سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

بیانیه سازمان تبلیغات اسلامی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

این روزها سرزمین فلسطین در معرض بزرگ‌ترین و وحشیانه‌ترین نسل‌کشی تاریخ در نوار غزه قرار دارد. دست‌های آلوده‌ دژخیمان صهیونیستی در استمرار جنایات هولناک خود، غزه را به یک قتلگاه بزرگ و تمام‌عیار تبدیل کرده‌ است و قتل عام مردم بی‌پناه آن در روزهای اخیر یکی از بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین جنایات ضد بشری عنوان شده است که طی آن صدها تن به شهادت رسیده و مجروح شده‌اند.

این جنایات در دنیای به اصطلاح متمدنی صورت می‌گیرد که مقابل این وحشی‌گری‌ها و ددمنشی‌های رژیم اشغالگر قدس دم فرو بسته و به تماشا نشسته‌اند و با سکوت خود راه را برای جنایات این رژیم مخوف هموار ساخته‌‌اند. اینک فلسطین سرزمین پاک و مقدس پیامبران الهی و ملت بی‌پناهش شاهد یکی از بی‌سابقه‌ترین جنایات بشری است، لکن مقاومت ملت آزاده فلسطین ناقوس مرگ اشغالگران را به صدا در آورده است.

حماسه‌آفرینان دلاور فلسطینی در پرتو مشعلی که خمینی کبیر(ره) فراراهشان نهاده است، هرگز اجازه نخواهند داد نور امید به نجات فلسطین در دل‌های آزادگان و مسلمانان جهان خاموش گردد. جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و به خاک و خون کشیدن مردان، زنان و کودکان بی‌گناه برای همیشه در اندیشه انسان‌های آزاده خواهد ماند. بی‌شک این کشتار بیرحمانه و خون‌ریزی‌های ددمنشانه با واکنش کوبنده‌ای از سوی ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین و دیگر آزادیخواهان جهان پاسخ داده خواهد شد.

سازمان تبلیغات اسلامی ضمن محکوم کردن این جنایات هولناک، از امت واحده اسلامی می‌خواهد تا وضعیت جدید و حساس منطقه را بیش از پیش درک نموده و همبستگی خود را با مردم فلسطین تا آزادی قدس شریف ابراز دارند. همچنین لازم است تا دولتمردان کشورهای اسلامی نیز با تحریم‌های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی رژیم صهیونیستی، این غده سرطانی را در منطقه به انزوا و استیصال بکشانند.

این سازمان با محکوم کردن جنایات وقیحانه رژیم صهیونیستی در محاصره غذایی و دارویی غزه و قتل عام مردم بی‌دفاعش و اعلام همدردی با ملت ستمدیده فلسطین بر اهتمام امت اسلامی و به‌خصوص مردم غیور ایران در رفع مصائب ملت مظلوم فلسطین تأکید می‌ورزد.


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.