سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما
انطباق حکم بر افراد را کسانی که اطلاع دارند باید بر عهده بگیرند
بیانیه دفتر ایت الله مکارم شیرازی در پاسخ به برخی شایعات اخیر
باید توجه داشت که ما درباره اشخاص جز در موارد استثنائی سخن نمی گوئیم و حکمی که ما در مورد ارتداد ذکر کرده ایم یک حکم کلی است و انطباق آن بر افراد را کسانی که اطلاع دارند باید بر عهده بگیرند
پیاده روی ایت الله وحید خراسانی در روز شهادت حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)
همزمان با سالروز شهادت امام ششم :
همزمان با فرا رسیدن سالروز شهادت بنیانگذار مکتب حقه تشیع ، حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام) دسته عزاداری از بیت ایت الله وحید خراسانی به طرف حرم مطهر بی بی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) برگزار میگردد .
گسترش بدحجابی و موسیقی،خیانت به خون شهداست
آیت الله صافی:
آیت الله صافی گلپایگانی با انتقاد از گسترش برخی مفاسد درجامعه تاکیدکرد: بدحجابی، گسترش موسیقی و منکرات در جامعه، خیانت به خون شهداست.
تحریف مغرضانه خبر استفتاء از ایت الله مکارم شیرازی در خصوص اظهارات اکبر گنجی
توسط برخی سایتهای معلوم الحال:
اینکه مسلمانی یکی از اصول ومبانی اسلامی را رد کند مرتد است در میان علمای اسلام معلوم و معروف است امام خمینی رحمت لله علیه در این زمینه بوضوع در بخش نجاسات اشاره کرده و حکم داده اند و این یک مسئله جدیدی نیست و کار ما تنها یاد آوری این نکته و نقد رفتارهای اخیر این روزنامه نگار بود البته اگر ایشان به این نتیجه رسیده اند
روز شهادت امام جعفر صادق (ع) روز مصیبت اسلام و مسلمین است
بیانیه ایت الله وحید خراسانی به مناسبت فرارسید 25 شوال سالروز شهادت امام جعفر صادق (علیه السلام) :
وظیفه کسانی که مشرّف به شرف مذهب جعفری هستند ان است که روز شهادت ان حضرت به پا خیزند و در هیئات عزاداری به شوق زیارت ان قبر ویرانه که کنر مخفی خدا در ان ارمیده ، بر سر و سینه زنند
انتشار افکار بهایی، هدف از تأسیس تلویزیون در ایران
مطابق یکی از اسناد ساواک،هدف اصلی حبیب ثابت برای راه اندازی تلویزیون ایران در سال 1339 ترویج فرقه ضاله بهائیت بوده است.
افزایش اقدامات خشونت‌آمیز بر علیه شیعیان در امارات
تحرکات تآمل بر انگیز !
امارات عربی متحده، بدرفتاری و اقدامات خشونت‌آمیز خود را برضد شیعیان مقیم آن یا مسافران به این کشور تشدید کرده است.خبرهای رسیده از امارات عربی متحده حاکی از آن است که منطقه امیرنشین دبی، اقدمات خشونت‌آمیز خود را بر ضد شیعیان مقیم آن یا مسافران به این کشور ..
نظر آیت الله مکارم به اظهارات گنجی و نشر آن بوسیله برخی خبرگزاریهای داخلی
در پی انتشار سخنان ضد ارزشی در برخی خبرگزاریهای داخلی :
همان طور که اطلاع دارید آقای گنجی روزنامه نگار ایرانی مقیم امریکا اظهاراتی درضمینه انسانی بودن قرآن مجید کرده بود و در روزهای اخیر مطالب جدیدی را در سایت فارسی زبان هلندی در رد حیات و وجود حضرت مهدی قائم آل محمد (عج ) عنوان کرده است .سایت زمانه که با بودجه اهدائی هلند اداره می شود تعداد معدودی مخاطب درخارج از کشور دارد.
قرضاوی وجود امام زمان (عج) را انکار کرد
شیخ یوسف القرضاوی رییس اتحادیه بین المللی مسلمان در ادامه اظهارات ضد شیعی خود مدعی شده است: قرآن کریم در خصوص حضرت مهدی المنتظر که بخش وسیعی از تفکرات مسلمانان جهان را به خود مشغول کرده، اشاره ای به وجود او نکرده است.
امام موسی صدر زنده و در زندان قذافی است
یکی از مخالفان رژیم لیبی تاکید کرد امام موسی صدر رهبر شیعیان لبنان همچنان زنده است و در زندان قذافی به سر می برد.
