سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

بیانیه مراکز دینی و قرآنی اردکان در سالگرد 9 دی

باسمه تعالی

نهم دی ماه انعکاس روحیه دین‌مدارانه، ولایت محورانه و هویت انقلابی ملت شریفی است که در سایه سار روشنگری‌های ولی امر خود، فتنه‌گران و نااهلان را برجای خود نشاندند.

در روز 9 دی سال 88 ملت با بصیرت در راه تحقق اهداف نظام اسلامی و حفظ دستاوردهای انقلاب مقدس خود، با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت مجدد خویش با آرمان‌های امام‌خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حماسه‌ای جاودانه و به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب اسلامی خلق نمودند.
باران رحمت الهی، غبار غم از چهره دلسوزان و دوست‌داران انقلاب شست و کشتی هدایت ملت‌ها بار دیگر امواج متلاطم را کنار زده و فاتحانه به راه خود ادامه داد.
فانظر کیف کان عاقبة‌المنذرین الّا عبادالله‌المخلصین
(صافات 73 و 74)

حماسه عظیم نهم دیماه 88 که در پی حرمت شکنی واقعه عظیم عاشورا توسط اصحاب فتنه ، با حضور یکپارچه ملت عاشورایی ایران خلق شد نشان از به اوج رسیدن بصیرت دینی و انقلابی مردم ایران است و این روز که به نام روز بصیرت و میثاق امت  با ولایت نامیده شده حقیقتا آغازی بر پایان فتنه گذشته بود و حماسه آفرینان 9 دی آخرین حلقه های توطئه استکبار و عوامل داخلی آنها را در هم شکستند و بر جریان فتنه مهر باطل زدند.

ملت بصیر و شهید پرور ایران اسلامی هرگز در رابطه با اعتقادات دینی و ارزش‌های ولایی خود لحظه‌ای غافل نبوده بلکه در پرتو اندیشه‌های ناب امام راحل (ره) و ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای آماده جان فشانی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امروز ملت عاشورایی ایران اسلامی با تکیه بر اراده مصمم و استوار خود دوشادوش مسئولان در راستای اعتلای میهن اسلامی تلاش کرده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید و بدخواهان و دشمنان امام وانقلاب اسلامی بدانند تا خون در رگ‌های ما جاری است هرگز فرصت توطئه و خیانت به آنها نخواهیم داد.

اداره تبلیغات اسلامی اردکان – شورای هیئات مذهبی اردکان – کانون مداحان شهرستان اردکان – موسسه قرآنی بینات اردکان – موسسه قرآنی نورالزهرا(س) اردکان

 


به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.