سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه نخست | لیست مطالب | آرشیو مطالب | پروفایل مدیر | ارتباط با ما

یک دوره دور روزه باز آموزی ویژه مربیان نمونه قرآن  استان یزد جمعه و پنجشنبه این هفته  در شهر بافق برگزار می شود.

 

اولین دوره باز آموزی و تقویت علمی مربیان قرآن کریم استان یزد در روز های پنجشنبه و جمعه در مرکز آموزشی آهن شهر از توابع شهرستان بافق برگزار می شود.

این دوره  از سوی دار القرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد و با حضور 40 نفر از مربیان نمونه استان برگزار خواهد شد.

در این دوره استاد بهروز یاری گل از اساتید به نام کشور شیوه های کلاسداری و آموزش قرآن کریم را به مخاطبین خواهد آموخت.


مراسم افتتاحیه دوره تربیت معلم قرآن کریم برادران در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

 

اولین جلسه دوره تربیت معلم قران کریم در قالب مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی با حضور برادران قبول شده دراین دوره از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در محل سالن امام علی(ع) این اداره برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان به بیان نکاتی پیرامون اهمیت انس با قرآن کریم و لزوم بهره مندی متخصصین در امر آموزش قرآن از شیوه های نوین تدریس قرآن کریم پرداخت.

در ادامه مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز به شرح دستور العمل اجرایی و آموزشی دوره های تربیت معلم قرآن کریم پرداخت .

کلاسهای این دوره از 20 آذرماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت. در این دوره 22 نفر از برادران در آزمون ورودی قبول شده اند.


آزمون ترجمه آیات منتخب قرآن کریم با حضور 250 نفر از کارکنان ادارات دولتی اردکان برگزار شد.

 

 

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان دومین مرحله آزمون های مفاهیم قرآن کریم در قالب ترجمه آیات منتخب قرآن با حضور 250 نفر از پرسنل ادارات و نهادهای اردکان برگزار شد.

دراین آزمون شرکت کنندگان به 15 سئوال چهارگزینه ای و 5 سئوال شفاهی پاسخ دادند . این آزمونها در محل مصلای بزرگ امام خمینی اردکان برگزار شد.

به قبولشدگان در این آزمون گواهینامه آموزش قرآن در رشته مفاهیم به ارزش 16 ساعت آموزش ضمن خدمت اداری اعطا می شود.

گفتنی است سومین مرحله از این سری از آزمونها با موضوع تربیت قرآنی صبح جمعه 5 بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 


همایش گفتمان دینی با موضوع مهارتهای زندگی در محل سالن امام علی(ع) اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

 

با حضور حجت الاسلام دکتر خیرالله نیکخواه از اساتیدو محققین مرکز مذاهب اسلامی قم همایشی با عنوان مهارتهای زندگی عصر روز دوشنبه 19 آذرماه در محل سالن امام علی(ع) اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت آیات کلام الله مجید استاد نیکخواه به بیان نکاتی پیرامون اسلامی زندگی کردن پرداخت و خصوصیات شیوه های زندگی دینی را برشمرد.

ایشان با اشاره به موضوع زندگی بزرگان دین به ویژه زندگانی پیامبر اسلام(ص) و امیر مومنان (ع)و حضرت زهرا (س) ، بهره مندی از رضایت پروردگار را هدف نهایی زندگی در این جهان دانست.


حجت الاسلام حاجی اسماعیلی در جمع مربیان قرآن کریم با اشاره به این نکته بر جدیت هر چه بیشتر عوامل آموزش قرآن کریم تاکید نمود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان  که در جمع معلمین قرآن کریم حضور یافته بود به مطالبی پیرامون وظیفه بسیار خطیر معلمین قرآنی اشاره کرد و افزود ؛ از مهمترین آسیبهایی که جامعه اسلامی کنونی را تهدید می کند ، افراط و تفریط در توجه به دو میراث گرانبهایی است که نبی مکرم اسلام برای مسلمین برجای نهاده است.

ایشان در ادامه سخنانش  بر این نکته تاکید نمود که: گروهی از مسلمین  توجه خاص و بیشتری به اهل بیت دارند و قرآن را رها نموده اند و در جای دیگری توجه به قرآن بیش از توجه به اهل بیت است در حالی که بنابه بیان پیامبر  اسلام (ص) تمسک به هر دو گوهر به جای مانده از نبوی مایه سعادت و رستگاری مسلمین است و امید است همه مسلمین در این موضوع دقت کافی بنمایند.

ایشان ؛ ترویج و نشر معارف اهل بیت و قرآن کریم را از برنامه های عمده سازمان تبلیغات اسلامی عنوان نمود.


110 نفر از بیمارستانها و مراکز بهداشتی و درمانی اردکان موفق به دریافت گواهینامه مفاهیم سطح 1قرآن کریم شدند.

 

در راستای آموزش ضمن خدمت کارکنان دولت و برگزاری دوره های مفاهیم قرآن کریم در بین تعدادی از پرسنل بیمارستانهای ضیایی و قائم و مراکز بهداشتی و درمانی مناطق مختلف شهرستان اردکان ، 110 نفراز پرسنل این مراکز موفق به دریافت گواهینامه آموزش قرآن کریم در سطح مفاهیم 1 شدند.

