سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

 رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان:تمامی مساجد اردکان غبارروبی می شوند

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان گفت:با توجه به فرا رسیدن دهه غبارروبی مساجد تمامی مساجد این شهرستان غبارروبی می شوند .حجت الاسلام محمد حسین حاجی اسماعیلی به مناسبت دهه غبارروبی مساجد اظهار داشت در دهه غبارروبی وبهداشت مساجد که در کشور ما در یکی دو دهه گذشته به عنوان یک سنت حسنه در آمده است مومنین وخیرین با محوریت ائمه جماعات به برطرف نمودن کمبودها ونواقص وهمچنین نظافت وبهداشت مساجد می پردازند تا خانه خدا برای پذیرش میهمانان پروردگار مهیا شود.وی ادامه داد به همین منظور بنرهایی در این خصوص جهت اطلاع رسانی عموم مردم تهیه و در سطح شهر نصب گردیده است.

 برگزاری گردهمایی خادمین مساجد اردکان

به مناسبت دهه غباروبی و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گردهمایی خادمین مساجد اردکان در سه شنبه شب 4/5/1389 در حسینیه حماسه سازان اردکان برگزار می شود. قرار است  دراین جلسه مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان و امام جمعه اردکان مطالبی در خصوص مباحث مساجد ارائه نمایند.

 گردهمایی دختران با موضوع حجاب و قرآن فردا در پارک شهر اردکان

بنا به دعوت کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان ، گردهمایی دختران و بانوان اردکانی با موضوع حجاب و قرآن و به منظور اعلام مواضع قاطع دختران و بانوان اردکانی در حمایت از حجاب برتر ، فردا صبح از ساعت 8 در محل پارک شهر اردکان برگزار خواهد شد. از کلیه بانوان و دختران و شرکت کنندگان در کلاسهای اوقات فراغت سطح شهرستان دعوت به شرکت در این مراسم شده است.

قرار است امام جمعه و فرماندار و تنی چند از مسئولین در این گردهمایی شرکت نمایند.

مجری این برنامه موسسات قرآنی نور الزهرا(س) و بینات ،  وابسته به اداره تبلیغات اسلامی اردکان می باشند.

 حضور امام جمعه در اردوی بوستانهای معرفت اردکان

به دنبال برگزاری اردو های طرح اوقات فراغت ، در روز یکشنبه جمعی از اعضای بوستانهای معرفت شهرستان اردکان در اردوی یک روزه در محل اردوگاه امام صادق(ع) منشاد حضور داشتند و از برنامه های فرهنگی و تفریحی این اردو بهره مند بودند. دراین روز امام جمعه اردکان حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیز مهمان ویژه این اردوگاه بود . ایشان در جمع اعضای بوستانهای معرفت ضمن بازدید از برنامه های فرهنگی این اردو ، در سخنانی ضمن تقدیر از مربیان و دست اندکاران ، برگزاری این طرح را موجب تقویت رابطه نوجوانان با مساجد دانست و از مربیان طرح خواست تا مبانی اصیل شیعی رادر این کلاسها تقویت نمایند.

 اعضای بوستان معرفت محمد رسول الله(ص) اردکان به پارک شادی اعزام شدند

به منظور ایجاد تنوع و شادابی در بین اعضای بوستان های معرفت ، شب گذشته ( دوشنبه شب3 مرداد ماه ) 25 نفر از اعضای بوستان معرفت از مسجد محمد رسول الله(ص) اردکان در برنامه تفریحی که در محل پارک شادی یزد برگزار شد شرکت نمودند.

این دسته از نوجوانان ضمن بهره مندی از برنامه های تفریحی پارک باشرکت در نماز جماعت در یکی از امامزاده های شهر یزد از سخنرانی روحانی محترم حجت الاسلام فتاحی بهره برده و در مسابقه فرهنگی برگزار شده نیز شرکت نمودند.

این اردوی نیم روزه از ساعت 5 عصر تا نیمه شب ادامه داشت. موسسه بینات اردکان مجری طرح اوقات فراغت اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار کننده این برنامه می باشد که تا کنون 5 دوره آن برگزار و همچنان ادامه دارد.

