سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

متقاضیان شرکت در دروه تربیت معلم  مفاهیم قرآن کریم می توانند از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان  مهر ماه اقدام به ثبت نام نمایند.

بر اساس اعلام کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در شش ماهه دوم سال جاری یک دوره تربیت معلم مفاهیم  قرآن حکیم در راستای تربیت نیروی متخصص قرآن کریم برگزار می شود.

ثبت نام از متقاضیان شرکت در این دوره از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه خواهد داشت.

قرار است آزمون ورودی این دوره  در روز نیمه دوم  ابان ماه برگزار و کلاسهای  آموزشی این دوره نیز از ابتدای آذر ماه آغاز خواهد شد.

در این دوره که ظرفیت پذیرش 22 نفر را خواهد داشت شرکت کنندگان با شیوه های آموزش  مفاهیم قرآن کریم و تدریس ترجمه و مفاهیم  قران کریم آشنا می شوند.


قرآن و کتب قرآنی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان عرضه می شود.

 

همزمان با بهار قرآن ماه مبارک و پرفیض رمضان و به منظور تامین قرآن و کتب قرآنی و دینی مورد نیاز مومنین و روزه داران اداره تبلیغات اسلامی اردکان اقدام به عرضه این اقلام با تخفیف ویژه نموده است .

متقاضیان می توانند با مراجعه به مرکز عرضه محصولات فرهنگی و قرآنی  واقع در جنب این اداره نسبت به تهیه اقلام قرآنی مورد نیاز اقدام نمایند.


شبهای ماه مبارک رمضان در بیش از 135 مکان در شهر اردکان جلسات ختم قرآن کریم دایر می باشد.

بر اساس اعلام کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ماه مبارک رمضان همزمان با برپایی برنامه های دینی و قرآنی در اماکن مذهبی جلسات ختم قرآن کریم هر شب بعد از افطار برگزار می شود.

گفتنی است در بیش از 135 مکان در شهر اردکان جلسات ختم قرآن کریم برپا می باشد که در مجموع بیش از 7000 نفر در این جلسات شرکت دارند.

غالب این جلسات همراه با بیان مفاهیمی از قرآن کریم نیز می باشد.

آموزش روخوانی قرآن کریم ، رفع نواقص قرائت قرآن شرکت کنندگان ، قرائت دعای افتتاح از دیگر برنامه های این جلسات قرآنی می باشد.


بیش از 35 جلسه تفسیر قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان اردکان برپاست .

بر اساس اعلام کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در ماه مبارک رمضان همزمان با برپایی برنامه های دینی و قرآنی در اماکن مذهبی بیش از 35 جلسه بیان تفسیر قرآن کریم در 35 مسجد  و مکان مذهبی شهرستان اردکان برپا می باشد.

در این جلسات  از سوی روحانیون و ائمه جماعات مساجد مذکور آیات کریمه وحی مورد تفسیر و تشرح قرار می گیرد و عموم مردم از مفاهیم عالیه قرآن کریم بهره مند می شوند.

این جلسات از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت .


همزمان با ماه مبارک رمضان بیش از 95نفر از مبلغین دینی در نقاط مختلف شهرستان اردکان به امر تبلیغ و برپایی مراسم دینی مشغولند.

ماه مبارک رمضان ماه انس با مساجد و قرآن است . در این راستا  اداره تبلیغات اسلامی اردکان با اعزام بیش از 95 نفر از  روحانیون مجرب به مساجد و اماکن مذهبی   امر تبلیغ دینی مبین اسلام را به اجرا در آورده است.

روحانیون اعزامی ضمن بهره مندی از تجارت  تبلیغی خود و بنیه علمی بسیار عالی به برپایی جلسات تفسیر قرآن کریم ، کلاسهای آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم ، جلسات پرسش و پاسخ مذهبی ، برپایی جلسات احکام و معارف اسلامی ، گرامی داشت مناسبتها می پردازند.