منع فعالیت شاهدان یهوه در تاجیکستان
مسئولان این سازمان قصد داشته اند این مقدار ادبیات مذهبی را در میان ساکنان تاجیکستان توزیع کنند. ولی مسئولان بخش ادیان وزارت فرهنگ تاجیکستان در یک نشست مطبوعاتی اظهار داشتند که تعداد پیروان این سازمان اندک است و واردات این مقدار ادبیات غیرقابل توجیه است.
مرجعیت با هیچ جناح و گروه سیاسی معامله نمی‌کند
ایت الله مکارم شیرازی :
وی در پایان با دعوت مذاهب اسلامی به وحدت، نسبت به خطر افزایش فعالیت وهابیت هشدار داد و تصریح کرد: وهابی‌ها تلاش می‌کنند با اختلاف افکنی و ستیزه، میان شیعیان و مسلمانان جدایی بیندازند که برای این خطر اساسی باید تصمیم جدی گرفته شود
برای هر 10 هزار نفر یک روحانی داریم
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم
رییس دفتر تبلیغات اسلامی گفت: متاسفانه امروز جریان‌های فمنیستی در برخی خانواده‌ها تاثیر گذاشته که خانوادهای روحانیون نیز از این جریان در امان نیستند.
متن کامل قرار بازداشت قذافی منتشر شد
به جرم ربودن امام موسی صدر
متن کامل قرار اتهامی علیه ژنرال معمر القذافی، رهبر حکومت لیبی و برخی از مسؤولان این کشور به جرم تحریک و تشویق و مشارکت در ربودن امام موسی صدر، رهبر ایرانی شیعیان لبنان و دو همراه وی منتشر شد.
افزایش چشمگیر گرایش به مکتب تشیع درجهان
حدود 90 درصد مردم ایران، 85 درصد مردم آذربایجان، 80 درصد مردم بحرین، ?? درصد مردم عراق، اکثریت مردم لبنان (55 درصد)، 45 درصد مردم یمن، 35 درصد مردم پاکستان، ?6 درصد مردم کویت، ?6 درصد مردم قطر، 20 درصد مردم ترکیه، 18 درصد مردم افغانستان، 17 درصد مردم سوریه، ?? درصد مردم امارات متحده عربی و 10 درصد مردم هند را شیعیان تشکیل می‌دهند.
فروش مقداری ازخاک مسجدالاقصی به قیمت 180هزار دلار !
در این مراسم یک قطعه فرش متعلق به مسجد «قبه الصخره» که در سال 1993 در این مسجد پهن شده بود به بهای 500 هزار ریال قطری به فروش رفته و یک قطعه از بنای مسجد قبه الصخره به 500 هزار ریال به فروش گذاشته شد.
انتقاد شدید آیت الله صافی گلپایگانی از وضعیت حجاب
نگرانی مرجعیت شیعه از گسترش بد حجابی در جامعه :
آیت‌الله صافی گلپایگانی با انتقاد از وضعیت حجاب بعضی از بانوان گفتند: شنیده شده‌ است مسلمانانی که از کشورهای اسلامی به ایران می‌آیند از وضعیت حجاب بعضی از بانوان در ایران اظهار تعجب می‌کنند و آن را خلاف تصورات خود می‌دانند.
گسترش فعالیت فرقه‌های توطئه‌گر در ایران سوال برانگیز است
معاون تبلیغ حوزه علمیه:
تهی کردن مجالس مذهبی از محتوای دینی، طرح شبهات و مباحث در شکل و قالب فلسفی و خارج کردن روحانیت و مرجعیت از محوریت امور دینی، از برنامه‌های دشمنان است که در سال‌های اخیر شدت گرفته است.
هزار همایش توجیهی برای خرافه زدایی از عزاداریها در ماه محرم
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی :
معاون امور فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی گفت: پارسال با برگزاری حدود هزار همایش توجیهی در خصوص مراسم‌ مذهبی ، بسیاری از انحرافات از دامن عزاداریها به ویژه عزاداریهای محرم پاک شد.
معنای وحدت، یکسان شدن نگاه‏ها و سلیقه‌ها نیست
رهبر انقلاب:
معنای وحدت، یکسان شدن نگاه‌ها و سلیقه‌ها نیست، بلکه همه سلیقه‌های گوناگون باید دست در دست یکدیگر منافع ملی را بر هر چیز دیگر از جمله منافع گروهی مقدم بشمارند و اجازه ندهند خودخواهی‌ها، وارد عرصه‌های سیاسی و اجتماعی شود.
زندانیان شیعه عربستان در معرض شکنجه و اعدام
در سندی که از سوی چند سازمان بین‏المللی منتشر شد، مشخص گردید، زندانیان شیعه‏ای که در زندانهای عربستان سعودی قرار دارند در معرض بدترین تبعیض و شکنجه‏ها قرار دارند.

به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.