سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما
موسیقی خلاف شرع نباید در صدا و سیما پخش شود !
ضرغامی:
بیشتر موسیقی های مورد استفاده در برنامه های رسانه ملی موسیقی های مناسبی است اما باید موارد اندک بکارگیری موسیقی های نامناسب نیز بطور کامل حذف شود تا بتوانیم ادعا کنیم هیچگونه موسیقی خلاف ضوابط شرعی از صدا و سیما پخش نمی شود !
متن خطابه غدیر به همراه ترجمه مقابل با متن
به بهانه عید سعید غدیر خم
علی اولین نماز گزار و پرستش کننده ی همراه من است از جانب خدا وند به او دستور دادم تا (در شب هجرت )در بستر من بیارامد و او نیز فرمان برده پذیرفت که جان خود را فدای من کند .هان مردمان ! او را برتر بدانید که خداوند او را برتری داده و پیشوایی او را پذیرا با شید که خداوند او را (به امامت )نصب کرده است ...خداوندا تو را گواه می گیرم که پیام تو را به مردمان رساندم ..!!
نزاع در مطبوعات انگلیس بر سر قرآن
روزنامه چپگرای گاردین چاپ انگلیس در مقاله ای به قلم ضیاءالدین سردار با عنوان رهایی از بار آینده نوشت: برخلاف پیش‌داوری‌های سنتی کتاب قرآن ساختاری اکثریت گرا و دمکراتیک و در حمایت از حقوق زنان ارائه کرده است.
باراک اوباما رییس‌جمهور امریکا با نام
به گزارش دی‌ولت این در حالی است که جیمی کارتر در مراسم تحلیف خود از به کار بردن نام کوچک خود یعنی Earl و رونالد ریگان نیز از نام ویلسون صرف نظر کرد.
علمای شیعه برای مناظره باید با علمای اهل سنت بنشینند !
در نامه برخی از طلاب علوم دینی اهل سنت عنوان شد :
تعدادی از طلاب علوم اسلامی اهل سنت با ارسال نامه ای انزجار خود را از اعلام امادگی یک طلبه فراری برای مناظره با ایت الله مکارم شیرازی اعلام کردند . در این نامه امده است این شخص از لحاظ روحی در شرایط متعادلی نمیباشد و رفتار غیر ارزشی و کلامی وی مایه سر شکستگی اهل سنت بوده و خواهد شد .
توهین به ادیان الهی با نام مقدس عیسی مسیح !
شبکه های ماهواره ای معلوم الحال با روشهای نخ نما شده به خیال خود سعی در سست کردن اعتقادات مردمان دارند . در این میان شبکه های ترویج مسیحیت به زبان فارسی با به چالش کشیدن ادیان الهی و توهین به پیروان انان سعی دارند با روشهای گوناگون در دل مردم شک وتردید ایجاد کنند .
پاسخ سردبیر برنامه ماه کاظمین رادیو ایران به خبر شیعه نیوز
در پی انتشار خبری مبنی بر پخش موزیک شاد در روز شهادت امام جواد علیه السلام در رادیو ایران در شیعه نیوز ، سردبیر برنامه ماه کاظمین با ارسال مطلبی اینگونه اظهار داشت : ...
اظهار تعجب آیت الله سبحانی از انتشار مطلبی فقهی در روزنامه ایران
حضرت آیت الله سبحانی گفتند: چندی پیش روزنامه ایران، بدون تبعیت از اصول و روش‌های علمی و فقهی مطلبی درباره پاک بودن سگ آورده بود که مرا متعجب کرد.
تبلیغ گسترده مسیحیت در ایران با 6 روش
نکته قابل ذکر این است که در جذب جوان، بر روی روابط بین دختران و پسران مانور داده می­شود و از این منظر، دین مسیحی، دینی سهل­گیر معرفی می­شود، به صورتی که در آن دختران و پسران بدون محدودیت­های اسلامی می­توانند با یکدیگر رابطه داشته باشند.

به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.