سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

بیش از 35 کلاس طرح بزرگ بینات در اردکان

از سوی موسسه قرآنی بینات اردکان و با همکاری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ماه مبارک رمضان 35 کلاس آموزش تفسیر قرآن کریم سوره ابراهیم در مساجد و مراکز دینی این شهرستان تشکیل شده است.

در این دوره ها که همه روزه در 35 مکان مذهبی اردکان برگزار می گردد بیش از 3000 نفر شرکت دارند که با مفاهیم و مبانی سوره ابراهیم آشنا می شوند.

روحانیون و ائمه جماعات مساجد اساتید این کلاسها می باشند که قرار است تفسیر سوره ابراهیم را برای مخاطبین بیان نمایند.

از متن تفسیر این سوره 50 سئوال نیز بین نمازگزاران مساجد سطح شهرستان توزیع شده است که در پایان طرح عموم شرکت کنندگان و دیگر نمازگزاران میتوانند درمسابقه بزرگ طرح بینات شرکت نمایند.

 

معرفی نخبگان جشنواره نشریات هسته های فرهنگی اردکان

برترین نشریات جشنواره هسته های فرهنگی جوان اردکان معرفی شدند.

به دنبال برگزاری طرح هسته های فرهنگی جوان و برپایی جشنواره نشریات هسته های فرهنگی ، ممتازین این جشنواره از بین نشریات ارسال شده به این سری از مسابقات معرفی شدند.

نشریه ارسالی از سوی هسته های فرهنگی مسجد حضرت زینب(س) با نام نشریه آفاق – مسجد صاحب الزمان(عج)با نام نشریه آستان خورشید   و فاطمیه ترک آباد با نام نشریه طلوع به عنوان ممتازین این جشنواره اعلام گردید.

قرار است نشریات ممتاز در مسابقات استانی شرکت داده شود .

 

ثبت نام از متقاضیان سومین دوره طرح قرآنی نور الهدی در اردکان

ثبت نام طرح قرآنی نور الهدی به صورت متمرکز در اردکان آغاز شد و  مسابقات این طرح در آذر ماه برگزار می شود.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان و همزمان با سراسر کشور تبلیغات میدانی به منظور جذب متقاضیان به شرکت در طرح قرآنی نور الهدی آغاز شده است.

طرح قرآنی نور الهدی در راستای طرح سراسر همایش ، آموزش و سنجش و شامل آموزش و مسابقه از تفسیر و مفاهیم اجزاء 12و13و14 قرآن کریم خواهد بود که جلسات آموزشی آن به صورت جلسات آموزش حضوری در جلسات قرآنی و جلسات آموزشی پخش شده از سیمای جمهوری اسلامی می باشد .

ثبت نام از متقاضیان شرکت در مسابقات پایانی این طرح در شهرستان اردکان آغاز شده است . قرار است مسابقه این طرح در پایان آذر ماه برگزار شود.

 

مسابقه بینات در اردکان

از سوی موسسه قرآنی بینات اردکان و با همکاری کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان به دنبال برگزاری کلاسهای آموزشی طرح بینات ، مسابقه این طرح عصر روز یکشنبه 6/6/90 در 22 نقطه از شهرستان اردکان برگزار شد.

قریب به 780 نفر در مسابقه این طرح به صورت حضوری شرکت داشتند.

 

  **** ثبت نام از متقاضیان شرکت در جشنواره قرآنی نغمه های آسمانی آغازشد . از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان کار توزیع سی دی این جشنواره در حال انجام می باشد.

 

****اوقات شرعی به افق شهر اردکان ویژه شهریور ماه چاپ و توزیع گردید. در این اوقات شرعی به همشهریان توصیه شده تا نسبت به رعایت اوقات نماز به ویژه نمازاول وقت اهتمام ورزند.

 

**** گروه تواشیح مبین اردکان وابسته به موسسه قرآنی بینات که جلسات فشرده تمرینی خود را در شبهای ماه مبارک رمضان دنبال می کرد ، قرار است در روز عید فطر و قبل از نماز عید برنامه های تواشیح خود را اجرا نماید.

 

**** مهد شکوفه های قرآنی موسسه قرآنی نور الزهرا(س) برای سال تحصیلی جدید از نونهالان ثبت نام به عمل خواهد آورد ، ثبت نام از نونهالان از 15 شهریور ماه آغاز می شود.

 

****با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و فرمانداری اردکان ، ابلاغیه برگزاری دوره های ضمن خدمت کارکنان دولت به کلیه ادارات اردکان ارسال شده است ، قرار است همزمان با هفته دولت ، ثبت نام یک دوره آموزشی فرهنگی حضوری و 3 دوره آموزشی قرآنی غیر حضوری کارکنان دولت در اردکان آغاز گردد. دوره های مذکور در نیمه اول مهر ماه آغاز خواهد شد.

 

 

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.