 اردوی یک روزه اعضای هسته جوان مسجد زینب(س) اردکان

شرکت کنندگان در هسته فرهنگی مسجد حضرت زینب(س) اردکان ، صبح روز سه شنبه 4 مرداد ماه  به یک دوره اردوی یک روزه کهدر محل روستای سرسبز هامانه از توابع اردکان برگزار می شود اعزام شدند.

دراین اردو که 25 نفر از خواهران هسته فرهنگی جوان شرکت دارند ، حجت الاسلام داد آفرین از روحانیون اعزامی دفتر تبلیغات اسلامی قم ، خواهران را همراهی می نماید.

برگزاری گفتمان دینی باموضوعات اخلاقی ، برپایی مسابقات فرهنگی و تفریحی ، نماز جماعت و قرائت ادعیه شعبانیه ، تمرینات حفظ قرآن کریم و کوهنوردی و گردش درطبیعت از جمله برنامه های این اردوی یک روزه می باشد.

موسسه قرآنی بینات اردکان مجری این اردو بوده و این برنامه را در روزهای آتی برای هسته های فرهنگی جوان صاحب الزمان(عج) و فاطمیه ترک آباد نیز برگزار خواهد نمود.

 اطلاعات جلسات قرآنی اردکان به روز می شود

در جلسه ای که عصر روز گذشته  در  موسسه قرآنی نور الزهرا(س)  اردکان برگزار شد ، مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان درجمع تنی چند از فعالین قرآنی اردکان اعلام کرد: به منظور برگزاری همایش بزرگ فعالین قرآنی اردکان در اوایل رمضان المبارک ، ضمن تماس با تمامی اساتید قرآنی شهرستان ، اطلاعات جلسات قرآنی اردکان به روز می شود.

در حال حاضر بر اساس آمار موجود بیش از116 جلسه دائمی قرائت قرآن کریم و 170 جلسه قرائت در ماه مبارک رمضان درسطح شهر اردکان برپا می باشد.

 انتشار جزوه  گلواژه های مسجد دراردکان

به مناسبت دهه غباروبی و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان  از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان جزوه ای باعنوان " گلواژه های مسجد" منتشر شد. قراراست این جزوه در گردهمایی خادمین و روحانیون مساجد توزیع شود.

ثواب ساختن مسجد ، تکریم و بهداشت مسجد ، ثواب حضور و اقامه نمازدر مسجد ، تاریخ چه مساجد مهم دنیا از جمله مواردی است که دراین جزوه درج شده است.

این جزوه در گردهمایی روزهای سه شنبه و چهارشنبه متولیان مساجد در اردکان توزیع خواهد شد.

 برگزاری گردهمایی خادمین مساجد اردکان

به مناسبت دهه غباروبی و نزدیک شدن ماه مبارک رمضان گردهمایی خادمین مساجد اردکان در سه شنبه شب 4/5/1389 در حسینیه حماسه سازان اردکان برگزار می شود. قرار است  دراین جلسه مسئول اداره تبلیغات اسلامی اردکان و امام جمعه اردکان مطالبی در خصوص مباحث مساجد ارائه نمایند.

فرهنگیان اردکان در جلسات مفاهیم قران کریم شرکت کردند

معاون پرورشی آموزش و پرورش اردکان روز گذشته در جمع فرهنگیان در محل آموزش و پرورش اردکان  اعلام کرد، قریب به 630 نفر از فرهنگیان این شهرستان در برنامه قرآنی ارائه شده در مرکز دارالقران امام خمینی شرکت نموده اند. سید حسین مهدیزاده گفت : به منظور آشنایی و بکارگیری مفاهیم متعالی قرآن کریم ،سلسله بحث های قرآنی با موضوعات :مقایسه قرآن و تورات و انجیل ، اعجاز عددی و نظم ریاضی در قرآن ، اعجاز علمی ، آیات شگفت انگیز علمی ، آیات اندیشه ساز و خانواده در قران توسط استاد کمال صحرایی مطرح گردید . وی با اظهار اینکه این برنامه مورد استقبال همکاران قرار گرفته ، اضافه کرد بعد از ماه مبارک رمضان این برنامه با همکاری مرکز تحقیقات فرهنگیان ادامه خواهد یافت.

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.