قابل ذکر است گواهینامه این عزیزان از سوی مدیران هر دستگاه به‌آنها اعطا می شود و این گواهینامه ها ارزش آموزش ضمن خدمت را دارا می باشند.


عصر روز چهارشنبه 14 آذر ماه مراسم افتتاحیه دوره تربیت معلم قرآن کریم خواهران در محل اداره تبلیغات اسلامی اردکان برگزار شد.

 

اولین جلسه دوره تربیت معلم قران کریم در قالب مراسم افتتاحیه و جلسه توجیهی با حضور خواهران قبول شده دراین دوره از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان در محل سالن امام علی(ع) این اداره برگزار شد.

در این مراسم که از ساعت 3 عصر روز چهارشنبه 14 آذرماه آغاز گردید رئیس اداره تبلیغات اسلامی اردکان به بیان نکاتی پیرامون اهمیت انس با قرآن کریم و لزوم بهره مندی متخصصین در امر آموزش قرآن از شیوه های نوین تدریس قرآن کریم بیان نمود.

در ادامه مسئول کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان نیز به شرح دستور العمل اجرایی و آموزشی دوره های تربیت معلم قرآن کریم پرداخت .

کلاسهای این دوره از 17 آذرماه آغاز و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.


16 آذر ماه دومین دوره آزمون مفاهیم قرآن کریم ویژه پرسنل ادارت اردکان برگزار می شود.

 

 

بنا به اعلام کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان دومین دوره از آزمونهای مفاهیم قرآن کریم ویژه پرسنل ادارات در قالب آموزشهای ضمن خدمت کارکنان دولت صبح روز جمعه 16 آذر ماه در محل مصلای اردکان برگزار خواهد شد.

 در این دوره شرکت کنندگان می بایست مطالبی پیرامون  مبانی و مفاهیم قرآن کریم و ترجمه آیات منتخب قرآن کریم را مطالعه و در آزمون مربوطه شرکت نمایند.

قابل ذکر است در دوره اول بیش از 200 نفر از پرسنل ادارات و نهادهای اردکان  شرکت داشتند.


در ادامه برگزاری آزمونهای ورودی دروه ها ی تربیت معلم قرآن کریم اسامی قبولشدگان اعلام شد.

 

از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اردکان آزمونهای دو دوره تربیت معلم قرآن کریم با شرکت 120 نفر از خواهران و برادران علاقمند برگزار شد و پس از بررسی های لازم 22 نفر از خواهران و 22 نفر از برادران در قالب دو دوره تربیت معلم روخوانی و روانخوانی قرآن کریم معرفی و برای شرکت در این دو دوره مراحل ثبت نام را طی خواهند نمود.

قابل ذکر است دوره های تربیت معلم قرآن کریم در راستای تربیت نیروی متخصص آموزش قرآن کریم و به منظور هماهنگ سازی تدریس و آموزش قرآن در سطح کشور از سوی دار القرآن الکریم برگزار می شود.

در این دوره که در قالب 335 ساعت آموزش برگزار می شود شرکت کنندگان علاوه بر فراگیری بخشی از علوم مرتبط با قرآن کریم با اصول و قواعد تدریس روخوانی قرآن کریم نیز آشنا خواهند شد.


علی – برزگر - محمد حسین

رضا – پورمصیبی - احمد علی

مهدی – تحیتی - ابراهیم

مهدی – جعفری - حسن

عباس – جوان - علی اکبر

محمد علی – خدایی - علی اکبر

محمد رضا – خدایی - محمود

مهدی  - داد آفرین - اصغر

یاسر  - زارع - رجب

سید مجید – سیدی - سید حسین

سید مصطفی – سیدی - سیدحسین

جلال – شاکر - ابوطالب

علی - شاکر  - محمد

علیرضا – شاکر - حسین

مصطفی  - شاکری زاده - محمد

مرتضی – شفیعی - محمد علی

حسین  - عبداللهی - علی

محمد علی  - قانعی

کمیل  - قره چاهی - یوسف

عباس  - کارشریف - حسین

عباسعلی  - مهدیزاده - رجبعلی

مجتبی – هاتفی


<      1   2   3   4      >
به روایت لینک:
دفتر امام جمعه اردکان : [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1389 : تقویم مذهبی سال 1389 [ بازدید ]
تقویم مذهبی سال 1388 : تقویم مذهبی سال 1388 [ بازدید ]
اردکان نیوز : خبرنامه اردکان [ بازدید ]
اوقات شرعی به افق اردکان : [ بازدید ]
استفتائات جدید آیت مکارم شیرازی : استفتائات جدید [ بازدید ]
ارسال استفتاء دفتر آیت الله نوری همدانی : استفتائات [ بازدید ]
ارسال استفتاء به دفتر مقام معظم رهبری : استفتائات جدید مقام عظمای ولایت [ بازدید ]
رساله اجوبه الاستفتائات مقام معظم رهبری : ویژه مقلدین آیت الله العظمی خامنه ای [ بازدید ]
اخبار روز دنیا : [ بازدید ]
*توجه : درج لینک های گوناگون به منزله تایید محتوای آنها نمی باشد!
تمامی حقوق مادی و معنوی این مجموعه برای صاحب اثر محفوظ می باشد!
کپی برداری از مطالب ، تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز می باشد.