آزمون پایانی مرحله اول  دوره قرائت سطح 4 در اردکان

به دنبال برگزاری یک دوره آموزش قرائت قرآن کریم سطح 4 از سوی موسسه قرآنی بینات اردکان آزمونهای پایانی این دوره طی روزهای 21 تا 23 تیر ماه در حال برگزاری می باشد.

این دوره با هدف آموزش تخصصی تجوید و صوت و لحن قرآن کریم در دو مرحله برگزار شده که اولین مرحله آن از اواسط فروردین آغاز و تا اواسط تیر ماه ادامه داشته است و قبولشدگان در مرحله اول می توانند در مرحله دوم که شامل مباحث تخصصی صوت و لحن می باشد از ابتدای مرداد ماه شرکت نمایند.

رابط اوقات فراغت ازکلاسهای اردکان بازدید کرد

به دنبال برگزاری کلاسهای بوستانهای معرفت و هسته های فرهنگی جوان در مناطق مختلف اردکان ، حجت الاسلام کارگر رابط طرح اوقات فراغت از کلاسهای روحانیون اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی اردکان بازدید به عمل آورد.

در این بازدید ها که طی روزهای گذشته و امروز ادامه دارد کیفیت فعالیتهای آموزشی و کمیت کلاسها مورد بازبینی قرار می گیرد.

تقدیر از شرکت کنندگان ممتاز یکی از برنامه هایی است که رابط طرح در این بازدید ها به عمل می آورد.

پیاده روی صبحگاهی قرآن آموزان موسسه نور الزهرا(س) اردکان

جمعی از قرآن آموزان و مربیان قرآنی موسسه نور الزهرا(س) اردکان در برنامه ای که امروز صبح پنجشنبه 22 تیر ماه برگزار شد به پیاده روی پرداختند.

این برنامه که از محجل فاطمیه واقع در خیابان اردکان آغاز شد جمعی قریب به 50 نفر از این محل پیاده روی را آغاز و برنامه پیاده روی به پارک آزادی اردکان ختم شد .

در پارک آزادی اردکان قرآن آموزان ضمن صرف صبحانه به قرائت همگانی دعای فرج پرداخته و در آستانه نیمه شعبان از خداوند کریم فرج منجی عالم را درخواست نمودند.

مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در جمع قرآن آموزان در این برنامه در صحبتهای کوتاهی به اهمیت ورزش و شادابی اشاره نمود و انس با قرآن را یکی از عوامل سرور معنوی بیان نمود.

محفل انس باقرآن ویژه خواهران به مناسبت هفته جوان در موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان

از سوی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) و کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و به مناسبت هفته جوان مراسم قرآنی ویژه خواهران عصر روز چهار شنبه این هفته در محل این موسسه و با حضوری عاشقان کلام وحی برگزار شد.

در این محفل قرآنی دو تن از خواهران قاری قرآن کریم به تلاوت آیات کلام الله مجید پرداختند در ادامه 5 نفر از خواهران جوان حافظ قرآن کریم آیات کریمه را تلاوت نموده و از این خواهران جوان تجلیل به عمل آمد.

سخنرانی یکی از خواهران طلبه و حافظ قرآن ازدیگر برنامه های این محفل قرآنی بود که پیرامون تاثیر تلاوت قرآن کریم بر روحیه جوانان نکاتی راارائه نمود.


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.