اقامه جماعت سه وقت ، ارتباط موثر با اهالی در هر محل ، برپایی مراسم دینی از جمله  فعالیتهای مبلغین در ماه مبارک رمضان می باشد.


این شماره ماهنامه فهم نور حاوی مسابقه از متن و ترجمه آیات قرآن کریم می باشد.

 

همزمان با بهار قرآن ماه مبارک و پرفیض رمضان از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان یکصد و یکمین شماره ماهنامه فهم نور در بین مساجد و مراکز قرآنی اردکان توزیع شد. در این ماهنامه مسابقه قرآنی شامل ترجمه و مفاهیم حزب 101 قرآن کریم در قالب 20 سئوال چهار گزینه ای مطرح شده است .

قرار است به 5 نفر از برگزیدگان این مسابقه جوایزی اعطا گردد.


از برنامه های کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان تامین قرآن  مورد نیاز جلسات قرآنی است.

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در روزهای اولیه ماه مبارک رمضان بیش از 150 جلد قرآن اهدایی و 400 جلد قرآن با هدیه تعاونی  در بین جلسات قرآن توزیع شده است.

گفتنی است ، یکی از برنامه های کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در راستای حمایت و نظارت بر جلسات قرآن کریم تامین قرآن مورد نیاز جلسات با حداقل قیمت تمام شده می باشد که در این راستا طرح یکسان سازی قرآن های مورد استفاده در جلسات قرآنی نیز اجرا می گردد.

قرآن های مورد استفاده  قرآن های چاپ دار القرآن و با خط عثمان طه و با رسم الاملا می باشد .


اوقات شرعی ماه مبارک رمضان به افق اردکان  منتشر شد.

از سوی اداره تبلیغات اسلامی اردکان  جزوه ای حاوی اوقات شرعی  ماه مبارک رمضان به افق شهر اردکان منتشر شد.

این جزوه در بین مساجد ، مراکز اداری و آموزشی توزیع می شود.

رعایت اوقات شرعی بر اساس افق هر شهرستان از مواردی است که می بایست در مساجد و اماکن مذهبی به طور خاص رعایت شود در این جزوه از مردم شریف اردکان خواسته شده تا با رعایت این اوقات به نماز اوقل وقت نیز اهمیت ویژه ای بدهند.


برترین نشریات جشنواره هسته های فرهنگی جوان اردکان معرفی شدند.

به دنبال برگزاری طرح هسته های فرهنگی جوان و برپایی جشنواره نشریات هسته های فرهنگی ، ممتازین این جشنواره از بین نشریات ارسال شده به این سری از مسابقات معرفی شدند.

نشریه ارسالی از سوی هسته های فرهنگی مسجد حضرت زینب(س) مسجد الرسول (ص) دیلم  و فاطمیه ترک آباد به عنوان ممتازین این جشنواره اعلام گردید.

قرار است نشریات ممتاز در مسابقات استانی شرکت داده شود .


طی مسابقات قرآن کریم که در بین پرسنل نیروی انتظامی اردکان برگزار شد در هر رشته از این مسابقه یک نفر ممتاز معرفی و به مسابقات استانی اعزام شد.

از سوی عقیدتی نیروی انتظامی و با همکاری کانون قرآن سازمان تبلیغات اسلامی اردکان یک دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های صوت  و لحن ترتیل حفظ و مفاهیم قرآن با شرکت پرسنل نیروی انتظامی اردکان برگزار گردید.

حجت الاسلام حاجی اسماعیلی از حافظان قرآن کریم در افتتاحیه این مسابقات انس با قرآن کریم را مایه آرامش و اطمینان در زندگی دانست و لازمه دارا بودن جامعه ای سرشار از آرامش و نشاط را انس همیشگی و همگانی با قرآن اعلام نمود.

در این مسابقات بیش از 30 نفر از پرسنل نیروی انتظامی شرکت داشتند که در هر رشته یک نفر به عنوان ممتاز  جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شد.


<      1   2   3   4   5   >>   >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.